Ik krijg nu een melding dat iemand die ik vandaag een kaart heb gestuurd niet langer lid is van postcrossing.
Dat is echt balen !!!
zeker weten. Het was de eerste in India waar ik een kaart naar toe stuurde. En ik had hem net gevodnen op facebook, dus ik ga hem effe een berichtje sturen.
Als hij geen lid meer is kan hij ook niet meer registreren:confused:
Vergeet je adres niet te geven via facebook, hij kan je op z’n minst een bedankkaartje sturen
succes !
he getver… wat raar… maar aan de andere kant, wel zo ‘eerlijk’ dat die persoon zich afmeldt. anders blijft ie maar kaarten krijgen en nix registreren misschien.
telt je kaart wel? anders ff PC support schrijven…?
Gisteren 2 kaarten aangemeld, Thailand na 56 dg en Finland na 50 dg pffff… ![]()
En van de week ook USA na 66 dg… dus nog steeds maar 2 expired, mag niet mopperen !
Heb er momenteel 17 onderweg waaronder 2 nw landen, Bulgarije en Iran :wereld:
Best wel veel, maar heb op het ogenblik tijd genoeg.
Mijn kaarten gaan ook heel lekker, moet alweer wat nieuwe sturen. Moet ik vanavond nog even doen en dan ben ik er even twee weken tussen uit. Brazil here I come. Yes.
Heb zelf nog 3 kaarten mogen ontvangen uit Duitsland, finland en Amerika. Allemaal erg mooie kaarten. Moet ze nog wel op de site zetten, maar nu even te druk met alles, vertrek morgen.
Hoor jullie snel weer, maar niet te snel
![]()
ikke gisteren een kaart geregistreerd die 15 mei verzonden was…
nooit wat gehoord van die persoon…
Xenomania wat GAAFFF !!! Morgen weer naar Brazilie :wereld:
Lekker genieten hoor ! Veel plezier een goede reis !
Bloem da’s wel lang zeg, maar soms komt het niet door de post maar heeft die persoon er zelf zo lang over gedaan om te versturen !
nee ze gaf zelf aan dat dit de 2e kaart al was, maar dan denk ik: had gewoon even een berichtje gestuurd… maar goed. leu kaartje, was er blij mee ![]()
Even nog adresjes gevraagd en kaarten geschreven.
Ze gaan naar Taiwan, Griekenland, Rusland (Moldova), Finland enDuitsland.
Zo hoop dat ze even onderweg zijn en als ik thuis kom heb ik weer tijd voor nieuwe.
Groetjes en tot later.
@ Xeno: hele goeie reis en veel plezier daar weer!!!
Toedels!
nou ja!! ik snap er nix van!! ik heb net een kaart uit de US geregistreerd… die is op 10 januari 2009 aangevraagd???
Haai! Er lagen 3 kaartjes tussen de stapel post toen ik thuis kwam :).
Helaas zijn de kaartjes die ik dik 3 weken geleden in Ecuador op de post heb gedaan nog niet aangekomen… maar wie weet, komen ze nog.
Komend weekend zal ik postzegels kopen en weer een stel versturen.
Welkom terug Babseba, hoop dat je het fijn gehad hebt !
Altijd spannend of de kaarten aan gaan komen, meestal komt het wel goed…heeft gewoon wat langer tijd nodig moet je maar denken…
Bij mij is vanochtend de 500e kaart geregistreerd !
500?? Ik sta op 121 (verstuurd 121 en verzonden ook 121) en ik doe het toch al iets meer dan 3 jaar…
Gisteren een kaart uit Cyprus en eentje uit Kampen (een mooie zelfgemaakt met een foto van een vogel).
Een dame in Amerika die mijn kaart iets te snel registreerde stuurde er meteen een mail achteraan voor een verhaaltje ![]()
wow 500!! nice nog een paar te gaan en je hebt er ook 3.000.000
hahaha
ikke bijna 400 maar het schiet niet op. heb 2 weken geleden 6 kaarten op de bus gedaan en die zijn allemaal nog niet aangekomen
alle members zijn al 2 weken niet online geweest
ook frankrijk is alweer 40 dagen onderweg. dat meisje had een fout gemaakt in haar eigen adres, maar ze zei dat ze toch ging registreren…
Ik zit op 205 kaarten ontvangen. Net 5 aangevraagd… zit ik nog in dezelfde run, ik had gehoopt dat ik wat meer exotische landen erbij ging krijgen…
weer USA-Fld-Dld-China en dan Canada, das wel leuk, die heeft een Nederlandse achternaam. Dus ik ga zo eens postzegels kopen.
heey
ook ik ben weer terug met 2 mapcards dus wie wil moet maar even zijn adres mailen! (de twee wie het eerste komen wie het eerste malen)
Gisteren aangekomen en overnacht bij een vriend in a’dam vandaag verder naar huis gereisd. Kreeg in de auto alleen het bericht te horen dan mijn hond is overleden 2 weken geleden. ben een beetje lamgeslagen nu dus! gelukkig is het wel vredig gegaan wrs want op zondag avond was er niets aan de hand en op maandag lag pino dood in zijn mandje, maar hij lag er erg vredig bij werd me op mijn hart gedrukt!
dus…
verder heb ik tijdens mijn reis 1 kaartje van die vrouw uit thaialnd gehad maar verder geen officials.
1 kaart naar de UK is nog traveling doet er nu al 56 dagen over!
ga maandag maar weer nieuwe adresjes aanvragen.
bloem: leukke foto!
babseba: gave reis gehad?
groetjes
@ babs ik heb je kaartje ontvangen hoor!! helemaal super!
@ lotte ge gets, wat een naar nieuws… kan me voorstellen dat je behoorlijk verdrietig bent… ik ga je wel ff pb-en voor een swap!
hier weinig official nieuws. ik swap en tagg me gek, dus elke dag dikke envelopen in de brievenbus maar de officials komen maar langzaam binnen