+ Het grote Postcrossing topic +

He, Globeskater,
Dat is wel een heel leuk berichtje. Geweldig he!!

ja vond het ook echt leuk, heb ook van vrienden die door europa wonen gehoord dat ze het jammer vinden dat NL eruit ligt maar ook leuk dat andere postcrossers er ook zo over denken :wink:

Van het weekend had ik een kaartje uit Plzen, Tsjechie, vandaag een kaartje uit Parijs van een Oekraïnse die daar nu woont/studeert.

Mijn kaartje naar Duitsland (met allemaal speciale wensen) is vandaag aangekomen. Dus een nieuwe aangevraagd… and guess what: DLD :rolleyes:. Ik had het kunnen weten…

Kaartje naar Hawaii is al 50 dagen onderweg en die naar de Filipijnen al 44, ze hebben ook nog niet op mijn berichtjes gereageerd… denk dat deze zullen verlopen.

Ik kreeg in 5 dagen 4 kaarten (Duitsland 2 X, Engeland en vandaag Finland). Spitsuur!

Ik had gisteren zelf een kaartje uit Duitsland. Die kwam heel laat en heel nat aan. Is onderweg wat mee mis gegaan. Jammer. kon gelukkig alles nog wel lezen. Lieve kleine panda op de voorkant.

Ik gister een kaart uit Finland (what a surprise) en mijn USA is geregistreerd… nu weer een nieuwe naar usa… :wink:

WOEHOE!! De post kwam net… en weer 2 kaarten :smiley: Taiwan en Hawai!! Jeeh!!! :biggrin: Die van Taiwan geeft 55 dagen aan… terwijl er een datum van 12/06 opstaat :frowning: vaag… Zal wel aangevraagd hebben, maar veel later verstuurd zijn :wink:

mijn kaartje naar finland is ook aangekomen, mag nu weer 4 kaarten versturen dus denk dat ik die vandaag of morgen eens ga aanvragen :smiley: moet wel weer nieuwe postzegels halen volgens mij haha :wink:

5e kaart in 4 dagen gekregen, niet te geloven. Uit Washington DC. En meteen maar weer kaarten gestuurd naar Finland (dat is routine:)), Austin (Texas) en Japan.

ik heb vandaag echt 2 superkaarten gekregen, eentje uit japan en een supergave uit zuid korea, zij heeft ook mailadres erbij gezet en ik ga haar zeker even een mailtje sturen :smiley:

ik ga weer 4 kaarten versturen naar finland, duitsland, spanje en canada :smiley:

jippie
ik had ook eindelijk weer post!!
een kaartje uit hawai en 1 uit usa, de kaart is van iowa, maar de verstuurder woont in arkansas. nou ja…! maakt niet uit!

kan nog steeds nix versturen 7 kaarten travelling en dat zal ook nog wel ff duren, duurt nog 20 dagen tot de kaarten die vast zitten zijn expired en heb kaarten naar japan en china erbij zitten, dus dat duurt vast nog ff

Kaartje in Finland aangekomen in 14 dagen. Zelf nog niks ontvangen.
De andere krijgen wel een hoop kaarten op 1 dag, ik mag blij zijn met een kaart.

Niet alleen bij jou, Xenomania, ik ook maar 1 officieel kaartje in 14 dagen maar nog wel een extra kaartje als bedankje en een uitnodiging voor private swap, altijd leuk natuurlijk.

Kreeg nog een enthousiaste reactie uit Shanghai van dat meisje dat de kaart te snel heeft geregistreerd. Ze heeft inmiddels beide kaarten uit Nederland en Madrid ontvangen en mij een kaart teruggestuurd van oud Shanghai. erg leuk !

Heb er 6 onderweg, de langste 14 dagen naar Zweden en Finland, hoeft toch niet zo lang te duren zo je denken, maar alla we wachten gewoon af.

Is inmiddels wel duidelijk dat je altijd een kaart naar Finland, Duitsland en USA onderweg hebt, maar ja dan blijven de andere 3 nog echt een verrassing !!

Groetjes vanuit Saint Pere Pescador.

jippie!!
toch 2 kaartjes geregistreerd, ga er meteen weer 2 versturen

heb ook ff gecheckt. mn kaartje naar turkije is nu 40dg onderweg (alanya) heb er vorige week een berichtje gestuurd, maar nix gehoord. ze is wel gisteren nog online geweest
zal wel weer naar duitsland en usa worden…

en jawel hoor
oregon usa en essen duitsland!

Ja, ik mag ook weer een adresje aanvragen en dat zal Finland worden.
Ik moet wel zeggen dat je soms leuke reactie krijgt van mensen die hun kaart hebben ontvangen. Dat is altijd weer leuk.

Nou even een verassing. Heb mijn adres naar Finland gekregen, maar ik mocht nog een kaart aanvragen. Heb er namelijk 20 verstuurd, dus mag je 6 kaarten traveling hebben. Dus de volgende werd China. Geweldig.

ik heb mijn kaartje uit zuid korea een speciaal plekje in mijn kamer gegeven :smiley:

Ja, dat zal best. Zou ik ook doen.

Jeeeeeeh, zojuist weer een kaartje ontvangen! Uit Finland, dat wel, maar ja… Wie het kleine niet eert… :wink: :slight_smile: Deze kaart is 19 dagen onderweg geweest, maar heeft een poststempel van 16-06…

Mijn IJsland kaart is nog steeds onderweg, inmiddels 30 dagen. Hoop maar dat ie wel nog aankomt!