Gisteren 2 kaarten uit Finland, van welke één hele coole Donald Duck kaart:
http://static2.postcrossing.com/postcard/medium/a2a9b36c5f2e6ad85dc62b0101aabe8b.jpg
![]()
Liefs,
Carolina
Gisteren 2 kaarten uit Finland, van welke één hele coole Donald Duck kaart:
http://static2.postcrossing.com/postcard/medium/a2a9b36c5f2e6ad85dc62b0101aabe8b.jpg
![]()
Liefs,
Carolina
sow… ik ben bij hoor… mocht van mezelf geen postzegels meer kopen in de vorige maand, dus salaris binnen en meteen besteld…
moest dus het volgende doen vanavond;
19 envelopen, 13 kaarten, 107 postzegels en 30 priority stickers
ben alweer bijna door mn voorraad postzegels heen…
@ marifran, ja krijg heel veel verzoeken en ben dus ook kieskeuriger met wie ik ruil. ik zoek echt alleen voor mn collectie, een ‘gewone’ kaart krijg ik wel via postcrossing.
heb nu 14 travelling, nog 1 kaart en ik mag er 15 (350 verzonden)
naar:
taiwan, china, finland, usa, litouwen, duitsland, new zeeland, spanje, nederland, noorwegen, polen, zuid korea, singapore en romenie
Bloem, wow… ! Dat is een hele stapel geworden, hoop dat je ook zo’n postzegelnatmaker gekregen hebt :p:D
Leuk gevarieerd lijstje … Vooral Zuid Korea is bijzonder !
Ik swap maar heel af en toe en het liefst 1:1 , ben wat minder van het verzamelen maar vind het hele gedoe rondom het crossen nog steeds erg leuk.
Nog 3 dan mag ik er 16 versturen !
ik swap juist bij voorkeur meerderen 3-4 in 1 envelope. plak daar gewoon 77ct of 95 ct op.
Die kaarten heb ik allemaal vrij goedkoop op de kop getikt en die hebben heel mn huis ge-invade. Moet nu dus alleen elke keer postzegels kopen en daar gaat het geld bij mij inzitten… Kan dus makkelijk meerdere kaarten versturen voor hetzelfde geld als 1 kaartje…
met swappen kun je echt kiezen wat je gaat ontvangen en ik ben dan ook heel specifiek op zoek. heb nu wel genoeg nietszeggende bossen uit finland, duitsland en usa ![]()
Ik inmiddels ook weer een stapel verzonden en gister weer nieuwe Alkmaar kaarten gescoord…
Vorige week ook een kaart geregistreerd naar Israel, en die was vrij snel aangekomen!
Nu 13 onderweg naar: Duitsland, Frankrijk, Maleisie, Canada, Rusland, Hong Kong, Zweden, Finland, Brazilie, China, USA, Taiwan en Armenie.
Gaat lekker zo ![]()
armenie!! gaaaaf
Heb weer niks
… maar er zijn wel alweer 2 kaartjes geregistreerd :dag:
Ik had gisteren 3 kaartjes in de bus: eentje uit China, eentje uit Engeland en een Kaj Stenvall kaart uit Finland!
Inmiddels zijn er ook al weer aardig wat van mijn kaartjes geregistreerd (heb er nog maar 3 onderweg).
Hebben jullie het ook gemerkt dat expired kaarten na een periode (volgens mij precies een jaar) verwijderd worden? Ik had een expired kaart naar Brazilië, maar die staat niet meer in mijn sent cards lijst.
Liefs,
Carolina
yup klopt
bij de een is het na 11 mnd, de ander precies een jaar, weer een ander na 13-14 mnd
Ik vandaag 2 kaarten… Usa en Taiwan…
En ja Armenie is wel gaaf he!! ![]()
M’n 400e kaart is geregistreerd :NETHERLAN , mag er nu weer 1 meer sturen.
weer 1 naar India (de vorige was er in 8 dg), Thailand zelfs 5 dg!
en 1 naar MACAU !!!
Gaat niet altijd even vlug in de vakantie,
Zweden pas na 73 dg binnen
DE al 41 dg onderweg, Oostenr. 26 dg, Canada 24 dg, Malaysia 26 dg.
Hoop niet dat ze kwijt zijn, 't zijn soms aparte kaarten waar ik er maar 1 van had.
Cyn Armenie is zeker gaaf ! maar je moet wel geduld hebben ![]()
400 nice!
vandaag was mn 350e geregistreerd
had ook een kaart binnen uit india. en echt, ik vind rome heel erg mooi, maar als ik een official krijg uit india, dan wil ik ook een kaart uit india… ja toch?
Helemaal waar ! Wat kreeg je dan ? 1 uit Parijs ?:wacko:
Naar Azie en andere verre uithoeken stuur ik meestal molentjes, heb ze in alle maten en soorten… Of iets anders uit hun profiel
We een beetje jammer dat niet iedereen tijd of zin heeft om je profiel te lezen, ik ben dol op die ladies van Inge Löök, die Finnen bedoelen het hartstikke goed maar ik heb er al zeker 5 dubbel :biggrin:
Oh uit Rome, nee. … dat verwacht je niet uit India… die heb je zelf wel :biggrin:
ja idd
laatst ook een kaart uit de usa, een ansichtkaart uit 1980 van parijs… ja sorry, maar woon zowat naast parijs (qua amerikaanse afstanden)
kijk, ik stuur ook weleens officiele kaarten uit noorwegen, zweden, ijsland, luxembourg of duitsland of belgie, maar dan kijk ik eerst even of zo iemand al veel uit zo’n land heeft, vrij wel altijd ver weg of het sluit echt precies aan bij de wensen van mensen…
vind het ook echt erg jammer dat al die chinezen en taiwaneze me allemaal kaarten sturen ik dus echt niet leuk vind, zelfgemaakt of van architectuur van een of ander provinciestadje… ja sorry, maar dat vind ik gewoon nix.
maar goed, daartegen krijg ik ook zat geweldige kaarten hoor!!
Ja, heb ook wel eens mindere kaarten uit Azie gekregen, maar de meesten ben ik erg blij mee !
Deze week 3 kaarten naar Nederland verstuurd en alle 3 de andere ochtend al geregistreerd… gaat wel snel zo
de volgende mag weer gelukkig weer naar Japan.
Zaterdag weer een leuke brievenbus-kaart uit Taiwan ontvangen!
Weer iets geks ![]()
M’n kaart naar Canada is na 30 dg nog niet aangemeld. Volgens haar profiel wordt alles binnen 14 dg geregistreerd. Dus maar een berichtje + ID nr. gestuurd. 't Was een mooie klokkaart voor haar collectie.
Krijg ik bijna gelijk een enthousiast mailtje terug, ze was zo blij met de kaart en in haar tas gestopt om aan haar fiancé
te laten zien.
Leuk toch ! Maar nu is het 1 dag later en nog niet geregistreerd. Ga maar weer een mailtje sturen…
Kan hier wel om lachen hoor! Komt goed :nod:
Gisteren 3 leuke kaartjes ontvangen: Tjechie, Taiwan en US. Die uit Tjechie was van Ferdy de Mier, dat was echt lang geleden dat ik daar iets van gezien heb.
En vandaag nog eentje! Uit Malaysia :zon02:
Ik gister en vandaag 7 kaarten ontvangen… waarvan 1 echt te idioot voor woorden!!! Heb bij mijn verlanglijstje Hello Kitty staan… wat krijg ik uit Rusland… Een hello kitty kaart!! Heel leuk… als Mw. niet gewoon een hello kitty zelf getekend zou hebben met een paarse pen op een wit kartonnetje… Echt vreselijk… hahaha…
Maar goed wel ook 2 leuke moomin kaarten weer… ![]()