+ Het grote Postcrossing topic +

Moest het topic even zoeken. En dacht: laat ik dan maar weer eens een berichtje plaatsen. :wink:

Ik ga nu swappen met een vrouw uit China. Het blijft toch erg leuk!

Groetjes,

Anne

Hoi
wat ga je swappen met deze chinese mevrouw?
groetjes

Deze keer gewoon kaarten. Ze heeft hele mooie in de aanbieding, dus ben benieuwd.

Ik zal binnekort weer eens de site van Idrukker bezoeken, kijken of er al nieuwe kaarten zijn.

Groetjes,

Anne

Hoi, al even niet hier geweest. Lekker druk met alle voorbereidingen voor mijn vertrek. Heb ook al even geen kaartjes ontvangen en heb me volgens mij vorige week inactief gezet. Maar mis het wel een beetje, nu ligt er alleen maar saaie post in de brievenbus

Heb helaas nog geen postadres hier in Ecuador, dus moet even aankijken wat ik met postcrossing ga doen, maar komt goed. Heb volgens mij geen kaartje meer travelling, had van de week nog een berichtje uit Wit Rusland, dat kaartje heb ik al heel lang geleden verstuurd, ze was er heel blij mee.

Hoe gaat het met de andere postcrossers, tis een beetje stil hier :wink:

hoi
postcrossing ligt hier een beetje op zijn gat. van de week toevallig twee kaartjes, 1 uit US en 1 uit Finland. Maar daarvoor echt 2-3 weken niets.
Mijn verstuurde kaarten lijken ook niet aan te komen. Heb er nu 5 ofzo die al 40 dagen onderweg zijn. van de week was mijn kaart naar portugal na 62 dagen aangekomen (dus expired).
Ik wacht hier dus maar even geduldig af.
groetjes Lotte

Mijn kaartjes lijken ook niet aan te komen. Ook ik wacht dus nog even geduldig af. Wel vaag hoor, dat er veel kaartjes niet lijken aan te komen. :question:

Groetjes, Anne

ja die kaart die ik van de week gekregen heb uit finland heeft er ook iets van 30 dagen over gedaan

groetjes lotte

Broederlijk vielen vandaag een kaart uit Taiwan en een kaart uit China op de deurmat :slight_smile:
Een postcrosser uit Australie vond mijn zelf gemaakte kaart erg mooi. Hij vroeg ik ik foto’s van Nederland wilde maken waar hij dan kaarten van kon maken. Dat lijkt me wel leuk :slight_smile:

vandaag kreeg ik bericht dat mijn eerste kaartje is aangekomen in Finland!
super leuk!! ik snap heel goed dat mensen dus kaarten blijven versturen en ik heb nog niet eens iets ontvangen!!
begrijp ik het goed dat mijn adres pas vanaf vandaag wordt doorgegeven?

Woehoe
 goed joh!!!
Ja vanaf de tijd dat jou verstuurde kaart vwordt geregistreerd krijgt weer iemand anders jouw adres
 dus nog even afwachten (en door het vliegverkeer kan dat misschien iets langer duren).
heb je nog meer kaartjes verzonden?
groetjes

mijn kaart is ook in Duitsland aangekomen.
ik heb ook naar China, VS en Rusland verzonden. Dat zal nog wel even duren ivm de aswolk.
Vandaag nieuwe adressen opgevraagd en er gaat er weer een naar Finland/lapland en Taiwan.
Ik ben zo benieuwd naar mijn eerste kaart!

Kan ik me helemaal voorstellen! Dat had ik ook toen ik mijn 1e kaartje verwachtte. Ben benieuwd wanneer het kaartje in je brievenbus valt!

Groetjes, Anne

Ik heb mijn eerste kaart binnen!! helemaal leuk!
hij komt vanuit duitsland. Wel snel gegaan. zeker met die aswolk.

Hurray!!!
en als hij uit duitsland is gekomen is hij waarschijnlijk niet met de luchtpost meegeweest!
Hier is het weer even rustig in de brievenbus!
groetjes Lotte

hij zal idd niet met het vliegtuig zijn gegaan.
Vandaag een kaart ontvangen uit frankrijk. ook weer helemaal leuk!
afwachten is het enige wat je kunt doen.

Ik vind het aanbod aanzichtkaarten bij ons in de boekhandel erg karig. en de kaarten die er zijn zijn een beetje ‘stoffig’
Sturen jullie enkel aanzichtkaarten of ook wenskaarten?

Leuk he, dat kaartjes krijgen! Ik heb zelf een boekhandel gevonden, in De Bilt notabene, met wat leuke kaarten, bijvoorbeeld allemaal hippe klompen in een snackautomaat. Maar heb wel even moeten zoeken naar leuke kaarten.

Succes met jouw speurtocht! Groetjes, Anne

Op het Nederlands gedeelte van het PC forum is een topic voor kaartenwinkels in Nederland en Belgie.
Ook veel linken naar online shops, leuk om een beetje rond te surfen :smiley:

http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=20708

Hoi
ik koop meestal een lading kaarten als ik in amsterdam ben. Daar kan je heel veel touristen kaartjes kopen van typische NL dingen. En als je een beetje goed zoekt (lees verder achter aan de stad vanaf het Centraal Station gezien) kan je echt goedkope kaartjes vinden. Ik heb er zelfs van 10 voor 3.50!
Gisteren een mooie kaart uit USA gekregen!

kom net uit de keukenhof en heb daar kaarten gekocht met idd typisch hollandse dingen erop. Koeien, molens en tulpen.
Zelf vind ik het niet zo heel leuk maar zelf zou ik ook wel zo’n kaart willen ontvangen met buitenlandse dingen erop.
zo krijg je toch snel een impressie en misschien nieuwe reisplannen:wereld: