Ik ontdek nu pas dat hier een topic is over postcrossing :redface:. Ik vind het ook enorm leuk!
Ik moet de laatste tijd ook veel kaartjes naar Finland sturen. Hebben jullie ook een ‘direct swapping’ contact? Ik wissel thee uit met iemand uit Italië. Ik vind het echt een heel grappig concept.
Ik ga zo maar weer eens een kaartje op de post doen
ik ga 10 dagen naar italia, venetie, milaan en verona staan op het programma… hoe zorg ik ervoor dat ik NIET mijn hele vakantie budget erdoor jaag met ansichtkaarten kopen…??? hellup!! hhahhaahaha
Discipline??? Nee ik weet het niet. Ik stuur nou gewoon pas kaarten als al mijn kaarten min 1 zijn aangekomen. eerder stuur ik er geen meer. Ik ga van het weekend weer even voor zitten. De postzegels zijn alweer binnen namelijk. nu maar hopen dat ik genoeg leuke kaarten heb!
Maar ik ben jaloers. ik had ook de plannen om in april naar italie te gaan maar dan naar toscane. Maar door geldgebrek laat ik dat maar even schieten. Vorig jaar naar Venetie en verona geweest en daar was het zooooo mooi! Milaan ben ik nooit geweest. wanneer ga je??? Wij waren alverwege mei en het was toen net lekker weer…
groetjes lotte
Nou ik had nog even pauze dus alvast op mijn werk maar wat adressen aangevraagd en dat is goed dat ik dat heb gedaan want ik moet onderandere naar australie, zuid korea en brazilie. Wowie
de rest moet naar litouwen, finland en USA.
Dat wordt weer pennen vanavond!
Hoihoi, ik had van de week een kaartje uit Brazil!!! Erg leuk als ze vanuit die kant komen :zon02:. Ik heb er nog 6 traveling, dus wacht met meer versturen, doe het ook een beetje rustig aan ivm sparen voor Ecuador. :dag:
wanneer wil je weer naar equador???
en ja daar moet voor gespaard worden helaas! wat kost daar zo’n gemiddeld dagje vertoeven eigenlijk, dus incl slaapplek en 2 maaltijden en wat tussendoor?
mijn kaartjes gaan zo op de bus. gisteren was ik net te laat klaar met schrijven en vanochtend na mijn werk vergeten mee te nemen. Ach ja maakt ook niets uit want morgenavond wordt de bus pas weer geleegd.
groetjes
Ik heb vandaag een kaartje uit Italie ontavngen en gisteren 1 uit Canada!
Wel heel irritant dat ik gewoon niet kan lezen wat er op het kaartje van Italie staat. Het is zo kriebelig geschreven… Terwijl mijn adres er in hartstikke duidelijk handschrift op staat. Hi kan dus wel duidelijk schrijven. Nouja misschien dat mijn vader het kan ontcijferen (ook een kriebelig handschrift!)
groetjes
Ik had afgelopen week nog een kaartje uit Frankrijk. Verder zijn al mijn kaartjes aangekomen (behalve 2 die al over de datum zijn). Dit weekend weer 6 nieuwe: Portugal, Duitsland*, Finland*, USA*, Wit Rusland en Taiwan*.
*= wat een verrassing :lol:
Ik sta nu precies 50/50
50 verstuurd en 50 gekregen! (nouja verstuurd en geregistreerd dan , er zwerft er nog steeds eentje tussen NL en Engeland in denk ik).
vandaag eentej uit Polen van druipsteengrotten daar. Ik zou daar nog wel eens een keertje naar toe willen, Polen schijnt best mooie steden ed te hebben!
groetjes lotte
Hi allemaal
Hier niet veel te vertellen. kaartje naar Finland is aangekomen. Verders niets meer gekregen.
Vietnam is wel speciaal aangezien er maar 25 mensen daar meedoen! @bloem: heb je nog geld om te postcrossen na je trip naar Italie? Jammer dat je de wedstrijd niet hebt gewonnen. IK vond je verhaal over de olifant erg leuk en vooral erg herkenbaar (ik mocht ook mee met particulieren in Thailand om de olifanten te laten baden! was 1 van de geweldigste dingen tijdens mijn trip.)
groetjes lotte
Nou wat ooit zon druk forum was, is nu wat zwakjes hoor!!! Misschien ligt het aan de tijd van het jaar?
Mijn brievenbus kleppert ook niet meer zoveel! Vandaag toevallig 2 kaarten: 1 uit Noorwegen (nieuw voor mij) en 1 uit de USA.
De vorige kaart die ik kreeg was alweer 1,5 week geleden!
groetjes
Misschien dat het gaat vervelen, iedere keer een binnen gekomen kaart doorgeven?
Maar ok, gisteren een kaartje uit Finland en vandaag alweer eentje. Er gaan er 3 op reis, naar Taiwan, Italie en Australie.
Gaat nog steeds niet vervelen hoor en bij mij kleppert de brievenbus nog regelmatig.
Heb al 700 mooie, lieve, vrolijke en goed bedoelde kaarten ontvangen, de meesten helemaal volgeschreven!!
We hebben van de week weer een nieuwe optie erbij gekregen.
In de Postcards Wall kun je aanklikken welke van je verzonden kaarten als favoriet zijn gekozen, super leuk!!
Laat ik dan ook maar eens wat meer reageren op dit forum Gister heb ik een kaart van een Russisch meisje uit de USA gekregen. Ik vraag of ze bijvoorbeeld iets over hun cultuur willen vertellen en zij vertelde, in verband met mijn bruiloft, een anekdote over een traditie bij Russische bruiloften. In Rusland ‘troggelt’ de bruidegom de bruid weg van haar familie door correct antwoord te geven op een aantal vragen.
Ook heb ik onlangs een kaartje uit Taiwan gekregen met een tekst in verband met bruiloften: 9 is een geluksgetal in Taiwan en zij hoopte dat ik dan ook 9 baby’s zou krijgen :paranoid: Grappig, hihi.
Hoeft ook niet elke keer elke kaart door tegeven alleen werd er een half jaar geleden veel meer gewoon gekletst hier op het forum. Mis dat soms een beetje eerlijk gezegt. Mijn vrienden snappen het eigenlijk niet zo als ik weer over de kaarten begin. Die vonden het in het begin wel leuk maar nu is de lol er een beetje vanaf voor hun! Vind het dus leuk hier er wat over kwijt te kunnen aan mensen die dit ook leuk vinden!
Groetjes en prettige avond