Had er afgelopen week twee op één dag. Dat is pas leuk thuis komen:hihi:
Er is alleen nog wel een kaart van mij onderweg naar India, al een week of drie…
Yeah, ik had er vandaag weer eentje, deze keer uit Duitsland.
een kaartje naar duitsland was na 3 dagen ook gearriveerd, ook heel leuk bedankberichtje ![]()
of ik zelf al weer kaarten heb ontvangen geen idee, ben nu bij me ouders dus ja kan de brievenbus niet controleren ![]()
Goeie postcrossingdag vandaag: heb een kaart ontvangen uit Canada en mijn kaartje naar Finland is aangekomen. Mag er gelijk weer eentje naar Finland sturen, dus die heb ik meteen geschreven en doe ik zo op de post als ik naar de Feria loop. ![]()
Liefs,
Carolina
Yes, ik heb mijn eerste kaartje ontvangen uit Polen. Het heeft er 7 dagen over gedaan. Mijn andere kaarten zijn nog onderweg, al 15 dagen. Mogelijk een record, welke kaart het langst onderweg is. Moet even op de site kijken wat de langste periode is geweest.
Maar nummer 1 is binnen.
Groetjes Christa
Mijn kaarten naar Estonia en US zijn aangekomen. Volgens mij zijn er nu nog 2 onderweg. Wacht even tot die ook aangekomen zijn en dan sturen we weer verder.
wow wat een leuke verrasing in mn brievenbus vandaag!!
een super leuke kaart uit Finland. Mooie postzegel, leuke kaart en lieve text. Ga haar strax hartelijk bedanken!!
vriendin van me mag een kaartje sturen naar de salomonseilanden… ben benieuwd of die het binnen 6 weken redt!!
Ik had ook een verassing, een mooie kaart uit China, en die heeft er maar 8 dagen over gedaan. Echt leuk!
owh nice!! waar kwam ie vandaan??
Salomonseilanden ?! Wow, das ook wel een exclusieve bestemming !
Even kijken: het is een kaartje van “Baiquan at Hui County” en zij komt uit Guangzhou.
China staat ook nog op mijn lijstje… maar mijn lijst is zo lang en nu dat ik allemaal van die mooie kaarten ga krijgen, wordt de lijst nog langer :biggrin:.
Groetjes!
ja tis erg verleidelijk om al je postkaarten op te zoeken he?!
@ carolina, ja idd, ze moest zelfs ff opzoeken waar het was… hahaha… ben benieuwd wanneer die aankomt, maar dat zal ze wel vertellen
Ja, echt heel verleidelijk, maar ja, 1 reis per jaar, elke keer een ander land, is ook best een mooi streven, zo kan ik elke keer iets wegstrepen.
Ik hoopte dat er misschien kans was dat ik een kaartje uit Madagascar zou krijgen, maar de 2 users daar hebben nog 0 kaarten verstuurd of ontvangen, maar zijn wel al zo’n 12 maanden ‘lid’… dus ik denk dat ik die hoop maar moet opgeven…
@ babseba wie weet… ooit… komen er meer mensen uit madagascar postcrossen… en misschien kom je er snel zelf en mag jezelf ons allemaal een kaartje sturen daarvandaan ![]()
jeej me kaartje naar de USA is naar 6 dagen aangekomen
en die naar Finland ook ![]()
Yessss…kaartje naar Australie is aangekomen binnen 12 dagen ! Meteen nieuw adresje aanvragen !
Heb een kaartje ontvangen uit de USA! ![]()
Heel cute kaartje en een erg coole postzegel van Yoda! ![]()
Klik voor mijn ontvangen kaarten (en coole postzegels): HIER.
carolina, leuk dat je ze in een webalbum zet, ik heb helaas geen scanner dus kan dit niet doen ![]()
mn kaartje naar de VS is aangekomen en mag er meteen weer 1 naar de VS versturen…
maar tref t niet… deze heeft graag dat je creatief bent en houdt van bijzondere postzegels… helaas. heeft die persoon ff dikke vette pech ![]()
Hahahahaha psies Bloem! Kannie alles hebben in 't leven!
![]()
Is geen ramp hoor.
Ik vond het in ieder geval handig om zo bij te houden.
Heb ik ze mooi ook digitaal.