+ Het grote Postcrossing topic +

Bloem, ja heel grappig!! Ze vroeg me of ik Kuala Lumpur ken… EH JA!!! haha

en mijn postzegels gaan ook hard! Ook snel maar weer nieuwe halen!

WOEHOE!!! Paps belde net… er zijn 3 kaarten binnengekomen voor mij!!! Finland, Duitsland en Engeland… :smiley: Leuk!!!

so toe maar!! gewoon 3 op 1 dag… cool
dan weet je wel wat dat betekend he :finger: een hele tijd geen kaarten :stuck_out_tongue:

Haha ja leuk he!!

Ja, eindelijk. United Kingdom heeft mijn kaart ontvangen en jawel in maar 13 dagen. Duurde wel lang zeg, maar het is er. Nu mag ik weer een adresje vragen. Heb net nieuwe kaarten gekocht.
Soms ben ik best wel een beetje jaloers als ik hoor 3 kaarten ontvangen Cynthia. Nee, erg leuk voor je.
Happy postcrossing allemaal.

Groetjes Christa

:vak01:Ja, volgende adres naar Germany. Kijken hoe lang deze erover doet. Soms kan je er gewoon niet bij waarom het zolang moet duren.
:stuck_out_tongue:

Xenomania: Haha dat begrijp ik ja!! Maar ik ben ook wel jaloers op jullie… kaarten uit Taiwan enzo… WIL IK OOK!!! :smiley:

:nod: Hoi Cynthia,

Die ga je vast ook nog wel krijgen. Het is altijd weer een verassing waar ze vandaan komen of heen gaan. :chin:

groet Christa:was:

ja soms denk je: waarom moet het zo lang duren en soms denk je?? huhhhh :eek: zo snel al?!
ik had maandag een kaartje op de bus gedaan naar Duitsland (grens met polen :wink: ) en guess what… die was vanmiddag om 12h al geregistreerd!!! amazing

meteen over de 20, dus mag er voortaan 6 hebben … dus… germany and turkey (alanya) kunnen een hollanda kaartje verwachten!!

Bloem: ja snel he!! Ik had een kaart uit Duitsland gekregen en deze was ook maar 3 dagen onderweg… Terwijl Engeland er 8 dagen over had gedaan!!

het verschilt echt keer op keer
ik had vandaag weer een lege brievenbus… beetje jammer :frowning: dan moeten er morgen wel meteen 3 in liggen dan :smiley:

owh cool!! mn kaartje naar costa rica is geregistreerd!! en dat na 14 dg alweer
zal meteen een nieuwe aanvragen

en de winnaar is…nietfinlandnietfinlandnietfinland… ja!! zwitserland!!

Jeeeeeeh! Weer een kaartje ontvangen uit Finland. Wel een heel cute kaartje!
Heb nog steeds niets van Duitsland en Brazilië gehoord… :frowning: :rolleyes:

Liefs,
Carolina

Ik gister weer 2 kaarten!!! Finland… en jaaaaaa… mijn gebeden zijn verhoord TAIWAN!!! haha echt cool!!!

Vandaag weer in spanning wachten op de post!!

JAAAAAAAAAA weer 1!!! Uit Polen!! Staat een datum ook op… 2/5 verstuurd… 2 weken onderweg dus!

@ cyn je kunt dat zelf ook zien of de site als je ingelogd bent hoe lang een kaartje onderweg is geweest

kom net thuis en ja hoor!! 2 kaartjes!!
1 uit duitsland, beetje saai en alleen het id nummer
ennnnnn 1 uit Malaysia… hij is echt mega mooi!!

Yes, weer een kaartje eindelijk geregistreerd, in Finland. 15 dagen.
Ik heb er nog steeds twee lopen, al 34 dagen - Amerika en Japan. Gaat het niet halen denk ik.
Nou straks maar weer een adresje opvragen. Waar zal hij deze keer heen gaan.
Laat het jullie nog weten.

Christa

Bloem: Maleisie!!! Mooi land he :wub:

:wereld: En de winnaar is: :finland:

Mag weer een kaartje naar Finland sturen. :nod:

Groetjes Christa