+ Het grote Postcrossing topic +

ik heb er meteen weer 1 aangevraagd en mag weer naar zwitserland zou die ook zo snel gaan??

ik mag er inmiddels ook 6 travelling hebben, maar ja ben ook al een jaar bezig :wink:

haha dat is lang!! Hoeveel heb jij er al ontvangen/verstuurd dan??

Ik heb dus gister zelf wenskaarten laten maken via de Bl*kker… 35 cent per stuk… en je kunt ze dus zelf creĆ«ren… Lijkt me wel grappig… Zal wel laten weten als ik ze heb… :wink:

Ik heb er 36 verstuurd en 35 ontvangen, heb een tijdje niets verstuurd aangezien ik erg druk was met studie en ging verhuizen, maar nu doe ik weer lekker mee vind het leuk al die kaartjes :wink: en heb me 379 dagen geleden aangemeld :wink: is alleen wel vaag dat 3 van de kaartjes die expired zijn op dezelfde dag verstuurd zijn denk dat die postzak verdwenen is ofzow :wink:

ben wel benieuwd hoe je kaartjes worden :smiley:

@ cyn das nie duur !! mijn kaarten kosten 40 ct en zijn hardstikke standaard! das wel een super idee dus!

ik had vandaag een niet postcrossing anoniem kaartje… heb eerlijk gezegd geen idee van wie die is, (wel een vermoeden) dus diegene mag zich ff melden

mijn kaartje naar finland is vandaag na 2 dagen ook aangekomen, die post die ik 2 dagen geleden verstuurd heb is dus giga snel verwerkt :wink:

das lekker snel idd!!
ik heb nu een kaart al 11 dg travelling naar finland, dat is echt absurd lang!!

Ik gister een kaartje uit USA!!!

En weer 2 geregistreerd… Brazilie in 14 dagen en Finland in 5… :smiley:

Mag er dus nu 6 travelling hebben… Meteen weer 3 aangevraagd… finland, Italie en Frankrijk… Lekker dichtbij :wink:

ik heb vandaag een leuk kaartje uit nederland gekregen was maar 1 dag onderweg, gister verstuurd vandaag aangekomen :wink: vind het wel leuk dat je nu ook kaartjes uit eigen land kan krijgen :smiley: dit was een heel mooi kaartje zelf gemaakt foto uit eigen fotgrafie lekker creatief :smiley:

Heb vandaag twee aangevraagd en kreeg Oekraine en GB, nog niet eerder gehad allebei dus dat is weer leuk!

@ cyn: dat is echt goedkoop! Ik heb meestal kaarten van rond de euro, kan ze echt niet goedkoper vinden hoor. Als ik ansichtkaarten wil tenminste. Hoe doen jullie dat? Met postzegel erbij kost het dan toch bijna twee euro per kaart.

Hier in alkmaar zijn de kaarten in de stad rond de 40 cent per stuk… Ik zou als ik jou was ze ook zelf maken dan!

Ik trouwens weer een kaartje uit Finland…

Buenos Dias !

Gaat super leuk met de postcards, heb al een hele verzameling klaarliggen, en dan ga ik toch nog vaak een speciale kopen, als ik er iemand een plezier mee kan doen.
't Leukste zijn de reacties, van alle leeftijden en overal vandaan.

Heb er 15 ontvangen en 18 verstuurd, 5 onderweg naar Brazilie, USA, Finland, Duitsland en Oostenrijk

Had gisteren nog een kaartje uit Duitsland, met molens erop, dat was wel grappig.

Inmiddels nog maar 2 kaarten travelling (Filipijnen en Hawaii), dus ik zou er weer 3 mogen aanvragen, maar wacht nog heel even (zolang ik geduld heb). Hoop dat die andere 2 binnenkort ook aankomen zodat ik er in 1 keer 5 kan aanvragen en hoop dan op aparte bestemmingen.

Jeeeeeeh, mijn kaartje naar Canada is aangekomen! :smiley:

Nou net de kaarten van Blokker binnen… niet doen!! Zijn gewoon foto’s met een envelop… het ziet er wel leuk uit… maar dan kun je net zo goed een foto versturen :frowning:

de post is snel deze week, mijn tweede kaart naar zwitserland is ook na 2 dagen binnen :smiley:

Ik weer 2 kaarten ga versturen, Finland en Zuid Korea :smiley:

@ cyn zeg je nu, nu ik er 75 heb besteld ofzo!! :eek: hahaha, dacht dat je ze al eens gezien had!!?!

maar goed, ik nu al weer 2 dg achterelkaar kaartjes uit duitsland… best leuk hoor, maar we hopen toch allemaal op kaartjes uit de verste uithoeken van de wereld… maar goed, elk kaartje is leuk…

:smirk:Bloem , 75 , da’s nog al wat. De meeste mensen hebben liever zonder enveloppe. Misschien kun je er zelf lijntjes op zetten en ze gewoon als postcard versturen.

Heb er net weer 1 aangevraagd en mag naar Belgie versturen (er is er inderdaad 1 naar Finland en USA onderweg), was wel makkelijk, gewoon in het Nederlands volgekalkt.

Heb er nu 19 verstuurd, nog maar eentje …

M’n zoon gaat in het weekend weer in de brievenbus kijken, ik kijk er nu al naar uit !

en me kaartje naar canada is ook na 4 dagen aangekomen :smiley: