+ Het grote Postcrossing topic +

hoi
hier niet zo veel postcrossing momenteel
bij jullie ook niet?
prettige dag
groetjes lotte

Ik heb vandaag 4 kaarten. Nederland (maar geen nederlander), Amerika, Groot Brittanie en Frankrijk.
Ik moet zelf ook weer wat versturen, heb er nog maar 5 onderweg van de 12, dus heb nog wat te doen.
Vanavond nog maar even aan werken. Nu eerst het echte werk, dan de hobby’s.

Hier blijft het ook nog steeds leuk !!
Vandaag 3 in de bus, Japan, Spanje en Slowakije, dit is voor mij weer een nieuw land :king:
En er gaan er 4 op de post naar Polen, Belgie, Duitsland en Engeland.

Gaat niet goed met m’n kaarten naar USA (54 dg), Thailand (43 dg) en Finland (37 dg).
Heb al berichtje gestuurd, maar geen reactie. Afwachten maar weer :tssk:

Duurde een tijdje maar vandaag weer een kaartje uit Finland gekregen.
Ook de postzegels via postzegelsmetkorting kwamen vandaag binnen.
In een mail hebben ze mij gevraagd hoe ik bij hun ben terecht gekomen om de postzegels te bestellen.
Bloem29 heb ik vermeld van het forum hier. Dus misschien hoor je er nog wel iets van :slight_smile:

hoi allemaal
nog een paar uurtjes en ik ga nederland ook even verlaten!
om half 10 rijd ik hier weg om via een vreemde constructie naar het station te komen (ik rij naar mijn vaders werk die stap daar in de auto om mij op het station af te zetten en die zet mijn auto voorlopig op zijn werk om hem een andere keer weer mee naar huis te nemen. jeetje jeetje wat is het toch leuk om in een dorp te wonen.
Ik had gerekend op de treintaxi, uitgezocht en dit is een voorziening bij het station van oss. nu ilde ik gisteren reserveren blijkt dat deze hier niet rijd! Zo achteraf woon ik nou ook weer niet, gewoon in een aangrenzend dorp! Bussen rijden hier ook al niet.
balen en wat nu was de gedachten, nou heb al beschreven wat eruit komt!
dus om 10.14 moet ik de trein hebben naar schiphol. wel een beetje een raar gevoel hoor, heb er momenteel eigenlijk helemaal geen zin in maar dat zullen de spanningen wel doen!
dus tot over 22 dgn
ohja waarvoor ik hier ben: postcrossen is eventjes stil geweest bij mij, maarja sta ook al een week op inactief. ook geen kaartjes meer verstuurd, misschien vanuit marokko!
groetjes lotte

veel plezier in marokko!!

Sjips, ben te laat, toch heel veel plezier in Marokko, Lotte!!

Ik heb nog 2 weken te gaan, ben benieuwd of er een paar kaartjes thuis op me liggen te wachten (alhoewel ik natuurlijk nog lang niet naar huis toe wil), die nog voordat ik mezelf op inactief heb gezet zijn verstuurd.

:dag:

Vandaag weer even de tijd genomen om wat adressen te vragen en kaarten te schrijven.
De kaarten gaan naar: Nederland (ijselmuiden), Duitsland, Finland, Oosterijk, Czech Republic, Thailand en China.
Had vandaag zelf een kaart uit Anaheim California en gisteren Frankrijk.
Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Vandaag een leuke kaart uit Taiwan ontvangen met daarop mijn naam in t chinees geschreven…erg leuk !!!
Gaat lekker nog niet zo lang bezig en al 18 kaarten verstuurd ( joepie bijna 20 ) en al 15 ontvangen.

hee
even een berichtje vanuit het gigantisch mooie marokko!!! Het bevalt me hier uitstekend. echt een aanrader voor jullie!
maar even ter zake, zag net dat mijn kaart naar cgina eindelijk na 39 dgn was aangekomen!
en dan nog niet eens een berichtje… is de tweede nu achtereen die niets terug schrijft. is inderdaad niet leuk!
groetjes lotte

Lotte, als je weer eens langs komt… Heel veel plezier hoor !!
Fijn dat het zo naar je zin hebt !!!

Zijn echt uitzonderingen hoor, geen bedankjes, la maar waaien, maar wel jammer van het werk dat je er aan gehad hebt !

IS SPANNEND OP DE PC-SITE, WSS GAAT BINNEN 1 UUR DE 3.000.000 STE
KAART GEREGISTREERD WORDEN, OF AANGEVRAAGD KAN OOK NOG …

He Lotte 85, misschien was dat wel “mijn” Chinees :slight_smile:
Ik snap dat niet, geen berichtje sturen maar alleen registreren. Je doet toch aan postcrossing voor wat leuk contact? Ik krijg wel eens bedankjes dat ik een leuk verhaal op de kaart heb gezet. Ik vind dat normaal, dat je wat leuke dingen schrijft.
Ik heb niets ontvangen vandaag dus kan niet stiekem afwachten en registreren om de 3 miljoenste te worden.

Maar het gaat ook om de registratie begrijp ik, misschien zit er wel iemand te wachten met jouw kaart :paranoid:

Echt spannend hoor !!

Nog 210 left !!!

owh… moet nog 4 kaarten registreren…

owh jammer te laat… site draait ook erg langzaam dus volgens mij is ie overbelast…

Ja, we zijn over 3 miljoen :NETHERLAN :finland::malaysia::GERMANY::portugal:

Site was en is nog zwaar overbelast :lol:

ik registreer strax wel… gaat mij veels te langzaam…

hij start niet eens op bij mij. Iedereen logt in om de 3 miljoen te zien denk ik :slight_smile:

krijg nu de melding dat ze een breackdown hebben voor maintenance! hahahaha echt gaaaaafff