+ Het grote Postcrossing topic +

hoi
nou we zullen zien of mijn pakje kaarten aankomt in thailand. 4 typische nederlandse dingen en vol geschreven met uitleg op de achter kant.
heb in guldenzegels voor 77ct opgeplakt en bijgeplakt in eurozegels met 1 van 10 ct en 2 van 5ct of te wel heel de envelop zit vol met zegels geplakt ter waarde van 97 eurocent!

ben benieuwd hoe lang het er over doet!
ook maar meteen mijn duitse kaart geschreven. als die er ook weer zo lang over doet als de vorige kan ik net zo goed de fiets pakken en hem bezorgen! het is hier net over de grens namelijk. op het kaartje waar haar plaats stond aangegeven stond mijn woonplaats ook op!

prettige zondag allemaal
groetjes lotte

Lotte: wen er maar aan hoor… Vrijwel altijd als je Duitsland of Finland kaart geregistreerd is zul je dat land ook weer krijgen… Zij hebben de meeste postcrossers… :wink:

Leuk dat contact met het vrouwtje uit Thailand…

Ik had gisteren een kaartje uit Portugal. Lijkt me een erg mooie plak om vakantie te houden: Algarve.
Twee kaarten waren alweer geregistreerd en mag er dus weer twee versturen, maar ik wacht nog even. Hoop op leuke adressen, dus jullie eerst, hahaha.

Heb toch maar even twee adressen gevraagd en Ja, 1 gaat naar Nederland (Nijmegen) en de ander naar Australië. Ben er erg blij mee. Dit is ook beter dan zoveel tegelijk aanvragen.

Hoo we zakken opeens wel heel diep in de lijst. even snel omhoog halen.
kaartje naar finland is aangekomen, ze vond vooral al die verschillende postzegels leuk!
5 dagen heeft hij erover gedaan.
morgen maar weer een nieuw adres aanvragen, ik hoop op een exotisch verwegistan land!!!

helaas het beloofde exotische land is Finland geworden. Jeetje wat doen daar jonge kinderen mee. is volgens mij al de 3de onder de 11. deze is 9 jaar!
ik ga slapen morgen lekker een vrije dag!
groetjes

Gisteren maar even uitgebreid de tijd genomen om 7 kaarten te schrijven.
Allemaal Europa, waarvan 1 naar Servie, is m’n 50e land!

Vanmorgen 2 aangevraagd, naar Canada en Australie. Doe ik vanavond wel, heb nu andere plannen.

Succes allemaal :dag:

hoi
Vandaag is mijn kaart naar duitsland aangekomen, kreeg zojuist een kaart uit china, shanghai binnen en heb ik een nieuw adres naar Rusland gekregen!
van de zes kaarten die ik heb gekregen komen er al 2 uit shanghai, ben populair daar denk ik :chin:.
Verder vind ik rusland ook wel apart! dat meisje is 22 is getrouwd en heeft al een kind. Nou ik moet er toch niet aan denken en ik ben 2 jaar ouder! heb nog steeds genoeg aan mijzelf!!!
marifran: jeetje al 50 landen? Alleen van de gekregen kaarten of ook van de verstuurde?
groetjes lotte

Lotte, gaat best snel bij jou, al veel ontvangen in 3 weken !

Ik heb nu naar 50 landen verstuurd en uit 43 ontvangen.

Mag nu een kaart sturen naar een 78 jarige dame in Roemenië. Haar kleindochter heeft een paar Roemeense zinnetjes aangegeven omdat ze geen Engels spreekt. Ga eens proberen wat er uit de Google translations komt om het wat persoonlijker te maken.

Had vandaag een kaartje uit Noord-Brabant. leuke map kaart.
Heb ook weer even 3 adressen aangevraagd. Gaat er 1 naar Taiwan, Rusland, Denemarken. Allemaal leuke profiels, dus daar is makkelijk een kaartje voor te vinden.
Je merkt gellof ik wel dat de vakantie voorbij is en dat iedereen weer zijn gewone dingen doet, dus ook kaarten versturen en aanmelden.
Heerlijk.

Ja, en ik ga hier weer eens wat opschrijven :):slight_smile:
Ik had een mafkees uit China. In zijn profiel schreef hij al fan te zijn van Donald Trump en te houden van mesnen die naar gedl en macht streven. Wie geen hoige doelen stelde uin zijn leven die kon nooit zijn vroend worden. Gisteren werd de kaart geregistreerd en ik had al zo’n vermoeden: geen dankwoord of niks, alleen de mededeling dat de kaart geregistreerd was.

en nog gaat het me niet snel genoeg. HEBBEN, HEBBEN EN NOG EENS HEBBEN!!! HAHAHA
zit met smart op de postbode te wachten maar denk dat ie al langs is geweest en ons huis heeft overgeslagen. maar met dit weer weet je maar nooi!!!
hou stille moed!
groetjes lotte

Ja, dat zijn de minder leuke registraties.

Even een kleine opmerking, jij hebt ook al moeite met het toetsenbord, net als ik zo te zien.

Ik had vandaag een kaart uit Great-Brittan (weet nu even niet meer hoe je het schrijft). Een echt geweldige kaart, heb dus ook maar een leuk bedankje gestuurd.
:zon02:

Ja, ik typ vrij snel en druk dan te vlot op “bericht plaatsen”.
De postbode bracht net mijn eerste kaart uit IJsland.:zon:

de stille moed werd beloond. de postbode is nog geweest met… een kaartje uit Taiwan! dat is nummer 7.
groetjes lotte

Kingfisher, dat is dus met recht Een Rare Chinees :(. Ijsland is cool !

Xenomania, heb even gekeken, is echt een mooie kaart !

Lotte al weer een kaart uit Taiwan :thumbsup:

Ik kreeg net een kaart van Ellis Island NY, een Zeeuwse boerin :smiley:

De kaarten gaan lekker en ook de landen waar ze vandaan komen.
Keep up the good work.
:wink:

vandaag alweer een kaart uit taiwan. ben zeker erg populair daar in dat gedeelte van azie :wink:
prettige avond nog
groetjes lotte

Ben weer terug van een weekje vakantie.
Kom je thuis neem je de post door en liggen er gewoon 4 kaarten.
Drie uit Duitsland en 1 uit Finland.
In mijn vakantie zijn er ook weer 2 kaarten gerigistreerd USA en Australie.
Kaartje naar China doet er nu al 20 dagen over…
Kan weer een paar adressen opvragen dus vandaag weer wat te doen…
Dit is echt zo leuk !!!

hee waar is iedereen???
nou ik heb maar weer een kaartje naar duitsland verstuurd en er zijn er 2 uit finland gekomen.
lijkt wel of mijn adres in tweetallen uitgegevn word: twee keet shanghai achterelkaar, twee keer taiwan achter elkaar en nu twee keer finland achter elkaar. wordt wel een beetje saai zo.
nou ik stop er mee. wordt aangevallen door de kat van mijn zus als ik aan het tyoen ben, vind ie denk ik een rot geluid!
groetjes lotte