+ Het grote Postcrossing topic +

Mijn kaart naar China is nu ook 15 dagen onderweg… Haha duurt me weer veel te lang :wink:

Vandaag weer een nieuwe dag. en dus nieuwe kansen met de post!!!

Ze hebben de regels aangepast!!!

How many postcards can i send?

The number of postcards you can send (ie., have simultaneously traveling) to other users depends on the number of postcards you have already sent. This encourages new users to test the system, while allowing more experienced users to send more postcards.

The limits for the number postcards you can send are:
[ul]
[li]If you have sent between 0 and 19 postcards, you can send 5 postcards.[/li][li]If you have sent between 20 and 39 postcards, you can send 6 postcards.[/li][li]If you have sent between 40 and 59 postcards, you can send 7 postcards.[/li][li]If you have sent between 60 and 79 postcards, you can send 8 postcards.[/li][li]If you have sent between 80 and 99 postcards, you can send 9 postcards.[/li][li]If you have sent between 100 and 149 postcards, you can send 10 postcards.[/li][li]If you have sent between 150 and 199 postcards, you can send 11 postcards.[/li][li]If you have sent between 200 and 249 postcards, you can send 12 postcards.[/li][li]… and so on, in increments of 1 postcard for each 50 you send.[/li][/ul]

wow…
ik was juist wel blij met die regel van max 5… hou ik mezelf tenminste een beetje in de hand :stuck_out_tongue:

@ babseba… sorry had de vraag dan niet goe gelezen… excusses!

Geen excuses nodig hoor :smile:.

Net terug van het tennis en geen post… helaas, nu maar hopen dat er volgende week het eea in mijn brievenbus valt, lijkt me wel leuk als ik terugkom van vakantie dat er een paar kaartjes liggen…

Ik zag vanochtend ook die regeling met hoeveel kaarten je mag versturen… en krijg net een emailtje hierover. Ik heb even 3 nieuwe kaarten aangevraagd, dan gaan die morgen mee met de post. 2 ervan naar redelijk voorspelbare landen … Finland en Duitsland, maar die andere… naar de Philipines :biggrin:. Over de 10.000 km.

Groetjes!

Wow fillipijnen!!! Gaaf hoor!!! Kan ook niet wachten tot ik ook zoiets kan/mag versturen!! Mijn leukste was tot nu toe China… :wink:

cool!! was net in de stad en de winkel naast het terras waar ik zat had hele leuke holland kaarten! heb er maar meteen 10 gekocht, alleen ze waren wel wat duurder dan normaal dus die bewaar ik voor ‘special/ leuke’ mensen :stuck_out_tongue:

Vandaag geen kaarten ontvangen en ook niets geregistreerd… Hopelijk maandag weer!

Om nog even terug te komen op het “wel of niet een tweede kaart versturen” en het antwoord van Barbara:

Ik moet bekennen dat ik dit een beetje een vreemde constructie vind Barbara… Ik bedoel: mijn idee van nóg een kaartje te sturen is, om te zorgen dat diegene toch binnen de 60 dagen een kaart van mij ontvangt en er dus geen kaart als expired bij mij vermeld wordt…

Vandaar dat ik vermoedelijk na een dag of 35 een berichtje zal sturen met de vraag of er niets is binnen gekomen. Dat geeft mij nog de tijd om een tweede kaart te sturen, die dan wellicht wél op tijd aankomt.

Liefs,
Carolina

vandaag zijn gewoon 2 kaarten van me geregistreerd!
vond ik wel vreemd, want dacht dat er weinig post gedaan zou worden vandaag, maar misschien is dat anders in de USA en in estonie…
anyway, ik mag weer versturen!!

eentje naar duitsland en weer de usa…

Net thuis gekomen van een weekend Drenthe en wat lag er op de mat, ja een kaart: uit Finland. Ga hem gelijk even aanmelden, dan mag ik er weer 1 versturen. Ben benieuwd waarheen.
Hebben jullie allemaal een lekker pinksterweekend gehad??
Heerlijk van het weer genoten en een kleurtje gekregen. Ik vond het geweldig.

Groetjes Christa

@ xenomenia…super weekend gehad… al die zon enzo!!
maareuhm… snap ff de logica niet… als jij er 1 ontvangt, betekend dat niet automatisch dat jij er ook 1 mag versturen… of is er ook weer een kaart van jou geregistreerd…?

Nou Bloem, wellicht heeft ze er geen 5 traveling… :confused:
Anders weet ik het ook niet… :drugged:

Nee geen 5 traveling.
Sorry voor de verwarring, was ook een druk weekend.

Christa (die vandaag weer gaat werken, met heerlijk weer)

grin kan gebeuren Christa!

Nou ja zeg, van Duitsland en Brazalië nog steeds niets gehoord (22 dagen nu), maar een kaart die ik later verstuurd heb naar Amerika is in 12 dagen gearriveerd… :rolleyes:

Mag gelijk weer een nieuwe kaart naar de USA sturen. :smiley: Wat betreft Duitsland en Brazilië… Ik wacht nog even een weekje of wat tot ik een berichtje zal sturen…

Liefs,
Carolina

WOW! China is geregistreerd in 16 dagen… en Litouwen in 3 dagen!! Daar zijn ze snel!!! Nu weer 2 versturen, 1 naar Duitsland en Finland…

Had in Scheveningen ook een hele stapel Holland Kaarten gekocht… :smiley:

Jeeh! Spanje is net ook geregistreerd binnen 4 dagen!!!

Nu weer 1 naar USA!!

ik heb een heel leuk kaartje uit Canada ontvangen :smiley: zit nu in buitenland dus ben benieuwd wat ik in me brievenbus vind als ik weer thuis ben :smiley:

Kan niet wachten om naar huis te gaan!!! Kan ik er weer 3 schrijven… en hopen dat er voor mij nieuwe zijn gekomen!!! :biggrin:

Jeeeeeeeh! Finland is ook aangekomen en daarmee heb ik 20 verzonden kaarten en mag ik er nu dus 6 traveling hebben! :smiley:

Gelijk dus weer een paar kaarten aangevraagd, vandaar dat ik naast de kaart naar de USA die ik vandaag al mocht sturen, nu ook nog kaarten mag sturen naar: Bosnia-Herzegovina, Finland en Frankrijk. :slight_smile:

Cool!

Hoop wel dat binnenkort die kaarten naar Duitsland en Brazilië aan zullen komen… :rolleyes:

Liefs,
Carolina

JEEEH!! Heb vandaag een kaart ontvangen… Uit hoe grappig: Maleisie!!! Echt leuk! Heb haar ook meteen maar een enthousiast mailtje gestuurd!

Op naar morgen!!! :dag:

@ cyn owh das wel echt super leuk!! uit maleisie!!

@ carolina… ik kan ook niet wachten tot er weer minimaal 1 geregistreerd is want dan mag ik ook naar de 6…

zag dat het snel ging met de postzegels, dus maar weer een velletje gekocht… je kan het maar beter in huis hebben!! hahahha
helaas voor mij nix ontvangen of te versturen… jammer… morgen dan vast wel weer !! :unibrow: