+ Het grote Postcrossing topic +

Kaart naar Malaysia is al 59 dagen onderweg. Ik ga maar even een mailtje sturen of hij hem toch niet gehad heeft.
Wel eenleuke reactie terug van iemand uit Engeland. Ik had een kaartje gehad en een leuke opmerking terug gestuurd en nu stuurt hij weer een mailtje terug. Zo houd je toch ook weer contacht.
Er zijn ook mensen die hun adres mee sturen om als je wilt nog gewoon een kaartje te kunnen sturen, doet iemand van jullie dat wel eens??
Sturen jullie ook kaarten terug naar iemand waarvan jij net een kaart hebt gehad??

Ik ook al 2 dagen geen post hoor Bloemmie :wink:

Xeno: ik heb laatst 1 keer een kaartje teruggestuurd… Zij had zo’n leuk verhaaltje… :smiley:

ik in principe niet, maar had dus een hele leuke zelfgemaakte kaart van een fins meisje van 10 en haar adres stond daar op, dus heb ik een kaartje gestuurd. vond ze erg leuk.

verder doe ik nu veel prive swapping, maar in principe registreer ik de kaart en verder weinig contact.
andere vriendin van me zei al: ik heb echt nog dagelijks berichten verkeer met iedereen…
nou ja, denk dat het er aan ligt…

owh cool… hoef eens een x niet naar duitsland te versturen! maar naar China! die zal wel ff weer onderweg zijn.!

Cool zeg Bloem! China is inderdaad wel een eindje weg.

Mijn lang-onderweg-Duitsland-en-Brazilië-kaarten staan inmiddels op 60 dagen traveling maar zijn nog niet expired. Nog even wachten dus met nieuwe kaarten versturen… :rolleyes: :slight_smile:

IJsland staat op 25 dagen, die is dus voorlopig nog niet afgeschreven. :smiley:

Liefs,
Carolina

ik mag weer 4 kaarten versturen naar Finland, Duitsland, Noorwegen en Nederland, allemaal redelijk dichtbij dus :wink:

Vandaag zijn er twee kaarten geregistreerd: Portugal en Duitsland. Naar Malaysia nu 60 dagen onderweg. Amerika en Finland nu 10 dagen. weer even twee adressen aanvragen. Laat nog weten welke het zijn geworden.

Ik mag er 1 naar duitsland en 1 naar Japan.

iedereen weer druk kaartjes aan het versturen!?
ik heb flink toegeslagen in antwerpen, leuke kaartjes gescoord.
en er lagen 2 kaarten in de brievenbus. 1 uit florida en 1 uit finland. alleen die laatste kon ik niet registeren omdat de ID niet klopt.
heb echt allerlei mogelijkheden geprobeerd en tis echt duidelijk geschreven. heb ook op naam en gebied gezocht, maar helaas… heb hem nu als “searching” opgegeven, dus allicht als het de verzender te lang duurt kijkt hij/zij ff op mn profiel en ziet dat… meer kan ik niet doen he?!

jippppiee mn 40e kaartje is aangekomen! dus mag er nu 7 travelling hebben… ik ga er meteen 2 aanvragen hihi… kan t niet nalaten he.!

Mijn kaartje naar Finland is aangekomen, heb er nu nog 4 travelling. Maar omdat dit mijn 20ste geregistreerde kaart is, mag ik er nu 2 versturen:
Finland en Estonia. Pfff, geen Duitsland ;).

estonia komt meestal wel snel aan

was ff net een oude doos met kaarten aan het uitzoeken, behalve de beste wensen voor 1996 ook nog leuke kaartjes uit venezuele, side, marmaris, londen, rhodos, bloemendaal, malta… hihi… die gaan ook op de keukenmuur!!

Mijn kaart naar Malaysia is expired. Ik mocht dus een nieuwe aanvragen, die gaat naar Bulgaria. Zonde hoor dat hij niet gearriveerd is. Volgende keer beter.

Ik weer een kaart gekregen uit Finland… En 1 geregistreerd naar Duitsland… Nu weer 1 naar duitsland…

owh gelukkig
postcrossing heeft mn id gevonden en ik kon dit kaartje toch registreren! gelukkig maar :smiley:

He, dat is goed zeg Bloem29. Zal de persoon aan de andere kant wel erg blij mee zijn, denk ik zo.

ja ik hoop t ook
de hele kaart is 33 dg onderweg geweest. ik vermoed dat ie gewoon 3 weken ergens op een keukentafel heeft gelegen, maar dan is ie nu eindelijk geregistreerd

geen post vandaag :frowning:

mijn kaartje die ik naar nederland moest sturen is alweer aangekomen :wink: had een mooi kaartje uit nepal gestuurd :smiley: ga nu even wachten tot ik wat meer kaarten kan versturen :wink:

Ik ga weer 5 nieuwe kaarten versturen: 3 naar de bekende landen: Finland, USA en Duitsland en de overige 2 gaan naar: Canada en Thailand! :slight_smile: Cool! :cool:

Liefs,
Carolina

mijn kaartjes naar noorwegen en duitsland zijn ook aangekomen

kreeg wel leuk berichtje uit duitsland
Hallo Wendy!

Ich finde es sehr schade, dass die Niderlande nich tmehr bei der EM dabei ist.
Ich hätte mir ein Finale Deutschland gegen Niderlande gewünscht.

Vielen dank für Deine nette Postkarte.

Viele Grüße aus Deutschland.

Olli