ja dat heb ik ook wel een paar keer gehad. echt zo’n hele gave mooie postzegel. ik kan me voorstellen dat zo’n filantroop (das toch een postzegelverzamelaar…? die bedoel ik igg) er helemaal lyrisch van wordt!! hahaha…
hopelijk heb ik post als ik thuiskom… zou wel weer leuk zijn!
Jeeeeeh, weer een kaartje in de bus! Uit… NEDERLAND! Hahahahaha! Maar volgens mij leest diegene niet echt goed het profiel… Heeft me gewoon in het Engels geschreven hahaha, das maf!
ik had ook een kaartje in de bus!! uit ohio-usa! mooie…
ik had dus die keer dat mn kaart na 36h was aangekomen aan de andere kant van Duitsland. nu heb ik alweer een kaart 12dg travelling naar duitsland… maar het kan dus wel!
Heb er meteen weer eentje aangevraagd om te versturen… Duitsland (nr 6 naar Dld van de 20 verstuurde kaarten). Kan 'm bijna zelf gaan brengen, 89 km :D.
Jeeh Finland na 5 dagen geregistreerd… meteen weer een nieuwe aanvraag gedaan… Surprise: FINLAND!!! haha echt erg! Heb er al zoveel naar Finland gestuurd!
Yep vandaag een kaartje van mij geregistreerd naar Finland en meteen een adresje gevraagd, 3 x raden, ja, Finland.
Iedereen is er maar druk mee.
Dank voor de uitleg met kaarten die toch na 60 dagen nog geregistreerd worden.
Heb vandaag niks ontvangen, maar houd mijn brievenbus goed in de gaten.
Finland staat bij mij ook hoog bij de verzonden kaarten, maar Germany blijft in de lead.
Maar bij de ontvangen kaarten staat Finland bovenaan, daar heb ik er 4 van ontvangen en van Duitsland 3.
Yeah, vandaag een kaartje uit China in de bus, met een gedicht in het Chinees… heb maar snel even de vertaling opgezocht, Chinees is niet mijn sterkste kant :redface:.
En mijn kaartje naar Finland is vandaag geregistreerd, dus ik mag weer een nieuwe aanvragen… (trommelgeroffel) … FINLAND .
Ja, het gedicht had deze persoon er met Chineese tekens opgeschreven, echt heel grappig. Het is een gedicht van Li Bai. Er staan verschillende vertalingen op internet, maar ze komen wel overeen. Hierbij:
***(Chinese Version)
Chuang qian ming yue guang
Yi shi di shang shuang
Ju tou wang ming yue
Di tou shi gu xiang
(English Version)
The moon light is pouring down on my bedside
Like white frost spreading on the ground
I look up the bright round moon in the sky
And lower my head thinking of my dear hometown ***
***(Chinese Version)
Chuang qian ming yue guang
Yi shi di shang shuang
Ju tou wang ming yue
Di tou shi gu xiang
(English Version)
The moon light is pouring down on my bedside
Like white frost spreading on the ground
I look up the bright round moon in the sky
And lower my head thinking of my dear hometown ***
Had vandaag niks, moet dus nog even rustig afwachten. Hup Finland, ggat het haast worden denk ik.
@ cyn hahaha kon ze echt niet wachten?!
en goed dat rusland na 26 dh geregistreerd is! dan is er nog hoop voor mn moskou kaartje die al 23 dg onderweg is