+ Het grote Postcrossing topic +

Dat klopt inderdaad. Als je op het moment van aanvraag nieuw adres op dat moment geen kaart onderweg hebt naar finland of the USA dan kun je zeker zijn dat je een adres krijgt in één van deze landen. Zijn de kaarten naar deze landen onderweg en mag je een nieuw adres, vraag dan METEEN een nieuw adres aan want dan krijg je niet één van deze landen. Zo staat het ook op het postcrossing forum. Dat kan helaas ook niet anders want Finland en the USA hebben ongeveer 8000 gebruikers tegenover maximaal ongeveer 2000 gebruikers uit andere landen.

Mijn kaart naar USA na 10 dagen geregistreerd… Dus meteen weer 1 aangevraagd… weer 1 naar Usa… :slight_smile:

Ik mag er weer 4 versturen :smiley: nu naar Finland, Zwitserland, Canada en wat ik wel heel gaaf vind naar Moldavie :smiley:

Jeeeeeh, kaartje ontvangen uit Canada! Heeft er maar liefst 29 dagen over gedaaan! Pffffff…

Van Duitsland en Brazilië nog steeds niets vernomen. Deze zijn inmiddels 42 dagen onderweg… :frowning:

Heb sterk het vermoeden dat het Duitse meisje op vakantie is. Is nu al 26 dagen niet op de site geweest, terwijl ze er voorheen redelijk regelmatig was. Die van Brazilië lijkt me een hopeloze zaak. Is al 3 maanden niet meer op de site geweest… :rolleyes: Dat is al langer dan dat ik überhaupt lid ben…

Liefs,
Carolina

Carolina, ja dat is jammer dan he!!! Wellicht dat als diegene uit Brazilie de kaart krijgt dat ze/hij misschien denkt… oh ja… ik zal weer eens inloggen!!

Bij moet er nog 1 geregistreerd worden, en dan mag ik er 6 traveling hebben!!! :smiley:

Vandaag een kaartje ontvangen uit Winschoten, lekker dichtbij.
Leuk varkentje.

mmhh die uitleg klinkt logisch en wordt meteen ondersteund door cyn d’r opmerking…
nou ja, weten we dat ook weer

ik heb nog eens 2 mensen enthousiast gemaakt en ben nu ook aan het private swoppen geraakt… ook cool!! dat er uberhaupt nog mensen zijn die kaarten uit NL willen, maar blijkbaar wel! :stuck_out_tongue:

Ja, ik vind kaarten overal vandaan leuk, maar nog meer omdat er dan ook Nederlanders mee doen. Het maakt me dus echt niet uit waar vandaan, als het maar leuk is.
Elk kaartje is er 1 en dat maakt me Happy.

Happy postcrossing

ik heb vandaag ook een notebook op de bus gedaan naar japan ben benieuwd hoe lang die er over doet, moest wel lachen die man zo moet het per vliegtuig ik zo ja lijkt me handig en hij het kan alleen per vliegtuig, ja lijkt me logisch want met de boot naar japan is die helemaal lang onderweg :wink:

Ik had vandaag een kaartje in de bus :slight_smile: … niet van postcrossing, maar gewoon van een vriendin die op vakantie was in Spanje. Maar die komt er ook gewoon tussen te hangen :-).
Verder lijkt het of het bij mij een beetje stil staat. Ik ontvang niks, maar er wordt ook niks geregistreerd, komt wel weer.

Ik gister een kaartje uit Noorwegen :smiley: Die had ik nog niet!!! leuk :smiley:

Geen kaarten geregistreerd…

Vandaag 2 kaarten in de bus, eentje uit Duitsland en … eentje uit Mauritius!!! Echt top, van een meisje van 6 jaar, haar moeder heeft een postcrossing account aangemaakt. Een land waar 12 gebruikers zijn en een 3-cijfer code :slight_smile: ben helemaal happy. Ik maakte een grapje over een kaartje ontvangen uit Madagaskar, maar dit ligt toch wel heel dicht in de buurt.

Verder is mijn kaart naar Finland ook geregistreerd, maar ik wacht nog even tot ik minimaal 3 kaarten in een keer kan aanvragen. Wel even een berichtje gestuurd aan Hawaii, die is nu 30 dagen onderweg. Wie weet, de vorige keer heeft dat geholpen bij het kaartje naar Moskou.

Groetjes!

@ babseba wow mauritius dat is coooolll!! echt leuk dat haar moeder dat doet!!

ik heb een kaart naar finland die al 10 dg onderweg is. is echt aso lang. er staat dat de gebruikster al 26 dg niet online is geweest, maar ik zie wel dat ze 2 juni nog een kaart heeft verstuurd (tenminste toen was ie registreerd) nou ja, ik wacht geduldig af…

mocht zelf wel weer een kaartje naar belgie versturen maar mijn brievenbus was leeg… altijd op dinsdag!

Wow, ik zit al op 18 kaarten verstuurd en 17 ontvangen. Het begint een drukke boel op mijn muur te worden. Had ook een berichtje van iemand die zo enthousiast was over het kaartje dat ik had gestuurd, dat ze mij er eentje terug wilde sturen. Cool!

dat is idd wel gaaf!!
ik had laatst zo’n leuke toffe geweldige kaart van een meisje van 10 uit finland, dat ik haar ook een kaart terug heb gestuurd!

Leuk, goed idee, dat ga ik ook doen bij dit meisje uit Mauritius. Even het adres achterhalen.

Jeeeeeh, mijn kaartje naar Amerika is aangekomen in 9 dagen! :thumbsup:

Ze vond 'm helemaal geweldig. Spaart glazen flessen, dus had ik haar een kaartje gestuurd van een ouderwetse soberano (Spaanse Brandy) fles gestuurd. :smiley: Wie weet stuur ik haar nog wel eens een echte (lege) fles. :wink:

Sta nu op 26 verzonden kaarten en 22 ontvangen.
Gaat lekkerrrrrrr! :cool:

Liefs,
Carolina

Zojuist een kaart (in envelope) in de brievenbus gevonden uit JAPAN! Was mijn eerste die ik vanuit Japan, ontving (had er al wel naartoe gestuurd). Heb haar zelfs een beetje in het Japans een antwoord geschreven hihihi. Vind die taal echt geweldig, maar het is zooooo moeilijk!

Liefs,
Carolina

kaartje naar zwitserland eergister op de bus gedaan vandaag al aangekomen gewoon in 2 dagen ook lekker snel dus :wink:

Carolina: wat gaaf!!!

Globe: dat is zeker snel!!! Ik zit ook te hopen dat ik weer een kaart geregistreerd krijg… Dan kan ik gelijk 2 nieuwe aanvragen… heb namelijk dan 19 verzonden… En mag ik er dus 6 travelling hebben :smiley: