Ik heb kaart uit finland ontvangen en mag er weer 1 naar finland sturen en 1 naar rusland
zijn allebei kattenfans die ik mag sturen dus stuur zelfde kaartje naar beiden ![]()
Ik ook 1 uit Finland, maar dat nummer schijnt niet te kloppen… Dus kan hem niet registreren ![]()
Mijn kaart naar Japan is geregistreerd en mijn nieuwe adres is Rusland.
Heb zelf nog geen kaarten meer mogen ontvangen, moet dus geduldig afwachten en morgen weer kijken.
Heb mijn kaart kunnen registreren!! Ze had een cijfer omgedraaid… Stom ![]()
Mijn italie kaart is ook geregistreerd… Ze bedankte me voor de mooie wedstrijd afgelopen maandag… Ze vond het meer dan verdiend… Toch sportief!!!
Nu 1 naar denemarken…
:dag:
cynthia, fijn dat je hem toch hebt kunnen registreren, enne cijfertjes omdraaien kan gebeuren ![]()
zeker sportief dat ze het verdiende wedstrijd vond ![]()
iedereen stuurt maar en krijgt maar ![]()
veel rusland zo te lezen
heb nu 4 van de 6 kaarten echt al heel erg lang onverweg
USA 14 dg terwijl van mn 7 andere usa kaarten t langste 8 dg was.
Finland dus al 17 dg terwijl het langste tot nu toe 7 dg was
ook belarus al 23 dg onderweg, turkije al 27 ofzo… ppfpfpf…
Geduld Bloem29, het gaat allemaal goed komen.
Straks word het helemaal erg met de vakantie periode, iedereen is dan bijna allemaal weg, dus dan duurt het wel even voor er wat geregistreerd word. Denk ik zo.
Happy postcrossing
ik hebb weer 2 kaarten ontvangen uit duitsland en spanje
ikke had weer een kaartje uit, rarara finland en mn kaartje naar duitsland was weer binnen twee dagen geregistreerd en jawel hoor… weeeeer 1 naar duitsland…
ikke vind t nu niet echt leuk meer… ![]()
Nou nou, dat kun je niet menen bloem29. Ik heb helemaal geen kaart gehad, dus wees een beetje blij. Ik blijf geduldig wachten en wie weet waar de volgende vandaan komt of heen gaat.
Happy postcrossing
ja nou ja, meen t ook niet echt! maar dan vraag je een kaart aan en denk je: doe-iets-leuks-doe-iets-leuks en dan is het alweer naar duitsland. gewoon de laatste 5 achtermekaar…
en dan denk ik ook weer: tja ach, maakt t uit waar IK heen moet sturen, als ikzelf maar heeeeel veeeeel leuke kaarten krijg…
Dat bedoel ik.
Tja, ik heb nu ook al eventjes niks gehad, nog 2 travelling, over de 30 dagen en berichtjes gestuurd… geen bericht terug. Maar dit weekend vraag ik 3 kaarten tegelijkertijd aan en dan hoop ik op leuke locaties, hoeft niet perse buiten Europa te zijn, maar gewoon iets anders dan Dld of Fld… maar een van de 2 zal er zeker tussen zitten, haha.
Greetzzz
Jawel, 3 nieuwe adressen aangevraagd:
Op 1: Nieuw Zeeland
Op 2: Finland
Op 3: Duitsland
Wat een verrassing die laatste 2 ![]()
Jeeeeeeeh gisteren een kaartje uit de Czech Republic ontvangen.
That was a first!!! ![]()
Liefs,
Carolina
Net vanochtend teruggekomen uit Thailand en er lagen 4 kaarten te wachten…Parijs, Berlijn, Denemarken (welke plaats weet ik niet) en New York !
Zal ze snel gaan registreren en zelf ook weer wat nieuwe adressen aanvragen…
Mijn 2 nog niet aangekomen kaarten (Brazilië en Duitsland) zijn inmiddels 56 dagen “onderweg”. IJsland is nu 21 dagen onderweg, verder heb ik niets travelling.
Heb toch maar besloten om nog geen nieuwe adressen aan te vragen. Ga die theorie eens testen dat je met meer adressen ook meer leuke andere oorden te pakken krijgt. Ik zou nu 3 adressen aan mogen vragen, maar als ik 4 dagen wacht heb ik 2 kaarten expired en zou ik volgens mij weer nieuwe kaarten mogen sturen. Toch?!
Nog even geduld dus. Eind deze week ga ik weer wat versturen. ![]()
Liefs,
Carolina
Ik blijf het nog wel een poosje leuk vinden :zon02:
heb in het weekend weer 2 kaarten ontvangen, 1 van het Witte Huis - Washington en 1 uit Finland.
Kaartjes zijn leuk, maar de reacties bijna nog leuker.
USA - Hollywood en Brasilie zijn 17 dg onderweg.
4 zijn er 3 a 4 dg onderweg naar : China - Zweden - Duitsland en Finland.
Groetjes uit Benicasim, Marina.
ik kom net thuis na 4 dagen en “maar” 1 kaartje. Wel een hele gave van iemand uit oostenrijk die een kaart van persepolis uit Iran gestuurd heeft. Zelfs met Iraanse zegel!
Mn kaartjes naar USA is eindelijk aangekomen en ook hongarije. heb zelf leuke kaartjes van heerenveen-thialf gekocht!
Ik had vandaag een mooie kaart uit India, heeft er 34 dagen over gedaan. Echt leuk! Verder had ik ook een kaartje uit Oostenrijk… ik dacht, wat grappig, deze persoon heeft hetzelfde handschrift als mijn tante uit Duitsland waar ik pas ben geweest… was het kaartje ook van haar, haha… jemig, ik lijk wel verslaafd aan postcrossing, dat ik nog niet eens meer in de gaten heb dat het ook wel eens een prive-kaartje zou kunnen zijn.
Heb ook een paar kaarten al lang travelling, Hawaii 43 dagen en Filipijnen 37 dagen. Ik wacht rustig af, meer kan ik niet doen.
@Bloem: leuk een kaartje uit Iran van een Oostenrijker! Ik heb gisteren een kaartje die ik in zuid Dld heb gekocht naar Finland gestuurd ivm de wens van planten of bloemen, hoop dat ze 'm leuk vindt.