+ Het grote Postcrossing topic +

@ Bloem: ik ben die Madagascar fan (tenminste, of er moeten er meer zijn :smile:) Ik zit wel op facebook, maar ben mijn login vergeten… is al even geleden dat ik er iets opgezet heb.

Bloem: dank voor de uitleg.
Heb vandaag registratie binnen vanuit Duitsland, 8 dagen. Snap het niet helemaal. 8 dagen en Japan maar 7 dagen???

@ xenomania, ja dat kan he?! als iemand die kaart eerst 3 dg op de tafel laat liggen…
je weet het nooit he??

en je kan met iedereen private swoppen natuurlijk!!
he cyn? he carolina?
weet niet of er een groep is op hyves, maar dat is natuurlijk niet zo internationaal.

Kaartje naar Bulgarije geregistreerd. Was een heel leuk bedankje bij. Ze vond de kaart geweldig. Mooie kaart met tulpen (1 daarvan had een andere kleur), zewas er helemaal weg van. De nederlandes kaarten doen het goed.

Heb net weer 3 ontvangen kaarten aangemeld, USA (foto van 57-jarige female die de marathon liep :thumbsup:), Hongarije en Duitsland.

Bloem heb net je kaartencollectie bekeken, je hebt het wel te pakken hè! Super mooie kaarten allemaal.
Bedenk me nu ook dat ik te veel kansen (kaarten) heb laten liggen, heb er veel gekocht, maar nog lang niet genoeg. Je kunt de mooiste en appartste kaarten meestal maar op 1 plek kopen en dan nog goedkoop ook.

't Is wel een tic hoor, kan geen kaartenstandaard meer gewoon voorbij lopen en heb er al heel wat gezien !!!

@ marifran, ja t loopt nu een beetje de spuigaten uit…
heb vannacht al bedacht dat ik mezelf echt limieten moet stellen voor hoeveel euro per maand ik zegels en kaarten mag kopen…

maar via die link heb ik dus iets van 7 euro bespaard 25 europa, 25 buiten europa en 25 NL postzegels.
en weet nu waar ik mn kaarten een beetje kan vinden…

ik hoop alleen maar dat ik netzoveel terug krijg… ach ja, we zien t wel…

Bij mij weer een kaart geregistreerd… Usa binnen 4 dagen… Echt super snel!!! Nu weer 1 naar Usa… maar Finland nog steeds niks… al 19 dagen zelfs onderweg!! Dacht korter… :frowning:

Heb net weer een adresje gevraagd en deze gaat naar Duitsland.
Moet echt weer kaarten gaan kopen, maar hier in de omgeving gaat het niet zo makkelijk. Heeft iemand andere suggeties waar je leuke en mooie kaarten voor een redelijke prijs kan kopen. Woon zelf in Soesterberg. Dank alvast.

@ xenomania, ik ben gisteren goed geslaagd bij de lokale VVV en de anwb.
Verder zit er in hier een boekwinkel die veel art-cards verkoopt
vaak hebben de bekende kantoorboekhandelwinkels niet de kaarten die ‘wij’ zoeken… succes!

Bloem, dank je wel. Ik ga zeker even verder op zoek. Heb net wel even postzegels via de site besteld, scheelt echt wel. Ik hoop zelf ook een beetje dat er leuke zegels tussen zitten. Ben een beetje uitgekeken op wat we nu hebben. Moet dus nog even rustig afwachten.

Kon het niet laten om toch een kaartje aan te vragen… Naar Finland en ze heeft nog geen een kaartje uit NL ontvangen, dat is wel leuk.

ik had bij thuiskomst kaartjes op de deurmat liggen uit canada, duitsland en finland

Ik vandaag een kaartje uit Zwitserland :smiley:

No mail today.

ik een kaartje uit bruxelle van mannekke pis via postcrossing en een hele mooie ecuador kaart!! ben er echt super blij mee

ik heb weer een kaart naar finland gestuurd

Vandaag een hele mooie Madagascar kaart ontvangen!!! Krijg er steeds meer zin in, nog 9 weken en 6 dagen…

Jeeeeeeeh, mijn kaartje naar IJsland is aangekomen! En ook mijn kaarten naar Duitsland en de USA zijn gearriveerd. Cool! :smiley:

Liefs,
Carolina

Jeeh mijn kaart naar Finland is eindelijk geregistreerd na 22 dagen!!! :biggrin:

Zal zo eens een nieuwe aanvragen, zal ook wel weer Finland worden :wink:

En ja hoor… Finland!!! :biggrin: haha