@ christa, gohhhh verrassend!! hahaha… zouden mensen ook zo reageren als ze elke keer naar NL een kaartje moeten sturen!
@ cyn, ja cker wel, echt een hele mooie kaart ook en super mooie soort van lynx postzegel…
@ christa, gohhhh verrassend!! hahaha… zouden mensen ook zo reageren als ze elke keer naar NL een kaartje moeten sturen!
@ cyn, ja cker wel, echt een hele mooie kaart ook en super mooie soort van lynx postzegel…
Amerika heeft de meeste mensen die meedoen en dan Finland, dus het is niet echt raar dat de meeste kaarten daarheen gaan. Amerika 18 % en Finland 15 %. Nederland heeft maar een kleine 4 %, maar we gaan daar wat aan doen. Hoop echt dat meer mensen het virus krijgen om mee te doen aan postcrossing.
Christa
Hoi hoi,
Zo, even bijgelezen, ben weer up to date.
7 dagen weggeweest en dan 4 kaarten vandaag in de bus. Top!
Heb nu 12 kaarten ontvangen, 16 verstuurd, waarvan 3 nog travelling. Eentje, die naar Moskou 31 dagen nu onderweg, heb ik een berichtje gestuurd. Ik hoop dat ze reageert.
Groetjes!
Coole maildag!
Had maar liefst 3 stuks in de brievenbus voor mij liggen vandaag. Eentje van een vriendin van me: een cd met foto’s van de Feria!
En 2 postcrossing kaarten: eentje uit Nederland en eentje uit… Iceland! ![]()
Nog steeds niets van Duitsland en Brazilië gehoord… Ga bijna berichtjes sturen. Zijn nu 28 dagen onderweg. Duitsland is inmiddels alweer 12 dagen niet op de site geweest en Brazilië inmiddels al 2 maanden niet…
:rolleyes:
Liefs,
Caroline
Ik ben er ook aan begonnen! Vind het echt super!
Ik heb 2 kaartjes inmiddels uit Finland gekregen en 1 uit Letland.
Verder heb ik er naar duitsland, finland, amerika, maleisie, italie gestuurd. Echt zoo leuk ![]()
Alleen jammer dat mijn laptop thuis kapot is, kan nu niet zo vaak kijken hoelang ze onderweg zijn enzo. Ik zit nu bij mijn ouders, maar wat zou het fijn zijn om m weer thuis te hebben haha.
Happy postcrossing ![]()
groetjes Dory
Welkom Dory83. Goed dat je bent begonnen, echt verslavend hoor. Geniet ervan.
:wereld: Vandaag een kaartje in de bus uit Deventer, lekker dichtbij. Heeft er toch 3 dagen over gedaan.
:unibrow: Er staat een gedicht op de voorkant. Je moet wel altijd goed kijken of het een kaart is, ze sturen ook kaarten met reklame op de voorkant. Deze gooi je dan al makkelijk weg met de oude kranten enzo. Nu heel goed opletten dus en naar de achterkant kijken.
:zon02: Happy postcrossing
Christa
Yes, mijn kaartje is aangekomen. Heeft er 37 dagen over gedaan.
Gelukt. Ik was even bang dat hij weg was.
:zon02: mag weer een kaartje sturen.
Meteen maar even 1 aangevraagt en jullie raden niet waarheen???
Zal ik het zeggen, Yep naar ![]()
Kijken hoe lang deze erover doet.
Happy postcrossing,
Christa
:GERMANY: Yep, geregistreerd en in 5 dagen.
Nieuw adres: :GERMANY:
Happy postcrossing,
Christa
@ caroline: ik zou cker een berichtje sturen!! kost nix en doet totaal geen kwaad!! die van brazilie vraag ik me af of die wel gaat registreren, maar goed… afwachten maar!!
ik had nix in mn brievenbus maar dat komt wel weer…
Ik had vandaag ook helaas niks in de bus. Maar wel een berichtje dat mijn kaart naar Moskou na 33 dagen is aangekomen. Ik had haar toevallig afgelopen weekend een berichtje gestuurd. Ze vond het erg leuk en vooral omdat ik er van alles had opgeschreven (had ze ook om gevraagd in haar ‘profiel’), dus dan doe ik dat natuurlijk :nod:.
Hallo postcrossers, ik ben wel op vakantie, maar de postcrossing gaat gewoon door. Heb inmiddels al 17 kaarten verstuurd en een stuk of 12 ontvangen.
Mijn zoon vindt het gelukkig ook leuk, hij scant de kaart aan 2 kanten en stuurt hem door, zo kan ik alles zien en zelf registreren en bedanken.
Echt gaaf al die berichtjes en bedankjes van ‘all over the world’!
@ marifran!! dat is coooollll… stuur je nu NL;kaartjes of kaartjes vanaf je vakantieplek??
mn kaartje naar zwitserland is geregisteerd en ik mag er 1 naar belarus sturen… uhmmm wit rusland dus ![]()
Hi Bloem, ik heb van thuis een bosje NL kaarten meegenomen. Maar ik bekijk het nu per profiel, heb tijd genoeg om een passende kaart te zoeken.
@Bloem: ja, ik ga ook zeker een berichtje sturen, maar had mezelf gezegd dat pas bij dag 30 te doen en daar houd ik me aan (weet ook niet goed waarom hahaha).
@Marifran: tof dat je zelfs op vakantie nog door postcrosst!
Lieve zoon heb je. ![]()
Liefs,
Carolina
@ caroline…zelfdicipline hoor!! geen 1 kaart van mij is langer onderweg geweest dan 17 dg en dat was naar Duitsland, omdat hij vergeten was te registreren… mn kaart naar rusland is nu 14dg weg
bij thuiskomst 2 kaartjes, 1 uit finland en 1 uit hongarij die ik erg mooi vond!! weer wat voor op de muur dus!!
Helaas geen kaartje vandaag voor mij. Er zijn er nog 2 onderweg, maar ga er deze week nog wel een paar versturen. Ik wil natuurlijk ook op naar de mogelijkheid om 6 kaarten te kunnen versturen. ![]()
Hahahaha, ja, soms kan ik het wel!
![]()
Vandaag dus een berichtje gestuurd naar Duitsland en Brazilië. Hoop dat ze gauw reageren. Er was gisteren dus nog een andere kaart geregistreerd, dus nu mag ik nog een kaartje sturen naar… Finland. ![]()
Liefs,
Carolina
Mijn kaart naar Shanghai is al 40 dagen onderweg en nog steeds niet aangekomen, maar ze heeft hem wel geregistreerd. Heb haar inmiddels weer een nieuwe kaart gestuurd, en als dat niet lukt probeer ik het nog een keer. 3 x is scheepsrecht!
Mag weer een kaart sturen naar USA , zij verzamelt ‘collect cards of libraries’.
Ik ga zometeen naar Cordoba, zal eens kijken wat ik vinden kan !
Vandaag mijn allereerste notebook ontvangen! Super cute!
Ga er lekker mee aan de slag.
Nog geen reactie van Duitsland en/of Brazilië…
:rolleyes:
Liefs,
Carolina
Vandaag weer een kaartje in de bus uit ![]()
Hij had er allemaal leuke stickertjes op geplakt. Was een mooi kaart van de omgeving waar hij woont. :zon02:
Happy postcrossing,
Christa :zon: