Bloem, die is echt mooi ! Ideetje voor de volgende vakantie :nod:
@ marifran hahaha… ja die kaarten brengen je wel op ideeen…
vind t super lief van mn pa dat ik em mag hebben… was t 1e wat ie zei toen ik binnen kwam, ik heb iets gekregen waar jij heeeel jaloers op zal zijn!! hahaha…
wow, dat is echt een gave kaart Bloem!!
Ik had vandaag ook een mooie uit Jiufen, Taipei. Zo netjes geschreven, het leek bijna wel een voorgedrukte kaart, maar dat is het toch echt niet. En een mooie postzegel van een mandarijnen tak.
Mijn kaartje naar Finland is ook aangekomen na 3 dgn. Mag er nu weer 3 aanvragen, maar ik wacht even tot die ene ‘verlopen’ is en dan in het weekend meteen 4 de deur uit.
taipei… klinkt ook erg exotisch en ver weg !!
Bloem: 21 :biggrin: Jeeeeetje dat is echt veel!!! ![]()
Gaat goed met de ver-weg-adressen, m’n kaart China is aangekomen en de volgende mag ook naar Taiwan, naar Taichung City, net als Taipei (heb het maar even opgezocht!)
Groetjes,
Marina
WOW
Marifran das leuk!!! ![]()
Erik gaat mensen in Amerika, Singapore (leuk, daar ben ik geweest) en uiteraard Finland blij maken met een kaartje.
Die Amerikaan is wel heel erg productief geweest in 1040 dagen lidmaatschap…
Postcards Sent: 579
Postcards Received: 546
mijn kaartje naar canada is ook aangekomen, is wel grappig stond op haar profiel dat ze van kunst hield maar niet van welke schilders dus stuurde een kaartje van van Gogh, blijkt het haar favoriete schilder te zijn ![]()
ik kaartjes ga versturen naar italia en marokko!
owh marrokko!! exotisch! daarvan zijn niet zoveel postcrossers denk ik!
ik heb ook veel kunst kaarten van hollandse meesters en veel mensen vinden die heel erg leuk!
Marokko heeft 33 postcrossers, kan je onder het knopje explore terugvinden.
Maar de eerste die ik aanklikte is al een jaar lid, heeft nog nooit een kaart gestuurd en er dus ook nog niet 1 ontvangen, dat schiet niet op ![]()
Of wel verstuurd, maar die zijn nooit aangekomen… :rolleyes:
Ik ga weer 4 kaartjes versturen: 3 naar de bekende landen (Finland, USA en Duitsland) en eentje naar Hongarije! That’s a first for me! ![]()
Liefs,
Carolina
33 is nog niet veel tegenover 10.000 in USA ofzo!
heb het meisje van de Chile kaart nog eens een extra bedankje gestuurd. het was haar 1e kaartje!!
mn kaartje naar china was binnen 12 dg geregistreerd… mocht een adresje aanvragen: Canada!
en had vandaag wel 1 hele postkaart in de brievenbus! hahaha… je kan er niet elke dag 20 krijgen dus
uit de USA kwam ie
Mijn kaartje binnen Nederland naar Aalsmeer in 2 dagen. Mag weer een nieuw adresje vragen: Slovenia. Is niet naast de deur. Ga maar even schrijven en een leuk kaartje uitzoeken.
Oh ja, 20 kaarten, toe zeg. Ik ben niet jaloers hoor, nee echt niet. Ha
mijn kaartje naar duitsland is na 9 dagen ook aangekomen!
Vandaag weer een kaartje ontvangen !!! En een vrij speciale ook…uit Groenland !!!
Wauw! Cool zeg, Dave!
switzerland binnen 4 dg geregistreerd… ik mag duitsland weer verblijden met een kaartje!