Ik heb er vandaag weer 4 op de post gegooid… Portugal, Brazilie, Finland en USA… Nice ![]()
Jeeh gister weer 1 ontvangen… Finland!!!
Jullie nog kaarten?
:nod: Heb ook weer kaarten mogen ontvangen uit Amerika North Carolina (weet niet of ik dit al gemeld had) en gisteren uit Vilnius, Lithuania.
![]()
Lithuania, officially the Republic of Lithuania (Lithuanian: Lietuvos Respublika) is a country variously defined as being part of Eastern or Northern Europe.[2] Situated along the south-eastern shore of the Baltic Sea, sharing borders with Latvia to the north, Belarus to the southeast, Poland, and the Russian exclave of the Kaliningrad Oblast to the southwest. Lithuania is a member of NATO and of the European Union. Its population is 3.4 million. The largest city and capital is Vilnius.
Ik wist niet waar het lag en heb het even opgezocht. Nu geef ik jullie ook maar even deze info, misschien wel leuk.
Er was ook een kaart geregistreerd, Duitsland. Heb dus een nieuw adres aangevraagd en ja, het mag naar Canada. Geweldig.
De mensen reageren allemaal erg leuk op de kaarten die ik stuur. Probeer zoveel mogelijk aan hun wensen te voldoen en soms helemaal niet en dan stuur ik iets totaal wat ze niet verwachten en dan is hun reactie toch wel weer heel erg leuk.
Als ik het zo allemaal lees gaan er via wereldwijzer heel wat kaarten heen en weer en is iedereen er helemaal vol van. Het is echt geweldig.
Happy postcrossing allemaal,
Christa
mn kaartje naar finland was geregistreerd en mocht meteen weer 1 naar finland sturen!
@ xenomenia… zo leer je nog eens wat he>?! ![]()
ik stuur altijd dezelfde kaarten, gewoon van mn plaats hiero en de meesten vragen daar ook om, ikzelf vind die het leukste om te krijgen en ik heb gemerkt dat overal wel nl text op staat of van die dure dubbele kaarten met enveloppe zijn…
voor 40ct is het ook nog wel te doen, dus ik ga er lekker mee door!!
Afgelopen week helaas dus niks ontvangen. Wie weet wat er komende week binnenkomt. ![]()
Heb 2 kaarten travelling al voor een behoorlijke tijd, maar ik wacht nog even voor ik een berichtje stuur, want het zijn ook ver weg bestemmingen, Hawaii en Philipijnen.
De andere 3 kaarten zijn net op de post. Gister alles afgezocht naar een leuke sportkaart, maar gewoon niks kunnen vinden, beetje jammer, maar wel een Eindhoven kaart met o.a. het PSV stadion erop, toch een beetje sport. Ik had gehoopt op een mooie kaart van een Nldse schaats(t)er. Heb wel een leuke kaart van de Kinderdijk gevonden voor de vrouw die graag een kaart had dat met water te maken had, beter had ik het niet kunnen vinden.
hawaii en de pilipijnen… dat duurt idd wel even…
mn kaart die ik gekregen had uit de philipijnen die heeft er 12 dg over gedaan…
mn langste kaart tot nu toe is nu 17 dg onderweg naar moskou… ik wacht rustig af…
Sow, mag weer 3 nieuwe kaarten sturen: eentje naar Canada, eentje naar de USA en eentje naar Iceland!
Jeeeeeeh, 'ns een keertje géén Finland!!! ![]()
oewhh klinkt goed!! ik wou dat ik ook weer eens wat mocht verzenden!!
Mijn kaart naar Rusland is al 23 dagen onderweg… Ik wacht nog een weekje… en dan zal ik eens een berichtje sturen!
Mijn kaart naar Amerika is al 43 dagen onderweg en naar Malaysia al 34 dagen. Hoeveel dagen was het ook al weer voor ze afgeschreven werden??
Hoop toch echt dat deze nog aan komen.
Happy postcrossing,
Christa
60… maar ik weet dat de post in maleisie soms ook erg langzaam zijn!! Amerika zou ik even een berichtje sturen!
Heb vandaag dus 3 nieuwe kaarten gestuurd en heb toch gelijk ook maar even nog een kaartje gestuurd naar Brazilië en Duitsland. Hopelijk worden deze wel snel geregistreerd…
Heb ook weer de notebook die ik ontvangen had doorgestuurd, na mooi een paar pagina’s gevuld te hebben.
Erg leuk!
Heb lekker buiten de deur geluncht en ben nu even thuis voor ik weer naar Vinoble ga. Had gewoon 3 nieuwe kaarten in de bus! 2 Uit Finland en 1 uit Portugal! Die laatste was gewoon in Portugees geschreven ent terwijl ik geen Portuqees spreek, begreep ik de kaart gelukkig goed! ![]()
Liefs,
Carolina
ik nog even wat wou zeggen over dat expired, heb eens bij mijn ontvangen kaarten gekregen en 1 kaartje die ik kreeg uit chili was net expired toen ik hem na 61 dagen ontving, nadat ik die geregistreerd had kwam die gewoon als ontvangen aan, ze doen alleen die expired dat je dan weer nieuwe kaarten kan versturen in het geval je de persoon niet kan bereiken of de kaart niet aankomt… het hoeft dus niet te betekenen dat die helemaal niet aankomt, kan ook gewoon erg lang duren…maar je kan wel weer verder ![]()
Globe: dat is mooi om te weten
De kaarten zijn na 60 dagen dus niet “verloren”!
nee blijkbaar niet
maar ik had er 5 die expired zijn en die ik niet kan bereiken via postcrossing maar die zijn nu al zo lang expired dat die denk ik wel verloren zijn ![]()
ja soms moet je het gewoon opgeven…
denk ook niet dat mn kaartjes uit chitwan ooit nog aan gaan komen in NL ![]()
of de gebruiker is zn wachtwoord kwijt of doet gewoon nix meer met postcrossing… helaas kan dat gebeuren
Ja, dat is wel jammer dat sommigen gewoon niks meer doen met hun account, want je kunt heel gemakkelijk jezelf even op “not active” zetten. Maar ja …
Ik heb nu al 1.5 week niks ontvangen… ik blijf duimen :nod:. Zit helaas ook aan mijn tax qua versturen.
Hey cool! Er is vandaag ook weer een kaartje van me aangekomen in Finland. Morgen dus gelijk weer een nieuwe kaart sturen! ![]()
Trouwens, inderdaad handig om te weten, dat als een kaart expired is en daarna als nog geregistreerd wordt, dan toch weer netjes als “geregistreerd” vermeld komt te staan.
Liefs,
Carolina
Ik gister weer een kaart uit Duitsland… Heeft er 14 dagen over gedaan… een afstand van 210 km… Echt raar!!
haha je vraagt je dan af wat voor reis zo’n kaart heeft afgelegd ![]()
maar vergeet niet afgelopen en deze week wordt er in de postverdeelcentra in nederland gestaakt dus het kan gebeuren dat de post er nu wat langer over doet ![]()
ik heb trouwens een Fins kaartje ontvangen waarvan de postzegel niet gestempeld is :S