Joeppie kaartje naar Duitsland is ook aangekomen !!!
Nu eentje sturen naar Taiwan !!!
Ik heb reuma en soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ik probeer het soms via de computer en dan print ik stickers en plak die op de kaart met een verontschuldiging.
Zolang ik maar kan blijven postcrossen.
Heftig Xenomania ! Je hebt een pb.
De postbode is druk met achterstand wegwerken lijkt wel, gisteren 3 en vandaag 3
en een swap uit Indonesie!
Nou het is weer gelukt, gaat niet snel en het is nooit zoveel tekst, maar ze zullen er weer blij mee zijn.
Adressen zijn: China, Brazil (Yes einedlijk weer eentje), Engeland (Manchester), Tjechie (Brno), Duitsland en Nederland (middelburg).
Leuke adressen weer. Had ook weer leuke kaarten voor hun en voldeed weer lekker aan hun profiel.
Geslaagd dus.
Schrijven, nou ik hoop dat het weer even duurt voor er wat binnen komt. Weer even rust.
Typen gaat toch makkelijker dan gewoon schrijven, maar hand gescreven vind ik altijd persoonlijker.
zo… vanochtend 34 stuks naar de brievenbus gebracht, euro zegels alweer bijna op
@ lotte, ookal zijn het 3 zegels, het zijn zegels in guldencent. dus het lijkt heel wat, maar dat is het niet.
bovendien worden die niet meer gemaakt en zijn ze dus niet meer courant, je mag ze echter wel plakken.
heb nog iets beters gevonden, via marktplaats. betaal nu omgerekend 43 euroct voor europa en 56 voor buiten europa. heb meer zegels voor minder geld dan bij postzegelsmetkorting en voor ongeveer de helft van de euro waarde
me happy dus.
hi
das balen xenomania. heb je er veel last van of speelt het zo nu en dan erg op?
hier een leuk kaartej met leuke tekst vanuit finland.
gisteren zijn de postzegels binnen gekomen. 50x 55 cent en 24 x 60 cent, heb dus 1 zegel van 60 cent te weinig gekregen. weet niet zo goed wat ik hier mee moet. wil nou ook niet om 1 zegel zeuren maar hebben jullie dat ook wel eens of tellen jullie ze niet na?
groetjes lotte
Xenomania weer een leuk stapeltje voor de brievenbus en nu maar afwachten , spannend weer !
Bloem, nog goedkoper Wow !
Lotte, ik zou me niet druk maken om die ene zegel, komt echt heel zelden voor. Ik heb er wel eens een stuk of 10 teveel gekregen, toen heb ik ook niets gezegd, gemeen eigenlijk :redface::unibrow:
Vandaag weer 2 kaarten in de bus, 1 leuke en 1 mindere en ook nog een uitgebreid bedankje uit Australie, een Happy Postcrossday !
Ga pas dinsdag weer nieuwe adressen aanvragen, gewoon omdat ik 40 wel even genoeg vind deze maand.
jeetje 40 lijkt mij inderdaad ook even genoeg.
nou ik laat het maar met de postzegel. als het nou vaker bij jullie voorkwam had ik misschien wel even een mailtje gestuurd. het zal allemaal wel met de hand geteld worden dus eentje minder maakt niets uit.
ben benieuwd wanneer er nou weer een kaartje van mij aankomt.
het is wat joanv zegt, het is steeds weer spannend thuis te komen om te kijken of er misscjien een kaartje ligt. vind het ook spannend mijn mail te checken om te kijken of er iemand mijn kaartje heeft gehad.:vak02:
nou ja…
ik heb weleens meer zegels gehad, maar het is eigenlijk niet 1 zegel te weinig, want je kunt ook nix doen met die andere twee want je moet toch wel je serie compleet hebben
had gisteren trouwens fantastische 80ct zegels ertussen zitten, de rest ken ik allemaal wel.
ik zou ze dus gewoon mailen, weet cker dat ze als goedmakertje wel toezenden. is voor hen kleine moeite, gewoon doen!
(wel ff echt goed tellen, want soms zitten ze aanmekaar, ineengevouwen…?)
hi
ik heb ze drie keer geteld en allemaal omgedraaid. is namelijk echt iets voor mij dat ik mis tel of inderdaad er op miskijk.
ok ik zal ze wel eens mailen misschien krijg ik inderdaad wel een goedmakertjes (jaja nl gierigheid).
ik laat het jullie wel weten.
groetjes
Heb vandaag een kaart uit Finland. Erg leuk met een groene boomkikker.
hi allemaal,
vandaag 2 kaartjes gekregen, 1 uit duitsland en 1 uit Thailand. In het berichtje terug vertelde ik haar dat ik vorig jaar door thaialnd heb gereisd en waar ik allemaal ben geweest. kreeg meteen weer een berichtje terug dat ze het zo leuk vond dat ik daar in thaialnd was geweest. ook was ze erg onder de indruk dat ik haar groete me sawasdee Ka. vond ze erg leuk dat ik dat nog wist…
leuk om dat zo terug te horen dus en wel grappig dat ze gelijkertijd met mij achter internet zat!
ohja ik had een reactie gekregen van postzegelsmetkorting. Ik ben dan te braaf en wil niet meteen een zegel eisen dus had gevraagd of ik euro zegels bij kon plakken bij die 2 van 55ct en dat kon. moest 30 eurocent bij dan. als ik bij de volgende bestelling aangef dat ik nog een 60 ct zegel te kort kom dan krijg ik die alsnog! Dus wel netjes alleen geen goedmakertje! maarja het is maar 60 guldenct.
groetjes
Lotte: gaaf he Thailand!!! Hahaha en ja ze waarderen het altijd erg als je iets in hun taal zegt… Had dat ook met een meisje uit Maleisie… ![]()
Hola! Ik dacht dit moet ik toch even op het postcrossing forum kwijt: vanavond gezellig wat drinken met Paola uit Ecuador, van de postcrossing site. Grappig he?! We hebben afgesproken hier in Cuenca op het plein… ben benieuwd of ze mij gaat vinden, want ik zal haar zeker niet vinden haha.
DOEI!
hi babseba wat leuk. nou veel plezier in iedergeval, we horen nog wel hoe het was!
ik ben heftig aan het heen en weer mailen met het thaise meisje. echt leuk!
maar ga zo lekker slapen, drukke avonddienst gehad!
groetjes lotte
hi
weten jullie trouwens hoeveel 1 ansichtkaart weegt?
kan je er meerdere in een envelop doen voor dezelfde postzegelwaarde? en zoja hoeveel?
heb nog wat contact gehad met die thaise mw en ze bood aan meer kaarten over thaialnd te sturen. heb haar adres ook gevraagd om wat kaarten terug te sturen dus vandaar mijn vraag.
die thaise mevrouw is een engelse lerares die gebruikt maakt van die kaarten om haar leerlingen te leren.
groetjes lotte
hi Lotte
tot nu zijn al mijn envelopen aangekomen.
ik doe er gerust 5 of 6 in 1 envelope en plak daar gewoon 95ct op.
soms plak ik 95ct als het naar europa moet. envelopen van 10 kaarten doe ik 2x 95ct op.
volgens mij, kun je makkelijk “officieel” gezien 3 kaarten in 1 envelope doen voor dezelfde hoeveelheid stamps.
maar zoals gezegd, ik doe altijd maar wat en het komt altijd aan (komt cker door die guldenzegels waardoor de postbodes vast ook niet weten hoeveel het is, ziet er erg druk uit dus
)
thanks bloem
ik zal het morgen eens proberen.
kaart naar duitsland was aangekomen en meteen maar weer een nieuw adres aangevraagd -> weer duitsland… bleh ben geen duitsland fan!!!
ik had een kaartje uit botswana vandaag!!! geen postcrossing kaartje maar van een vriendin die op reis is in zuidelijk afrika. ook leuk om te ontvangen!
groetjes lotte
Heeeej, het was heel gezellig gisteren met Paola, echt grappig om zo iemand te ontmoeten. Ze vertelde me dat ze halverwege september naar de US gaat, ze heeft pas nu, na de 3e keer, een visum gekregen om op vakantie te gaan ??? Sorry hoor, maar toen ik dat hoorde… pfff de US weer hoor. Wij kunnen gewoon gaan zonder enig probleem.
We hebben natuurlijk over nog meer gekletst, familie en vooral reizen die we gemaakt hebben.
Toedels!
Postcrosse weer :dag: