is wel heel leuk zo digitaal kunnen anderen ook nog meegenieten ![]()
Jaaa mijn eerste kaart naar Frankrijk is geregistreerd… maar heb er geen mail van gehad… Klopt dat?
hoe weet je dan dat ie geregistreerd is?
Dat kun je natuurlijk ook op de site zelf zien… Maar je zou sowieso een mail moeten krijgen, het enige dat misschien kan ontbreken is een berichtje van de ontvanger…
Is het misschien bij je ongewenste mail terecht gekomen?
Mm nee ik zag op de site dat deze geregistreerd was… Vandaag weer 1 uit Finland… en daar wel een mail bij… haha zij hield van honden en ze kreeg een kaart met een koe haha… Maar ze vond het erg nice!!
Nu weer 2 nieuwe sturen. En de eerste gaat weer naar Finland…
Ik ga vandaag 2 nieuwe kaarten versturen! Mag er één naar de USA sturen en één naar JAPAN!
Cool! ![]()
:tssk: vreemd…
krijg normaal ook berichtje dat mn kaartje ontvangen is en ging ff op de site kijken voor het forum (waarom daar kijken als je toch geen mail hebt gehad) en zie nu dat mn kaartje naar canada en finland geregistreerd zijn…
niet echt leuk als je geen berichtje terug krijgt… toch? had zo mn best gedaan op die kaart naar Canada, text uitgeprint en kaart in envelop enzo… ![]()
nou ja, ga maar gauw weer 2 nieuwe adressjes aanvragen…
vreemd ook trouwens, mn kaartje naar duitsland is al bijna 2 weken onderweg en hij is gisteren nog online geweest.
maar goed
twee nieuwe adressen: Costa Rica en Noorwegen…!!
Ik had gedacht dat na een paar kaarten de nieuwigheid eraf zou zijn en ik het beu zou raken (is meestal zo bij mij :)) maa rik vind het nog steeds leuk! Afgelopen week kreeg ik zelfs een Duitse kaart van mensen die die dag een postcrossing bijeenkomst hadden; drie Duitsers en één Fin. Ze hadden allemaal hun naam onder de kaart gezet.
Ik mocht gister naar Duitsland en Finland… En vandaag is mijn kaart naar Slovenie geregistreerd… Dus weer een nieuwe aanvragen!!! :biggrin:
Ik mag nu weer 1 naar Canada… maar die gast is al 30 dagen niet online geweest
dus wel hopen dat hij/zij die kaart registreerd!
dat hoop ik ook!! misschien was ie op vakantie ofzo…? maar ff afwachten dan!
mijn kaart naar Japan is ook ontvangen en had er lief berichtje bij! valt me mee gewoon in 9 dagen aangekomen!
das snel idd!! mijn kaart naar japan was er in 11dg…!!
had net ook weer een kaartje in de bus! uit USA, van iemand die naar gettysburg was geweest met een origami konijn erbij, al zie ik niet welke kant voor of achter is
maar die gaat weer op de muur!!
Vandaag een kaartje gekregen uit Lithuania. Heel cool! Kende het land niet eens!
![]()
Vandaag een kaartje uit Finland gekregen, van het mooie Northern Lights in Lapland, echt gaaf.
Er zijn nog steeds 2 kaarten van mij onderweg, maar morgen toch weer wat nieuwe kaartjes op de post doen. Ik dacht ik wacht tot ze allemaal zijn aangekomen, maar dat geduld heb ik niet.
Nou vandaag toch maar mijn kaartje naar canada verzonden… En vriendelijk verzocht de kaart te registreren
haha… USA en China zijn nog niet aangekomen… Zijn nu 8/7 dagen onderweg!
@ babseba dat was vast een hele mooie kaart!!
@ cyn voor china zou ik nog wat meer geduld hebben… en usa… kan nog aankomen he? je moet niet vergeten dat de post hier in NL een paar dagen plat heeft gelegen…
Bloem: daarom… we wachten mooi rustig af!! Bedoelde het ook niet dat ik het lang vind duren ofzo…
Ik heb 2 kaarten die zijn al 20 dagen onderweg naar Japan en U.S.A. Ik heb er zelf 1 ontvangen uit Polen. Ik heb er nu 9 zelf verstuurd. Ik vind het leuk als men om een speciale kaart vraagt en de reden waarom. Het is iedere keer weer anders.
Groetjes Christa