Zojuist bij thuiskomst vond ik maar liefst 3 postcrossing kaarten in mijn brievenbus! Eén uit Australië, één uit Amerika en één uit Oostenrijk. Erg leuk! ![]()
Yeeyyy! Ik hou echt zo van postcrossing! heb inmiddels al een heel aantal kaarten binnen! En hou zo ongeveer standaard 5 traveling
Dr zijn dr nu alleen al 2 verrekt lang onderweg. 17 dagen naar Duitsland (terwijl- ie er toch wel binnen 5dagen zou moeten kunnen zijn) en 14 dagen naar Finland (terwijl daar het record van registratie op 3 dagen ligt bij mij! :P)
Ik heb inmiddels ook flink wat kaarten ingekocht in Griekenland en Marokko (waar ik geweest ben afgelopen maand) en heb mn vader kaarten mee laten nemen uit Turkije! Allemaal met bloemen, landkaarten, etc! Ze zijn echt zooo gaaf! (buitenlandse kaarten zijn gewoon veel leuker dan nederlandse! :|)
Een vriendin van me zei pas dat die mensen zich vast wel bedrogen zouden voelen als ze EINDELIJK post uit Nederland krijgen, en dan komt de kaart zelf uit het buitenland!
Haaha:D
Ik na 5 dagen weggeweest ook weer 4 kaarten… Duitsland, Finland, Zwitserland en New York!!
Mag nu weer 3 versturen naar Duitsland, Usa en Litouwen… ![]()
mijn kaartje naar australie was na 8 dagen aangekomen en me finland kaartje is ook gearriveerd…
was wel verbaasd dat die naar australie redelijk snel was had langzamer verwacht ![]()
heb nu nog kaartjes naar duitsland en USA 25 dagen travelling, zuid korea 11 dagen, China 8 dagen en Rusland 6 dagen…
als ik weer thuis ben verstuur ik wel weer nieuwe kaarten ![]()
Ik heb weer een kaartje onderweg naar Portugal. Ik ben een lang weekend weg geweest, maar geen kaarten op de mat. Duurt wel lang hoor. Iedereen krijgt zoveel kaarten. Misschien morgen.
Happy postcrossing
ik had een kaartje uit noorwegen en 1 uit moskou. een mooie oude!
mn kaartje naar australie was ook echt snel binnen, na 6dg
ik vandaag bij mijn ouders nog een mooi kaartje gekregen
was omdat ik geslaagd ben voor jurycursus van mijn schaatsclub ![]()
Wel grappig, ik heb nu gewoon 27 verstuurde kaarten en ook 27 ontvangen kaarten! ![]()
Nog 2 dagen en dan zijn mijn Brazilië en Duitsland kaart expired.
Dan ga ik gelijk weer nieuwe kaarten sturen. ![]()
Nou, das ook leuk zeg! Vind ik net een kaartje uit Duitsland in de bus.
Sta ik nu dus op **27 **verstuurde en 28 ontvangen kaarten!
![]()
Carolina: Leuk toch!!! Ik sta op 27 verstuurd… 6 travelling… en 23 ontvangen ![]()
mijn kaartje naar zuid korea is na 12 dagen ook aangekomen, ben benieuwd of er morgen als ik weer thuis kom ook wat in mijn brievenbus ligt!
@ carolina, een vriendin van me heeft er al 7 ontvangen en is nog steeds bezig met d’r 1e 5 kaarten… das dus helemaal gek!! maar wel leuk.
Als je eenmaal aangemeld bent dan staat je adres gewoon vast en word je willekeurig gekozen. Heeft niks te maken met hoeveel je er al verstuurd hebt. Het is wel leuk, als je er veel krijgt. Gisteren eindelijk een kaartje uit Engeland. Hij had een beetje de geschiedenis opgeschreven van de streek waar hij uit komt en woorden met vertaling uit die plaats. Ik vind het erg leuk hoor.
Vandaag weer 2 kaarten geregistreerd… Denemarken en Rusland… Nu weer 2 andere ; Canada en Thailand!! Eindelijk eens geen Finland ![]()
Mijn kaart naar de USA was er in 3 dagen, zo zo! Die man/vrouw wilde graag “iets met water” en de molens van Kinderdijk vond hij prachtig ![]()
mijn kaartje naar duitsland is na 27 dagen ook eindelijk aangekomen… 530km in 27 dagen is nou niet echt snel, ben wel benieuwd wat voor reis zo’n kaartje dan aflegt ![]()
Net een kaartje in de bus uit Sussex. Leuk verhaaltje op de achterkant, geweldig hoe men toch altijd wel wat weet te schrijven.
Yes, ik had vandaag een kaartje uit Pennsylvania, een ‘dubbele’ kaart, ontworpen door een student van de Holland Township School. Grappig!
@ Kingfishererik: klinkt bekend, ik heb datzelfde kaartje ook pas verstuurd naar een vrouw die een kaart met “water” wilde ivm een competitie tussen vrienden.
ik bij terugkomst op mijn kamer een kaartje uit taiwan had liggen en een kaartje uit finland ![]()
echt leuk dat iedereen weer veel post heeft gekregen!
mn brievenbus is al 2 dg leeg ![]()
mn kaartje naar duitsland is weer aangekomen maar ik wacht nog ff met aanvragen van een nieuwe, want weet nu alweer dat het er weer 1 naar duitsland wordt… hihi… ook goed… maar wacht toch nog ff…