ik had vandaag al een kick ass geweldige dag maar wat mn moeder vandaag voor me bij zich had, ‘familie vriend’ reist nogal veel en was naar afrika geweest.
dus ik dacht, ik vraag het gewoon, nou vond hij het al vreemd en hij gaf me weinig hoop maar OMG OMG OMG!! ik sta echt te stuiteren over wat hij voor me mee terug had genomen
thanks, 17 parkietjes in huis, dat zal een flink gekwetter zijn!!!
nou ik ben even flink omgereden hoor voor kaartjes. alle twee de dorp winkeltjes waren dicht grrrr. dus noodgedwongen naar de andere kant van de stad gereden, meteen even langs mijn werk op mijn vrije dag en werd natuurlijk meteen weer bij mijn mouwen gegrepen daar.
maar helaas geen fairytale kaartje kunnen vinden. wel een leuke honden kaart voor het meisje uit zwitserland
groetjes
veel kinderboeken winkels hebben meer feeerieke ansichtkaarten
@ xeno, als ik ‘dubbele’ had gehad had ik ze wel verstuurd, maar vind deze zo maar… nee dus … deze hou ik helemaal voor mezelf (maar misschien beseft deze meneer wat een kleine moeite het is en hoe blij ik ermee ben.,… allicht neemt ie nog eens wat mee)
achterop de kaarten staat wel een mailadress en kan ook online kaarten bestellen, helaas alleen voor retailers
haha, 17 cockatiels, dacht echt even dat het cocker spaniels waren. M’n Engels is niet zo best dus heb voor dit soort gevallen altijd de Google vertaalpagina bij de hand.
En Lotte nu al je grenzen aan het verleggen, zal nog wel een paar keer gebeuren ;). Elfjes is inderdaad niet zo makkelijk aan te komen, ze zal toch wel andere dingen ook leuk vinden?
Bloem, SUPER mooie kaarten, kan me voorstellen dat je happy bent.
Nee ik vind het heel leuk dat iemand toch aan je denkt om kaarten mee te nemen.
Ja, ze zijn geweldig.
Ik moet wel zeggen dat in verschillende plaatsen in Nederland je soms heel veel verschillende en mooie kaarten vind en in sommige plaatsen er helemaal of bijna niks is.
Hier in Soesterberg zal je geen kaart vinden van de plek of omgeving, daarvoor moet je naar Zeist of Amersfoort.
Gelukkig kun je wel weer veel andere bijzondere kaarten vinden.
Het zoeken alleen maakt het al leuk, vind ik.
haha, 17 cockatiels, dacht echt even dat het cocker spaniels waren. quote]
dat dacht ik in eerste instantie ook maar toen ik 17 zag staan dacht ik al dat dat niet zou kloppen hahaha.
qua touristische kaarten is het hier ook moeilijk zoeken, wel veel kaarten met groeten uit oss dus dat kan ook wel
alle kaarten bij mij nog steeds traveling. ben erg benieuwd wanneer de eerste aankomt.
off topic: baal verschrikkelijk. mijn hond heeft diarree sinds gisteren avond. aangezien het een oud besje is (12.5 jaar) ben ik bij elk zuchtje steeds bang dat er iets aan de hand is. vind het vooral zo zielig. vanochtend en na mijn werk net al flink kunnen poetsen en dan kijkt ze me zo zielig aan alsof ze wil zeggen dat het haar heel erg spijt maar dat ze het niet op kon houden… echt zop zielig. maar daarna begint het staartje alweer te kwispelen dus veel last zal ze er verder niet van hebben. weet iemand wat ik moet doen?
ze heeft vanachtend ipv een sneetje bruin al een sneetje witbrood op en zorg maar voor meer dan voldoende water (al zie ik dr niet vaker drinken).
baal flink dat dit nu weer moet gebeuren nu ik alleen ben omdat ik gewoon niet weet of ik iets moet doen of het maar even zo aankijken en hopen dat het overgaat snel.
sorry hoor moest het even kwijt.
dus mijn kaartjes zijn nog niet geregistreers. USA en Finland zijn al 3 dagen onderweg andere USA 2 dagen en zwitserland en duitsland zijn 1 dag onderweg! spannend spannend
Ik geef ze een nr. en scan ze, dan worden ze ge-upload op de postcardwall en in een Picasa webalbum.
En dan hou ik ook nog een grafiekje bij op m’n website.
Ik rangschik ze en bewaar ze in 3 leuke fotoboxen maar eerlijk gezegd kijk ik de kaarten zelf niet vaak terug.
@ lotte, je moet even wat rijst koken
je kunt kijken of je hond de rijst eet, anders kun je het rijstevocht over/ door het normale eten doen
niet te lang aankijken, want allicht heeft ze een parasiet ofzo en dat gaat niet zomaar over. zou hooguit tot morgen aankijken, anders toch ff morgenmiddag naar de dierenarts.
nou de rijst zot erin hoor, scheelt dat ze alles lust. Ik ben benieuwd, wist niet dat rijst ook goed was bij diarree (nou ja rijst is nergens slecht voor natuurlijk).
kaartjes zijn still traveling!
jullie nog leuke kaartjes gekregen vandaag!
groetjes
yup
1 hele mooie uit praag, user vertelt dat het de 2e is die ze verstuurd
en 1 uit duitsland, maar wel 1 voor mn ‘speciale’ thema’s. meerdere juwelensoorten op 1 kaart… nice…
ook twee envelopen met kaarten voor swap… goehoeed bezig!!
ennuhmm rijst ik/was echt altijd mijn wondermiddel tegen diarree bij honden…
Sorry te horen dat je hond even niet lekker gaat.
Wat je kunt doen is rijst maken en wat bouillon (zonder zout) te drinken geven. Het beste is om 1 dag even geen eten geven en daarna kleine beetje.
Enig idee wat er gebeurt kan zijn, vies water, koudje. Het weer is niet echt goed al die wisselingen enzo, vooral voor zo’n oudje.
Je kunt ook bij de dierenarts langs om een anti-diarree middel te halen.
Ik wens je sterkte en als je vragen hebt, je weet me te vinden.
Jawel, vandaag is mijn 200ste kaart geregistreerd, nu mag ik er 12 ‘travelling’ hebben.
Rijst is inderdaad ook goed voor honden als ze diarree hebben. Mijn ouders hebben een boxer (over het algemeen honden met darmproblemen) en die geven altijd rijst met tartaar of rundvlees (ook gekookt). Werkt goed.
yeehhh mijn eerste kaart is aangekomen is amerika!!! nu is het afwachten wanneer het eerste kaartje hier op in de bus valt.
met de hond gaat het nog hetzelfde. Dank jullie wel voor de tips allemaal. morgen krijgt ze maar nog wat rijst en inderdaad maar even verder geen brokjes. krijgt ze meteen het idee dat ze nog iets moet hebben en blijft ze schooien ben ik bang. ik weet niet wat de reden is, nou eet ze vaak dingen die ze tegen komt maar ik heb niets gezien en zo heeft ze het nog nooit gehad…
morgen mischien toch maar even de dierenarts bellen om te vragen wat te doen. hoop niet dat ze zeggen dat ik langs moet komen. ben steeds bang dat pino een hartaanval krijgt als we daar zijn. volgens mij is dat het engste wat er is voor haar.
ik ga maar snel slapen… ben net pas thuis van werken en morgen ook weer een hele lange dag (het is zo druk).
morgen tussendoor maar eens zoutloze bouillon zoeken…
welterusten
kaart naar finland is ook aangekomen na 5 dagen traveling…
update hond: vanochtend nog wel diarree maar toen ik net na 4.5 uur thuis kwam lag er niets op mij te wachten!!! de rijst gaat er goed in dus heb maar weer wat gekookt voor vanavond.
goede tip dus
groetjes lotte