+ Het grote Postcrossing topic +

JEEEH!! Gister toen ik thuis kwam lag daar mijn eerste kaart!!! Uit Finland!!! Leuk!!! Een kaart met de midzomernacht… Hoe kan het ook anders :wink:

:biggrin:

Net een kaart uit Alaska ontvangen, met een hond uit Alaska erop. Geweldige kaart en een mooie postzegel. Verder nog geen registraties, dus kan ook nog niks sturen.
Jammer.

Groet Christa

Cool zeg, Christa, uit Alaska. :slight_smile:

Ik heb er vandaag een ontvangen uit de USA, een kaart van de Route 66, heel cool. :smiley:

Liefs,
Carolina

Ik zit met smart op de post te wachten!!! :D:D

Heb trouwens ook weer 20 nieuwe kaarten gekocht vandaag… Waren pakketjes… 20 voor 5 euro… Net mooi :wink:

@ xenomania: wow uit alaska!! nice… hoe lang had die erover gedaan?
@ cyn je 1e kaart!! jippppiiieeee. leuk is dat he?

mn kaartje naar turkije was geregistreerd dus heb meteen een nieuwe aangevraagd en ik mag em naar moskou versturen. ben benieuwd hoe lang die erover gaat doen, want mijn kaart destijds uit moskou had er 3 wk over gedaan :stuck_out_tongue:

Bloem: ja dat is heel erg leuk!! Was gister helemaal teleurgesteld dat er niks bij de post zat… :frowning: haha zal vanzelf wel weer overgaan!! Maar de eerste was inderdaad heel leuk!!!

Hoop dat er vandaag weer een bezorgd wordt of geregistreerd

De kaart uit Alaska heeft er 11 dagen over gedaan. Op zich helemaal niet zo lang dus.
Het is wel een ware hit geworden dat postcrossing. Iedereen is druk aan het versturen of aan het wachten bij de brievenbus of er wat komt. Nou terwijl ik dit schrijf valt er een kaart op de mat uit Belgie, een overzichts kaart van Liege. Ik vind het echt super.
Voor degene die nog wachten, even geduld. Je geduld word echt beloond.
Happy Postcrossing,

Christa

Christa: haha het werkt echt verslavend!! Kijk bijna elk uur in mijn mail-box… Mijn kaart naar China is al 12 dagen onderweg… en ook Duitsland en Finland lopen alweer 6 dagen… :wink:

Hoi Cynthia,
Ja, toch vreemd dat sommige kaarten er heel lang over doen en de andere soms naar verdere bestemmingen maar heel kort. Het zal de postservice wel zijn. Soms met feestdagen enzo.
Nou hoop voor jou dat ze snel geregistreed worden. Zoals al eerder ook werd vermeld, soms denken ze dat ze al geregistreed hebben en het gewoon zijn vergeten. Mogelijk een mailtje kan dan helpen. Of nog even afwachten.
Succes, Christa

Ja raar is dat he!!! Mijn eerste in Frankrijk was binnen 4 dagen geregistreerd en een finland met 5 dagen… Terwijl ik sommige ook hoor dat Finland echt megalang kan duren!!!

Komt vast wel goed!!! :wink:

denk ook dat het scheelt aan waar de kaart naartoe gaat…
een dorpje naast helsinki is allicht sneller dan een dorpje bovenin, met het vliegtuig aan een meertje…

@ allen… vraagje,… denk je dat het in de winter langer duurt om bv post te versturen naar bv alaska/ canada/ rusland/ noord-scandinavie…etc… wat denken jullie? kan dit invloed hebben.

ik had net weer een kaart uit USA (alweer iets met de civil war) en 1 uit Brazilie… die uit brasil was er sneller dan die uit usa…vreemd…
ik moet hier ook wennen. had om 16.45uur in de brievenbus gekeken: nix, en dat vond ik zo raar, nu net nog een x gekeken, en jawel hoor… 4 poststukken waaronder dus 2 kaarten. rare postbezorging!

Hoi Bloem29,

Vraagje: waar kwamen ze vandaan?

Christa

usa en brazilie…

Oh, ok. Had dat niet helemaal begrepen. Dacht dat je daarna weer 2 kaarten had. Het gaat wel lekker zo, met al die post. We houden zo wel wat mensen aan het werk.

Happy postcrossing

Christa

Helaas gister weer niks… En ook niks geregistreerd… :frowning: Misschien vandaag… :smiley:

@ cyn geduld wordt wel op de proef gesteld he??

Haha ja erg heb!! Haha en heb niet zoveel geduld!

ik ken het maar al te goed…
mn kaartje naar finland was binnen 3 dg geregistreerd… wat leuk!! en het was haar aller- aller 1e kaartje, dus die had natuurlijk ook al bij de brievenbus zitten wachten :stuck_out_tongue:

ik mag er nu weer 1 versturen naar letland… nice nice nice…!!

Bloem: hoeveel kaarten heb jij er nu al verzonden & ontvangen? Want ik lees daar best wel veel van!