Hi
dat soort kaartjes vind ik dus ook leuk om te ontvangen. Zo leer je nog wat van verschillende landen!
Sluit ik me helemaal bij aan! Krijg je inderdaad meer een impressie van een bepaalde stad/ regio.
Groetjes, Anne
Ik kreeg net een kaart uit Brazilie met een leuk haventje en terrasjes aan zee me de mededeling: hier gaan we vaak in het weekend naar toe om uit te waaien en wat te drinken . Ik was meteen jaloers en heb er inderdaad weer een leuk plekje bijgeleerd ![]()
ja heerlijk zulke plekjes! weer eens wat anders dan kijkduin:zon02:
Ik verwachtte het niet meer, mijn mijn kaartje naar Sint Petersburg is toch aangekomen. Pfff, net niet verjaard. Leuk!
Groetjes, Anne
hihi ya’ll
vandaag een kaartje vanuit Vietnam uit China gekregen. Mooi kaartje hoor.
3 kaartjes van mij zijn geregistreerd net na de expire datum, zo frustrerend vind ik dat!
Maarja. van het weekend ga ik weer eens nieuwe adressen aanvragen want mag er nu 9 verzenden.
ik hou jullie op de hoogte.
groetjes lotte
Ik kreeg een kaart van een hele kleuterklas uit Amerika ![]()
Inmiddels al aardag wat kaartjes ontvangen en die van mij zijn ook geregistreerd! Het blijft leuk!
Maar hoe zit dat nou met het termijn?
Bedoel je met de termijn als de kaarten expired raken?
Dat is als een kaart langer dan 60 dgn onderweg. Dan telt hij als het ware niet meer mee als verzonden kaart. Als je die kaart hebt verzonden mag je weer een nieuwe kaart sturen.
Als de kaart naar jouw gestuurd is kan je hem gewoon registreren en geld ie wel als ontvangen kaart (dacht ik). Maar altijd jammer als ze dus net nadat ie expired is geworden wordt geregistreerd omdat je dan een nieuwe moet versturen en je deze kaart dus niet kan meetellen in het aantal verzonden kaarten
(ik dacht dat het zo iets was).
groetjes
Nou heb maar weer even nieuwe adressen aangevraagd.
tuurlijk weer: USA, Finland, Belarus, Duitsland, rusland
Maar nieuw voor mij zijn Croatie en Israel (wow).
Ook bezijnder voo rmij maar niet de eerste keer: portugal en Brazilie.
morgen mijn hand maar weer eens blauw en pijnlijk schrijven.
groetjes Lotte
Doet er nog iemand aan postcrossen of was het een hype die voorbij is…?
Doe zeker nog aan postcrossen en vind het nog steeds geweldig. Ik meld het niet echt meer op wereldwijzer, omdat ik het druk heb en dus een keus moet maken. Sorry dat ik dit dan voorbij laat gaan.
De kaarten komen nog steeds bij bosjes binnen en ik ontvang hele leuke recept kaarten, vanuit overal. Dat vind ik echt geweldig. Ik probeer het ook te maken als ik sommige recepten kan ontcijferen.
Ik denk verder dat iedereen het wel druk heeft of bezig is met vakantie en daarom weinig op wereldwijzer te vinden is.
Happy postcrossing en geniet van je dag.
Groetjes,
Christa :vak01:
Op Wereldwijzer is het nog steeds wel druk, alleen niet in dit topic ![]()
Leuk om te lezen dat je het nog steeds met zoveel enthousiasme en plezier doet!
Toen ik nog een adres had deed ik gezellig mee, helaas komt de post hier niet waar ik zit, niet dat het zo afgelegen is, maar de straat heeft geen naam, alleen een aanwijzing van waar het in de buurt is… dus vandaar dat mijn account nog op inactief staat.
Hier ook nog steeds een PC junk.
Ben al een poosje op reis maar verstuur toch nog regelmatig kaarten. Heb een box Holland kaarten meegenomen of verstuur soms wat ik onderweg tegen kom.
Mijn ontvangen kaarten worden thuis minstens 1x per week door mijn zoon gescanned aan beide zijden en naar mij gemailed. Zo kan ik persoonlijk bedanken.
Was even een snelle reactie want m’n account kan elk moment aflopen.
:dag::dag:
ook ik doe nog aan postcrossing hoor! Alleen schrijf hier niet zoveel meer want het was wat stilletjes hier.
Heb het zowiezo vrij druk gehad de laatste tijd dus de meeste tijd die ik hierop de site doorbreng is om even snel het marokko forum netjes te houden!
groetjes
ps vandaag weer 8 kaartjes verstuurd. Nu maar weer wachten op de kaartjes hier in de bus!
Babseba: alles goed in het westen des wereld?
en marifran waar ben je op reis?
groetjes
Ik heb even niet veel kaarten meer verstuurd, maar heb de draad weer opgepakt en net weer een kaartje binnen.
Inderdaad, het was vrij rustig hier. Ben ook benieuwd hoe het je nu bevalt Babseba!
Groetjes, Anne
Ik ben sinds een maand ook besmet met het postcrossings virus.
Ontzettend leuk om op zoek te gaan naar kaarten om te versturen en natuurlijk ook ontzettend leuk om kaarten te ontvangen.
Waar kopen/bestellen jullie je kaarten?
Ik woon zelf in de provincie Groningen, dus als iemand leuke kaartenwinkels weet in de omgeving hoor ik het graag!!!
Anita op het forum van Postcrossing is een topic gewijd aan kaartenwinkels en websites. Vooral 'n Kaartje moet een super gesorteerde winkel zijn !
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=20708
Heb net weer een paar adressen aangevraagd, o.a. naar Moldova en Cuba :wereld: