+ Het grote Postcrossing topic +

ik kreeg vandaag een leuke kaart uit finland :smiley:

Jeeeeh, mijn kaart naar Finland is aangekomen! :slight_smile:

Mijn kaart naar USA is aangekomen!!! Nu 1 naar Rusland!

ik ben zelf de komende 2 a 3 weken niet thuis dus zal als ik terugkom wel aantal leuke kaarten hebben :smiley: ga er ook 1 naar duitsland versturen :smiley:

Ik heb net 3 nieuwe adressen aangevraagd, een naar de US (a 21st century hippie, dat trok wel mijn aandacht :smile:), een naar Frankrijk en een naar Duitsland. Ze gaan vanavond mee met de post.

Hoop dat de andere 2 openstaande kaarten snel aankomen, naar Rusland en Finland, beide al zo’n 18 dagen onderweg.

voor finland is dat idd best lang!

Ja, ik ook, en hij is gisteren nog ingelogd geweest, dus het is ook niet zo dat het daar aan kan liggen. Maar ja, ik wacht rustig af. Haalt ie de 30 dagen dan kan ik altijd nog een berichtje naar hem sturen… toch? met de vraag of dat hij iets uit het wonderschone Brabant heeft ontvangen.

Dat kaartje naar de US was trouwens naar een adres op Maui… ik droom al weg…

:hihi::hihi: Mijn kaart naar India is toch nog aangekomen! Ik had de moed eigenlijk opgegeven, hij is toch bijna vie rweken onderweg geweest.

die post is zo slecht nog niet :stuck_out_tongue:
had je een leuke reactie??

Ik kan trouwens niet wachten op mijn eerste kaart… :biggrin: Dan wordt het volgens mij nog leuker!!! Heb er nu zelf al 9 verstuurd :smiley:

@cyn dan kan ie toch wel elk moment komen!!

ik had er vandaag ook een
dikke envelop in de bus, maar met zo’n acceptgiro venstertje… schrok een beetje… duitsland, ik dacht… heb toch niet te hard gereden ofzo? neeeee da kan nie!!
hahaha
maar was een mooie kaart met geprinte brief en alles. donderdag verstuurd… nou lekker snel toch?

Yes, ik heb mijn tweede kaart ontvangen en wel uit Singapore.

Geweldig.

Christa

Kaart uit Singapore, dat is leuk! Ik had er vandaag eentje uit Duitsland, met een kasteel en hertogen enzo, deed me een beetje aan Sisi denken :smile:.

Vandaag 2 kaarten uit zuiden van Duitsland binnen gekregen en er gaat er morgen weer een op de post naar Canada !

Ik had ook 2 kaarten vandaag: eentje uit Duitsland en eentje uit New York. :smiley:

Moet hoognodig nieuwe postzegels gaan kopen, doe ik morgen denk ik gelijk even! :slight_smile:

had vanmiddag toch maar ff een berichtje gestuurd naar de duitser die al 21 dg op zn kaartje had gewacht: heeft geholpen… hij dacht dat ie het al geregistreerd had :retard: meteen ook mn andere geregistreerd, dus ik mag weer versturen!! jippiieee

eentje naar spanje en weer 1 naar finland… maar die heeft helemaal nix over zichzelf ingevuld…nou ja…

Heeey!

Ik zit nu in Boedapest en daar hebben ze leuke kaartjes om op te sturen dacht ik zo… Ik ga er morgen maar eens een handeltje van op de kop tikken on in Nederland ook weer te kunnen postcrossen!

Groetjes,
Wouter

P.s. Het is hier gaaf!

Yes, mijn kaartje naar Finland is aangekomen na 20 dagen. Hij was helemaal happy met de postzegels, had er 2 gewone opgeplakt.

Vandaag geen mogelijkheid tot het ontvangen van een kaartje, post in Ehv ligt plat… ach ja, hoort er allemaal bij.

@ Wouter: veel plezier in Budapest! Ik neem volgende week ook een paar leuke kaarten mee van de Bodensee.

Ik mag weer een kaartje naar Finland sturen. :smiley: Grappig dat er in dat land zoveel postcrossers zijn… Hoe zou dat komen?! Vind het toch wel bijzonder.

Heb een heel leuk kaartje gestuurd, van een spaanse waaier met alle typische symbooltjes erop: stier, flamenco, wijnen, paarden e.d… Ben erg benieuwd hoe de reactie zal zijn!

@Wouter: leuk dat je tijdens je verblijf in Budapest toch nog even ons wereldwijzerpostcrossers bezoekt! :wink: :slight_smile: Hoop dat je het naar je zin hebt!

Liefs,
Carolina