Ja ik was er wel blij mee… Maar hij woonde ook echt in een uithoek aan de zwarte zee… ![]()
bij mij is het vooral heel veel amerika en finland die met elkaar strijden om meeste gestuurde en ontvangen kaarten, duitsland volgt op gepaste afstand ![]()
mijn kaartje naar taiwan is al 37 dagen onderweg…
Mijn kaartje naar Hawaii doet er ook al 25 dagen over… ben benieuwd.
Germany is bij mij nog steeds in de lead.
ik heb het idee dat als ik een “losse” kaart aanvraag, dat hij dan of naar finland of de usa gaat, terwijl als ik er meer tegelijk aanvraag, dat het dan varieert… kan me niet voorstellen dat als ik er 5 aanvraag, ze alle 5 naar finland gaan (what are the odds) maar goed… heb denk ik ook niet het geduld om te wachten tot er 4 tegelijk geregistreerd zijn…
Ja, dat gevoel heb ik nou ook, al vraag ik er eentje aan, is het meestal Finland of Duitsland, meer tegelijkertijd, dan altijd raak met een land in een ander continent. Ik heb er nu 5 travelling… ik ga ook proberen te wachten…
ben benieuwd of ik het volhoud, haha.
Bloem: haha ja dat had ik nou ook! Als ik losse aanvraag, dan krijg ik Duitsland of Finland… En toen ik terug kwam uit Mexico had ik er 4 geregistreerd… En toen mocht ik USA, Portugal, Finland en Brazilie…
Maar goed 1 voordeel
Duitsland en Finland zijn Europa zegels ![]()
Jeeeeeeeh! Vandaag weer 2 kaarten in de bus: eentje van Finland (uiteraard) en eentje uit… QATAR! Echt heel cool!
Was maar een drie-cijferige code, lachuh zeg! :lol:
Heb op dit moment 5 kaarten travelling, maar ga voorlopig even geen nieuwe aanvragen, want… Per 1 juli ga ik verhuizen!!! :vak01: Half juni krijgen we de sleutel van het nieuwe huis, dus dan ga ik gelijk het nieuwe adres opgeven. Is gemakkelijker. ![]()
:zon02:
Liefs,
Carolina
Qatar
Van Ronald de Boer ??
Gaaf zeg!
Nou
Er was net weer een kaart van me geregistreerd… Die naar Finland (3 dagen) en nu mag ik weer een nieuwe sturen naar Finland…
Ik wil wat anders!!! :crybaby:
@ cyn scheelt… wel europa zegels
maar nie goed voor je kilometers!! hahaha
@ carolina, cooooollll qatar!! hoe lang had die erover gedaan? en verhuizen leuk!! dan kun je idd nu het beste ff niet actief zetten
Qatar, wow, dat is wel speciaal. Een 3-cijferige code zegt voldoende.
@Cynthia: Hahahahaha nee, niet van Ronald de Boer, voor zo ver ik weet tenminste… ![]()
@Bloem: Goh, goeie vraag, had ik niet eens naar gekeken… :rolleyes: Ff kijken dus… 17 dagen heeft ie erop gedaan. Niet slecht, toch?!
Ik zet mezelf trouwens niet op “niet actief” hoor. We verhuizen pas over ruim een maand, maar 2 weken van te voren hebben we al de sleutel. Kan ik dus mooi mijn nieuwe adres al opgeven. En tot die tijd kan het oude nog.
Liefs,
Carolina
Bij mij weer een kaart geregistreerd… zonder berichtje… Vind ik toch altijd jammer, zet altijd een leuk verhaaltje op de kaart…
Mag er nu weer 1 naar… FINLAND !! haha nee just kidding… Rusland… Is weer eens wat anders!! ![]()
@ cyn die is dan wel weer ff onderweg ![]()
mn rusland kaart is nu 25 days n travelling!
ik heb 1x een kaart gehad zonder berichtje erop, vond ik wel jammer…
heb vandaag ook een kaartje gehad uit duitsland… persoon vertelde dat ze er 3 weken geleden 1 had gestuurd en (ik had nix gehoord ofzo) meteen nog maar 1… dat betekend dus of dat er een kaart kwijt is geraakt onderweg naar mij, of dat ik over x weken alsnog een kaartje krijg…
owhhh hahahhaa
terwijl ik dit typ krijg ik een berichtje van postcrossing… mn rusland kaart ie geregistreerd!! hahhaa… ik wacht nog ff met nieuwe aanvragen…
hahahhaa en nu is ook mijn kaart in duitsland na 15 dg aangekomen!!!
Mijn kaartje naar Finland is geregistreerd na 3 dagen. Heb er nog 1 lopen naar Amerika 48 dagen en Malaysia 39 dagen.
Ik wacht nog even met nieuwe aanvragen, zoals al gezegt werd een mogelijk ander adres dan Finland. Haha.
Bloem, ja rusland was bij mij ook 25 dagen… Hoop dat er vandaag weer wat bij de post zit!! ![]()
Of ik de laatste week wat heb binnengekregen weet ik niet, zag wel via m’n mail dat er van mijn kaarten weer 2 geregistreerd zijn. Zojuist hier in Vientiane (Laos) een hele stapel kaarten gekocht om te versturen zodra ik weer thuis ben !
Groeten uit een zeer warm Vientiane,
Dave
jeej me kaartje naar taiwan is ook aangekomen ![]()