ik kreeg in 2 dagen drie keer dezelfde kaart van dezelfde afzender. Gisteren eentje, vandaag 2. Zelfde kaart, zelfde nummer, zelfde tekst. Merkwaardig De kaart die het eerst aankwam is het laatst verstuurd (5,6 en 9 oktober, da is ook wel gek).
Raar verhaal Kingfisher, lijkt erop dat er iemand flink in de war is :drugged:
Lotte gaat het weer een beetje? dat was een flinke domper na een mooie reis, Pino heeft een mooi en lang leven gehad, maar vervelend voor jou dat je er niet bij was.
@ king… jemig… dat is inderdaad wel erg raar…
ik had laatst wel een nieuwe kaart uit India, van die user die destijds me een kaart uit rome had gestuurd…
had laatst ook mijn eerst official uit LU (luxembourg) maar die user ken ik wel, swap mee gedaan, en ze had me een mega grote map van florida gestuurd. hardstikke leuk en attent, maar toch een beetje jammer dat mn 1e official uit LU van US is… daar heb ik er al genoeg van!
@ marifran, nouw! tis echt belachelijk. heb van het weekend mn hele boekenkast uitgeruimd en opnieuw ingedeeld, heb nu 9 grote plastic mandjes in de kast staan. 4 met kaarten for trade en 5 met ontvangen kaarten en dan staat er her en der nog een doosje… pfff… :retard:
hoi
gisteren een kaart ontvangen uit duitsland en vandaag 1 uit luxenburg en 1 uit Frankrijk.
Meteen maar 5 nieuwe adressen aangevraagd, finland, canada, Usa, duitsland en Belarus.
Valgt deze laatste onder de EU postzegel waarde trouwens?
nou mijn vakantei wordt nog even verlengt met een dagje. werd net gebeld met de vraag of ik morgen nog een dagje vrij wilde zijn. moet je nagaan: geen werk in de zorg!!!
maarja natuurlijk wil ik morgen nog wel een dagje vrij zijn. ben er nu lekker aangewend om niets te hoeven (nouja niets).
Misschien kan ik ook eens mijn boekenkast weer eens reorganiseren. Sinds febr zitten al mijn boeken van toen in dozen en de rest wat erbij gekomen is staat nu in de kast van mijn ouders die daar niet zo blij mee zijn aangezien in vrij veel boeken koop! dus die moeten maar eens naar boven!
groetjes lotte
Weer terug van weggeweest. Had 4 kaarten in de bus liggen.
Heb een heerlijke tijd gehad, maar weer veel te kort.
Kaarten kwamen uit: Finland (recept voor appeltaart), Japan, China en Frankrijk.
Moet zelf ook weer wat adressen gaan aanvragen, maar dat komt wel. Heb er nog 5 onderweg.
Heb er 255 verzonden en 250 ontvangen.
500 is wel heel wat, gefeliciteerd.
Hallooo! Ik ben zo dom geweest… ik dacht al, waarom komen mijn kaarten niet aan… vreemd he, als je ze onder een stapeltje post legt en ze dan vergeet op de post te doen…
Heb zelf nog wel een paar leuke kaarten ontvangen .
Ik heb zelf twee kaarten gekregen uit Italie en Austria.
Heb zelf ook weer heel wat adressen aangevraagd:
Nederland, Turkije,Spanje,Portugal, Lithouwen, Duitsland, Finland, U.S.A., Rusland en China.
Heel wat weer, maar geen Brazilië dit keer.
ik heb een kaart binnen NL die 14dg onderweg is. ze heeft em geregisteerd maar is niet aangekomen. Verder belgie en finland alweer 42 dg onderweg, reageren niet op mn berichtjes en tjechie 34 dagen onderweg… baal er echt van…
vandaag weer een paar nieuwen verstuurd, naar nieuwe postcrossers, dus ik hoop dat ze wel registreren…
heb nu overigens 3 expired, alle 3 naar de USA
hoi
ook ik ben weer druk bezig. heb ondertussen weer een en ander vesrtuurd en gekregen ik mag nu 6 kaarten onderweg hebben.
mijn expired kaart naar UK is nog steeds onderweg. een PB’tje naar die persoon leerde mij dat er af en aan verschillende stakingen in groot brittanie ijn geweest en dat er veel post nog steeds rondzwerft. Dus misschien ook handig voor jullie om te weten!
ik moet binnenkort wel weer een keertje naar amsterdam om nieuwe kaarten te gaan halen hoor. in dee omgeving heb je helemaal geen toeristische kaarten alleen maar die groeten uit oss te zeggen hebben. ik vind het juist welleuk om kaarten te versturen van hoe plaatsen er hier uitzien.
nouja moet toch weer naar amsterdam over 3 weken dus dan koop ik maar eens flink in (10 kaarten voor 5 euro en dan x zoveel!!)
doei doei
even een update van de week:
heb weer twee kaarten uit taiwan en singapore maar ook een kaart uit nieuw zeeland gekregen
vooral de laatste was erg leuk want die was van een postcrossing cat, dus in naam van zijn/haar kaart geschreven met de nodige Meow en purr purr’s. was wel erg schattig dus, wel een oerlelijke kat!
Waar zijn jullie allmaal mee bezig!
groetjes lotte
Hi! Ben ook nog steeds enthousiast hoor, maar wil het toch een beetje af gaan remmen. 't Gaat steeds sneller, heb nu al 19 kaarten onderweg.
Komt eigenlijk omdat ik versturen bijna nog leuker vind als ontvangen. Heb heel veel verschillende soorten kaarten en ben dus steeds benieuwd naar het volgende profiel en wat er gevraagd word.
Ik schrijf de kaarten altijd helemaal vol en krijg meestal erg leuke bedankjes. Op de uitzonderingen na dan, die alleen registreren zonder iets te zeggen. Snap die mensen echt niet, je kunt toch zien aan die kaart dat er moeite voor gedaan is.:crybaby:
Nu ik toch bezig ben Wat ik echt jammer vind, dat zo weinig mensen commentaar bij een kaart geven op de Postcardwall. Of even vermelden wat er te zien is of welke plaats het is.
Al mijn kaarten komen vandaag in eens aan (nou ja 3 dan) en mag dus weer 3 nieuwe versturen:
natuurlijk weer duitsland en finland (nouja scheelt weer in porto kosten) en naar japan (dat vind ik nou wel weer geweldig
waar zijn jullie allemaal?
groetjes lotte
Gister aangemeld, en vandaag zijn er 5 kaarten op weg!
2x US, Duitsland, Finland, en Nederland.
Alleen ging het vanochtend wel fout bij de brievenbus, 's ochtends vroeg, nog niet helemaal wakker, stop ik ze allemaal in de lokale postcodes bus! :wacko: Ach ja, dan doen ze er maar wat langer over.
Edit:
Ik zit nu op die site te kijken waar je 20% korting op postzegels krijgt. Maar als ik kies voor 0-20 gram binnen europa (priority) dan krijg je drie zegels die in totaal 1,65 gulden zijn, maar omgerekend in euro’s is dat 0,75 cent. Terwijl het tarief 0.77 eurocent is. Doet TNT daar niet moeilijk om? En heeft iemand ervaring met deze zegels?
Ik zit nu op die site te kijken waar je 20% korting op postzegels krijgt. Maar als ik kies voor 0-20 gram binnen europa (priority) dan krijg je drie zegels die in totaal 1,65 gulden zijn, maar omgerekend in euro’s is dat 0,75 cent. Terwijl het tarief 0.77 eurocent is. Doet TNT daar niet moeilijk om? En heeft iemand ervaring met deze zegels?[/quote]