Ik ben hier ![]()
Maar ik ben 500 pakketjes loten voor de Grote Club Actie in enveloppen aan het stoppen die ik daarna moet bezorgen met de fiets. Even geen tijd voor ansichtkaarten ![]()
Kingfisher Top !! ![]()
Je hebt er in ieder geval mooi weer bij !
Hier gaan de kaarten nog steeds gestaag, heb er net weer 3 uitgezocht en volgeschreven.
Nu de fietsen opladen voor weer een mooi rondje Nederland, lekker genieten van de laatste zomerdagen ! :zon02: En natuurlijk kaartjes scoren :nod: :dag:
jeetje dat zijn er nogal wat. maar juist dan moet je af en toe ontspannend een pauze nemen en wat kan je dan beter doen dan een adres aanvragen en een kaart sturen!!!
succes nog
groetjes lotte
Vandaag kaartje uit Taiwan, meisje van 15 jaar. Haar Engels is echt goed.
Heel leuk kaartje, moet hem nog wel even op de site zetten.
Ik heb er wel eentje gekregen, een door sommigen geliefde Kaj Stenvall ![]()
hoi
vandaag een on officieel kaartje vanuit thailand. een hele mooie an sukhothai historical parc!!!
geen officiele kaart vandaag!
bloem en kingfishererik: ik zag dat jullie beide hadden aangemeld voor de quiz, heel veel succes beide!!!
groetjes lotte
het begin was wel erg makkelijk van die quiz…
Ik kreeg net een kaart van een Engelse en eentje van een Nederlandse. De Engelse stuurde hem uit Taiwan, de Nederlandse uit Suriname ![]()
hoi
mijn kaartje naar de USA is na 15 dagen eindelijk aangekomen. kaartjes naar China en UK zijn al 25 dagen onderweg en beide zijn ook al een tijd niet meer ingelogd geweest.
vanaf vandaag sta ik op inactief omdat ik volgende week vrijdag op reis ga. Besloten nu ook even geen nieuw adres aan te vragen. wacht even tot na mijn vakantie.:vak02:
groetjes lotte
ps kingfishererik wat was de eerste vraag??? ben wel benieuwd. en erg internationale kaartjes heb je gekregen!
De eerste vraag: wat is de hoofdstad van Australie.
suriname is nog 1 van mn missende landen… je zou toch zeggen dat het voor ons NL-ers niet zo moeilijk moet zijn om daarvandaan kaarten te krijgen… maar nee ![]()
Er zijn maar 5 mensen in Suriname die aan postcrossing doen, de kans dat je er eentje krijgt is dus niet heel groot.
Je kunt een van die mensen natuurlijk een berichtje sturen, dat je graag een private swap wilt doen. Heb ik ook gedaan met iemand in Nepal ![]()
jaja moeten rustig aan beginnen!
weer een keer een onofficieel kaartje vanuit thailand. maar geen officiele kaart.
groetjes lotte
Mijn derde kaart uit Taiwan in 1 week: het nieuwe Finland :)![]()
China en Taiwan zijn aangekomen. Na een reis van 15 en 24 dagen.
Wel heel erg leuk kaartje ontvangen uit Brazilie.
O ik vind dit echt zo leuk…jammer dat ik er nog nooit eerder van gehoord had.
Ben nu een goede 3 weken bezig en heb 11 kaarten verstuurd en 10 ontvangen. Ben er echt leuk mee bezig. Heb echt een nieuwe hobby…
Nog 9 kaarten sturen en ik mag er al 6 onderweg hebben.
Merk dat ik overal al op zoek ben naar leuke kaarten…hahahaha…
Nieuw lijstje aangevraagd: Amerika, Oostenrijk, Polen, Tjechie en India: mooi!!
hee
vandaag een kaartje ontvangen uit Minsk, Belarus.
kaartje naar duitsland is gisteren aangekomen.
kaartjes naar UK en China zijn nog steeds onderweg.
zo dat was even een snelle update tussendoor.
Hoe is het met de reisquiz??? Worden de vragen al wat moeilijker
groetjes lotte
Hoi! Gisteren hier (Quito) een plekje gevonden waar ik 5 kaarten voor een dollar kan kopen… inslaaaaaaaaaaaaan!
hahahaha hoezo verslaafd!!! Dat je zelfs tijdens je reis met kaarten gaat zeulen!!!
ik denk dat ik vanuit marokko ook kaartjes ga sturen, mag er momenteel 2 nieuwe aanvragen dus even afwachten hoe het met de verlaten kaartjes naar UK en en CH is!
groetjes lotte
Ansichtkaarten nog onderweg: USA (51 dagen- dat gaat mn 3e expired USA kaart worden), France, Poland, Taiwan.
Net aangevraagd: Duitsland, Finland, China, United Kingdom, Turkije, Lithuania, Bulgaria, Belgium, Romania, South Korea en Japan.
We kunnen dus weer een tijdje vooruit. Heb alleen wel 15 kaarten minder ontvangen dan verstuurd… Verschil wordt steeds groter.
had vandaag een mooie envelope uit New Foundland, voor een private trade, met mapcard en multiview kaart erin. Zo mooi! Hele brief erbij met uitleg over het leven daar, heel erg geweldig!
en ook een dikke envelope van een NL’se postcrosser. Dit is de 3e keer dat ze mijn adress hebben getrokken. Er wonen 4 mensen daar, alle vier postcrossers en dit was de 3e persoon die mij een kaart mocht sturen.
Beetje jammer dat ik een boekje kreeg met oude, kleine kaarten uit japan, maar vooruit. ze hebben het vast goed bedoeld… heb geantwoord dat ik geduldig wacht op nr 4