ik heb een leuk kaartje van de niagara falls in canada gekregen echt super!
Er zijn 2 kaarten aangemeld, Finland en Estonia.
Dus weer een nieuwe kaart naar Finland en het andere nieuwe adres naar West Australie, in de buurt van Perth…:dope: is m’n verste adres tot nu toe, 14.141 km !!! Er is er ook nog 1 onderweg naar China.
Ik heb gisteren een kaart uit Noorwegen ontvangen. Hij is erg mooi. Ik mocht ook weer een kaart versturen naar Amerika. Heb er nu 6 traveling: Duitsland, Japan, Bulgarije, Finland, China en Amerika. Nou ik vind dit een mooie verspreiding.
Happy postcrossing.
Net een leuke kaart binnen van een jongetje van 10 jaar uit Croatie. Erg leuk.
That’s why I love postcrossing so much!
Heb net een kaart geschreven aan een Amerikaan in Tokyo van een Nederlandse in Spanje. Mooie kaart van het Alhambra.
Buiten de USA, Duitsland en Finland zijn er dus ook nog 2 onderweg naar China en Australie, mooi rondje !
iedereen blij met zn adressen en kaarten!! leuk!!
kent iemand deze site http://www.postzegelsmetkorting.nl/ ??
is dat wat? lijkt me wel leuk om te doen ipv altijd die saaie fiets postzegels en dat hartje…
Leuke site Bloem !! Ga ik bestellen als ik weer thuis ben .
Heb al ervaring met dit soort postzegels, wordt inderdaad gewoon door de post geaccepteerd en door de postcrossers zeer gewaardeerd.
Sorry, was dubbel gepost vanwege heel trage verbinding.
Bloem: ik baal inderdaad ook van de postzegels!! Had wel laatst bij het postkantoor andere voor europa, met een smiley… maar die moest je nog likken ![]()
Zal eens op die site kijken!
Ik trouwens gisteren weer een kaart uit New York, en 1 geregistreerd uit Canada… Mag er nu 1 naar Estonia… ![]()
heb een setje postzegels besteld
was wel veel geld in 1 hap, maar kan ff vooruit
scheelde me ongeveer 7 euro met de gewone euro zegels en krijg nu 25 setjes voor europa, 25 voor buiten europa en 25 gewoon binnen NL
heb net bij de wereldwinkel amazing mooie kaarten gekocht en ga ze meteen op mn site zetten, zodat ik nog meer prive kan swappen en via het forum kan taggen…!!
M’n kaartje naar Finland is aangekomen. Maar heb er nog 5 travelling, dus ik wacht nog even met nieuw adres aanvragen tot ik er minimaal 3 kan aanvragen. Zelf niks meer ontvangen sinds maandag, komt wel weer.
Ik ga die postzegelsite eens bezoeken, ben benieuwd.
Mijn kaartje naar Japan is gearriveerd en wel in 7 dagen, Finland 3 dagen.
Mag weer twee adressen aanvragen, maar ik wacht nog even.
Mijn finland is al 16 dagen onderweg… Vind ik vrij lang… Nou ja we zien wel ![]()
Heb net twee kaarten binnen gekregen en beide uit Zwitserland, grappig. Ga ze even registreren.
Heb even twee nieuwe adressen gevraagd, Finland en Spanje.
mijn kaartje naar japan was ook in 7dg over! lekker snel. mag nu weer 1 versturen, naar zwitserland
verder heb ik nog een hele stapel private swaps liggen, pakistan, afghanistan, hongkong, groenland dus nog… ben zeeer benieuwd hoe land die erover gaan doen ![]()
wie was er ookalweer helemaal gek van madagascar?
Bloemmie: hoe kom jij aan al die private swaps? ![]()
Ja, Bloem wat is dat?? Ben erg benieuwd. Is dit leuk om te doen en hoe doe je dat enz. Wil het allemaal weten, als dat mag natuurlijk!!
@ private swap… via facebook is er een groep voor postcrossing. via via ken ik mensen die weer mensen kennen die ook prive willen swappen en daarme swap ik dan en die hebben ook weer vrienden die dat doen, die stuur ik berichtje en daarmee swap ik dan ook…
@ taggen. op t forum van postcrossing kun je een beetje sturen hoe en welke kaarten je wilt ontvangen…
ikke weer een kaartje van postcrossing!! 1 uit spanje, malaga, erg leuk, was haar 1e kaartje