Yes, mijn kaart naar Amerika is aangekomen. Na en lees goed 55 dagen, maar het is er en ze was er heel blij mee. Heb zelf ook weer twee kaarten mogen ontvangen Frankrijk en Groot Britanie.
Happy postcrossing,
Christa
ik heb weer een kaartje uit finland mogen ontvangen was maar 3 dagen onderweg ![]()
Vandaag een kaartje uit het mooie Oostenrijk ontvangen.
ik was net mn kleurrijke prikborden met postkaarten aan het laten ophangen door mn vader, toen ik me bedacht dat de postbode vast al geweest was:
de buit:
- een kaart uit malaysia via private swopping
- kaart van een vriendin
- kaart uit finland met 2 witte hazen erop
- kaart uit USA state of new york
heb nu 2 prikborden vol en ik vrees dat ik voor het einde van de zomer echt echt echt al meer dan 6 prikborden nodig heb ![]()
Ha ha, het was hier ook een goede dag gisteren; drie kaarten! Een uit Griekenland, een uit Zwiterland (allebei niet eerder gehad) en een private card als bedankje van een Italiaanse uit Rome. Helaas kan ik nog geen zelf sturen, want er zijn nog 5 traveling.
Ik gister een kaartje uit Slovenie ![]()
mijn kaartje naar Moldova is na 7 dagen ook gearriveerd ![]()
ik heb ook weer 2 kaarten ontvangen, Finland en Ulm duitsland, dat laatste vind ik wel grappig want daar was ik 3 weken geleden nog ![]()
ik ga weer kaarten sturen naar China, Australie en Nederland ![]()
Mijn kaart naar Finland is binnen 4 dagen geregistreerd… En nu mag ik er weer 1 naar Suomi
Ach zo blijf je lekker bezig!!
Duitsland ook alweer 11 dagen onderweg…
Mijn kaart naar Finland was er ook al in 4 dagen. Post werkt steeds sneller.
mn kaartje naar duitsland was zaterdag geregistreerd, dus ik vraag weer een nieuw adres aan… weer duitsland. sterker nog: hetzelfde adres!! alleen een andere user-id.
vond ik nie zo heel erg leuk. had sterk de neiging om mn kaartje niet te versturen, maar toch gedaan, want ikzelf vind t veels te leuk om kaartjes te krijgen…!!
Bloem, Gek, dat we bijna allemaal ver weg adressen willen hebben, die spreken toch meer tot de verbeelding, 2x zelfde adres, is zeker minder spannend.
Je hebt er altijd wel een kaartje bij dat je minder mooi vind als de anderen, stuur je die toch, heb je toch een beetje genoegdoening!
Ik heb er zondag weer 4 mogen ontvangen en aanmelden en allemaal met een verhaaltje erbij. Helaas gaat mijn post niet zo snel, ik kijk met spanning uit naar de 20e registratie.
2x zelfde adres kunnen natuurlijk ook zusjes zijn o.i.d.
mijn kaartje naar finland is vandaag na 3 dagen ook aangekomen, ik wacht nog even weer met nieuwe adressen aanvragen…
enne ik denk ook net als marifran dat het mss wel zusjes oid zijn…
Wat vaag… want ik wilde voor mijn moeder ook een account aanmaken, maar ik kon geen 2 keer op 1 adres registreren…
Vandaag weer een kaart uit Duitsland… en mijn frankrijk kaart na 5 dagen geregistreerd… Nu weer 1 naar Frankrijk sturen… Wel grappig… Mijn kaart naar Italie had ik over voetbal geschreven… zal ik nu weer doen… Misschien helpt het ![]()
Vandaag weer twee adressen aangevraagd. Finland en Amerika.
Hoop binnenkort zelf toch ook weer wat te krijgen.
Happy postcrossing
mijn kaartje die ik naar iemand in nederland gestuurd heb gisteren is vandaag ook aangekomen, volgens mij kan ik nu weer 2 adressen aanvragen, dus denk dat ik dat maar even doe… die naar china en australie zullen denk ik wel even onderweg zijn ![]()
nee
het was 1 en dezelfde man.
het ene profiel had ie op de naam van zn kat aangemaakt en de andere voor zichzelf. ik had idd zomaar een kaartje gestuurd die hij HELEMAAL geweldig vond…
ook goed…
had vandaag een hele mooie kaart uit Finland, de cathedraal van helsinki, en ook weer kaartje aangevraagd en wederom: duitsland (finland en usa zijn nog niet aangekomen, dus die hoef ik voorlopig ff niet)
Bloem: Raar dan!!!
Ik weer een kaart geregistreerd… USA… mag er gelijk weer naar usa sturen…