hoi
gisteren in amsterdam 12 typische holland kaarten voor 5 euro gescoord! ben er wel blij mee. had er misschien meer moeten kopen maarja eerst maar eens zien hoe hard het hier mee gaat. er zijn er nog steeds 4 onderweg… eentje is al 9 dagen onderweg naar engeland… maar zij is zelf niet meer online geweest sinds 4 dagen dus misschien is ze weg ofzo. kan me niet voorstellen dat ned-end er 9 dagen over doet namelijk. turkije en china begrijp ik dan weer wel ergens!
maar ik wacht geduldig af…
groetjes
Lotte: haha nou soms zal je je verbazen hoelang kaarten er over kunnen doen…
Ik vandaag weer 9 adressen aangevraagd… Super leuke bestemmingen weer Frankrijk, Canada, Litouwen, China, UK, Finland, USA, Hong Kong EN IRAN!!! Gaaf!!! :biggrin:
Loop wel 20 kaarten achter op mijn verzonden kaarten… Dus zal deze week wel een lading verwachten ![]()
Heb gisteren twee kaarten verstuurd naar Belarus en Switzerland.
Vandaag zelf twee in de bus: Nederland en Taiwan. Leuke kaarten met veel tekst.
Vandaag ook een registratie, maar geen reply (Duitsland), jammer.
ach ja… mijn UK kaart is ookal 14 dg onderweg… het kan in 2… we wachten het af…
@ cyn whaaattt alweer van die coole bestemmingen!! volgens mij moet je echt geluk hebben zo raar… ik krijg alleen maar dezelfde landen … nou ja, afwachten maar weer…
Hahaha bloem… misschien ook eens op de maandagochtend proberen
Maar ik heb verder ook vaak dezelfde hoor ![]()
Bloem, zal nu zo ongeveer wel pay-day zijn
en al weer een heel zakje zegels gereserveerd, gaat wel snel bij jou !!
Lotte, Leuk die Amsterdam kaarten, ik heb ze ook gevonden (PC Hooftstraat en Albert Cuypmarkt) !
Traveltime kan inderdaad veel verschillen. Heeft niet altijd met de post te maken ook met de gretigheid van de PC-ers
Cynthia, Wowiehhh… Iran … echt apart!
Gek he die grote verschillen met ontvangen en versturen. Ik heb er dus nog 27 tegoed, nou laat maar komen van de week :D. Vraag me wel af wat de oorzaak kan zijn?
Xeno, al weer geen reply, was toch vorige week ook al? Echt niet leuk, daar doe je de moeite niet voor :tssk:
hoi allemaal
wow Iran, daar wil ik er ook wel 1 van hebben, zou daar ook graag een keer naartoe willen maar dat lijkt me niet zo verstandig momenteel maar het schijnt zo’n mooi land te zijn en zo’n lieve en gastvrije mensen. nopu eerst maar naar Marokko en volgend jaar als het geld het toelaat naar jordanie (en misschien syrie er bij) en als ik minder geld heb naar egypte…
schrok vanochtend wakker om 10.30 uur
jeetje dat is me lang niet meer overkomen, maar toen kwam ik beneden stond er tegen de deur aan de binnen kant een hele mooie kaart uit shanghai, china!!! echt een geweldige kaart uit 1930 zwart wit natuurlijk over een man die als stads god op een stoel door verschillende mensen in kloffies gedragen werd. echt super! wel raar dat deze een stuk eerder is gekomen dan de andere post… tenminste die komt altijd pas tegen 1 of 2 uur bij ond. misschien lag deze ook wel sinds gisteren in de bus bij de buren, de vakantie postbezorger is denk ik een beetje bang van onze hond, die blaft altijd zo als de postbode komt…
dus ik op internet om hem maar meteen te gaan registreren zag ik dat mijn kaartje naar USA ook al was aangekomen na 14 dagen.
heb nu twee nieuwe adressen: Duitsland en weer USA, die komt me nou al de strot uit hoor die USA maar nu eentje uit maryland (de andere twee moesten naar south carolina).
ik zag dat babseba goed was aangekomen dus die mag nu even gaan genieten van haar vakantie!!!
regend het bij jullie ook zo? hier komt het met bakken uit de lucht. fijn op mijn enige vrije dag deze week.
groetjes lotte
Hoi Marifran,
Ja, ik heb nu een paar gearriveerde kaarten met geen tekst als een bedanktje ofzo.
Helemaal niks. Je weet allen dat ze zijn aangekomen.
Erg jammer, maar we gaan gewoon door voor degene die het wel de moeite waard vinden om wat terug te schrijven.
![]()
jup… salaris 1 dag te laat, meteen 25 eu en 25 wereld besteld. weer nu al dat het te weinig is, want liggen thuis alweer 31 stuks klaar om beplakt te worden en mag weer 3 of 4 adressen aanvragen… mhh where does it go wrong?
hahahah
soms denk ik wel eens als ik weer finland-duitsland-usa krijg, dat ik em express 4 weken laat liggen, dan hoef ik cker niet meer naar die landen te sturen, maar dat vind ik dan ook zo sneu… die mensen hebben er ook niet om gevraagd
hoi
bloem: hoe krijg je het voor elkaar omzoveel kaarten te versturen! en zal het helpen om kaarten naar USA en finland ed een paar weken te laten liggen :slywink:.
heb zojuist ook postzegels besteld. hou het even safe namelijk 25x0.77. ik kan er altijd bij plakken met 5en 10 cent zegels, doe ik nu ook.
heb betaald via ideal dus wie weet hoe lang het dan duurt?? zal wel een paar daagjes zijn.
ik ga weer verder
groetjes
Ik denk bij je enthousiasme :lol:
Heb ik ook weleens gedacht, paar weken te laten liggen, maar nooit langer gelukt als 2 dagen!
Heb deze maand al 40 officiele verzonden, heb besloten dat het genoeg is deze maand … nu alleen even volhouden om niet gelijk een nw adres te vragen… tot 1 sept., moet kunnen toch ???
Lotte, die heb je morgen of overmorgen al in huis !
ja ach, 15 kaarten onderweg voor officials, allemaal in 1x. dan had ik nog een lottery gehouden, met 10 prijzen, dus die moeten nu toch allemaal weg en onlangs een hele stapel madagascar ansichtkaarten gehad, dus die ben ik nu allemaal aan het verruilen… dus dan gaat het hard…
en ik vind het gewoon zoooo leuk!! ahhahahaa
heb om half 4 postzegels besteld en die liggen morgen gewoon in de brievenbus hoor!!
heb al een emailtje gehad dat mijn postzegels verzonden zijn. dus verwacht ze inderdaad morgen in de bus…
Hoi
Heb deze topic gelezen en wist niet wat ik er mee aan moest. Postcrosiing nog nooit van gehoord. Dus ik maar eens kijken op de website…
Tja en nu is het officieel ben verslaafd…
Heb ondertussen 8 kaarten verstuurd. Drie daarvan zijn al aangekomen en ondertussen zelf ook al de eerste kaart ontvangen en dit dus binnen 1 week tijd.
Kaarten naar Portugal en twee naar Finland zijn al geregistreerd. Mijn kaarten naar Australie,Portugal,China,USA en Duitsland zijn nog onderweg. Die naar Duitsland doet er al we 7 dagen over…
En afgelopen zaterdag kreeg ik zelf een mooie kaart uit Helsinki.
En daar zit je dan ineens als 30 jarige met smart op de postbode te wachten…
haha joanv
heel erg herkenbaar. ja de verslaving komt sneller dan je denkt. gaat wel erg hard bij jou!!!
ik ben 16 dagen member en heb 6 kaarten verzonden, 5 zijn onderweg en heb er al 2 mogen ontvangen.
groetjes lotte
Welkom Joanv,
Ik wens je Happy postcrossing en veel schrijf plezier hier.
Had vandaag 3 kaarten.
Malaysia, duitsland en Hungarije.
Kaart naar Belgie en Malaysia zijn ook geregistreerd. Mag weer 6 kaarten weg sturen, maar ik wacht nog even tot ik weer wat beter kan schrijven.
Vandaag ook weer een kaart ontvangen deze komt uit Zwisterland.
Nu wachten tot er meer kaarten van mij geregistreerd worden zodat ik zelf ook weer kan sturen.
Ga nu eerste een weekje op vakantie en dan kom ik terug en dan liggen er hopelijk een paar leuke kaarten op mij te wachten.
Gek dat je weer zo blij kan zijn met een kaartje…
hi
postzegels zijn binnen. snap niet dat hun winst maken met al die postzegels die ze erop moeten plakken.
zouden dit nog oude postzegels zijn die over zijn? lijkt me wel sterk aangezien we nu al zowiezo 7 jaar geen guldens meer hebben…
hier geen kaartje gekregen maar de kaart naar turkije is wel geregistreerd na 11 dgn.
ik ga snel want na 11 uur werken typ ik niet meer zo goed…
groetjes en prettige avond
ps xenomania waarom kan je nu niet goed schrijven?