Mijn kaart naar Texas was er in 6 dagen, die naar Japan zelfs in 5. Meisje in Amerika vond dat mijn kaart de mooiste was die ze tot nu toe had ontvangen ![]()
En net lag er eentje uit New York in de brievenbus, het blijft leuk!
Mijn kaart naar Texas was er in 6 dagen, die naar Japan zelfs in 5. Meisje in Amerika vond dat mijn kaart de mooiste was die ze tot nu toe had ontvangen ![]()
En net lag er eentje uit New York in de brievenbus, het blijft leuk!
Hey cool, zojuist is er nog een kaartje van me in Finland geregistreerd!
Zou er nu weer 4 mogen versturen, maar daar wacht ik nog even mee, want mijn kaarten zitten nog in een doos en ik weet zo 1, 2, 3 niet waar… :rolleyes:
mn duitsland kaartje is ge-arriveerd… denk dat ik strax weer duitsland kan aanvragen…
ik wou dat die andere 3 expired zijn, want die gaan nooit meer geregistreerd worden… helaas… nog 2 weken wachten!
Vandaag een kaartje uit Duitsland, mooi zwart wit uit Berlijn. Estonia en Duitsland zijn inmiddels geregistreerd. Nog 2 dagen wachten en dan verloopt een van de 2 kaarten die al veel te lang onderweg zijn…
Amerika (5 dagen) en Spanje ( 3 dagen) geregistreerd. zelf nog geen kaart mogen ontvangen. Jullie krijgen er zo te horen wel veel. Ik heb er nu 27 verzonden en mag er weer twee aanvragen en heb er 22 ontvangen.
hey… zo waar geen duitsland!! ik mag nu weer een officieel postcrossing kaartje naar signapore sturen!!
verder geen officiele post, wel kaartje uit malaysia en frankrijk ontvangen en morgenochtend gaat eruit: duitsland 3, japan, usa en pakistan! zeer benieuwd hoe land die laatste onderweg is ![]()
Vadaag gaat er eenkaartje naar Amerika en naar Nederland Aalsmeer. Dit is mijn eerste kaartje binnen Nederland.
mijn kaartje naar spanje is geregistreerd!
Kaart naar Finland geregistreerd in 4 dagen, nieuw adres Finland. Voor Finland krijg je altijd weer Finland terug lijkt het wel. Ach een adres is een adres, als de kaart maar speciaal is toch!!.
Happy postcrossing.
He Globeskater, Heb net een mooie postzegel van een schaatser op mijn kaart geplakt. 45 cent Nederland. Moest even aan jou denken.
haha leuk, de 72 cent postzegels europa hadden er ook een blauwe schaats opstaan, blijf het leuk vinden die te verzenden
die 45 cent heb je die pas gekocht? of is het al een oudere zegel?
Yeeeeyyy! 2 nieuwe adressen aangevraagd en 2 leuke bestemmingen: Brazilie en USA!!! ![]()
Verder zijn mn andere 3 kaarten echt vet lang onderweg: 33 dagen naar Duitsland en 28 naar USA! en 17 naar Finland!
Pfff… ik wil nog meer kaarten sturen!!! ![]()
Hoi Globeskater,
Nee ik heb die postzegel net besteld bij de site die hier gegeven was over goedkope postzegels. Zitten hele mooi bij. Ga daar zeker weer bestellen.
Heb zelf net eindelijk ook weer twee kaarten mogen ontvangen, Duitsland en Belgie. Geweldig.
Goh, voor de eerste keer dat ik een berichtje ontvang of ik een kaart nog niet gehad heb. Helaas… Heb nog niets ontvangen. Ze gaat me een nieuwe kaart sturen. Hoop dat deze wel aankomt. ![]()
Liefs,
Carolina
Jeeh!!! Vandaag een kaart uit España… en helaas niet van jou Carolina!!
Dat had me echt leuk geleken!
Hihihi, cute! En tja… Helaas!
Wellicht heb je volgende keer meer geluk! ![]()
Het loopt nog steeds gesmeerd ! M’n kaart naar Australie is al in 7 dagen aangekomen, dat verwacht je toch niet !! Duitsland is al 14 dagen onderweg.
Het nieuwe adres is Brazilie, al m’n 3e kaartje die kant op, altijd leuk die verre adressen !
Verstuur ze nu vanuit Frankrijk en heb op het postkantoor om speciale zegels gevraagd, voor verzamelaars en heb heel mooie gekregen, denk dat ik er maar 1 aan mezelf stuur ![]()
Hoi Marifran,
Wil je mijn adres ook hebben, wil ook wel zo’n mooie zegel op een kaart ontvangen ![]()
ik was bij mn ouders en mn vader stopt met postcrossing. hij heeft wel een asosociaal mooie kaart gekregen… uit Chile!! hij is echt zoooo mooi! ik mocht hem hebben van mn vader. zal strax ff plaatsen…
ikzelf had gewoon 21 kaarten in de bus!! jaja… het begint eindelijk te lonen ![]()
http://www.freewebs.com/sendingpostcards//photos/Recieved%20Postcards/CL-1138.JPG
Op de achterkant staat ook de chileense vlag, een recept ( a taste of chile) en de postzegels zijn ook super… owh ja, en ook nog eens een kaart van het land zelf!!