+ Het grote Postcrossing topic +

Ik vandaag een kaart naar Duitsland… Lekker standaard dus :wink:

Mijn kaartje naar Finland is ook geregistreerd! :smiley:

Vandaag een kaart uit Canada, Brunei :wub: en 1 uit Las Vegas van mijn toyvoyager Nice!!!

sjiiittt ik heb hier echt een stapel envelopen liggen…,. jaiksss nie normaal
en ik mag ookalweer 11 nieuwe adressen vragen maar ik doe het nog maar even niet, want ik heb dus geen postzegels meer :frowning: en vrijdag komt mn salaris weer, dus DAN ga ik meteen nieuwe sets postzegels bestellen
moet er wel een limiet aanstellen, anders loopt het echt de spuigaten uit!! jaikksss

Snap’m Bloem… Best moeilijk…:nod:

Hier ook al standaard, 1 mooie kaart uit USA.

Hahahahahahahaha ik had dit berichtje ff helemaal over het hoofd gezien! Echt super goed die post naar Papua!!! :wink: :smiley:

@Bloem: ja, een limiet stellen is echt noodzakelijk, gaat anders veel geld in zitten. Daarom heb ik op een gegeven moment ook een paar maanden niets gestuurd, moest ff afkicken… :ninja: Blijf nu wel doorsturen (denk ik), maar niet meer zo snel achter elkaar. Is niet goed voor me… :redface:

Hoi, ik had vandaag geen kaartjes. Ik doe het bewust ook wat rustiger aan met versturen. Ik verstuur er 5 en dan wacht ik tot die zijn aangekomen, en dan als er een stuk of 4 zijn aangekomen en de andere een beetje uitzichtloos, dan pak ik er weer een stel bij, maar geen 10 tegelijk meer, das dan gewoon even 13 eurootjes bijna… kaart + postzegel… tja ik kan natuurlijk naar goedkopere kaarten op zoek, maar die andere zijn zo leuk.
Heb helaas nog niet aan mijn klompen-automatiek kaartje kunnen komen die die dame uit Israel zo graag wil hebben, is op. Maar wordt 1x in de drie maanden bijgevuld, dus ik houd de moet er nog even in. Hij is echt zo grappig, vind 'm zelf ook super leuk, lekker kleurrijk.

Babseba: die is inderdaad super leuk!!! :smiley:

Bloem: ja een limiet is inderdaad wel nodig ja… En jij stuurt al helemaal super veel!!! :wink:

ja tis echt te erg
mag er 14 versturen, meestal stuur ik alles op zondag en dan kan ik er makkelijk 8 of 10 versturen, maar ja, die komen ook allemaal weer op dezelfde tijd aan, waardoor het elke keer precies hetzelfde is…

@ babseba, die kaarten kun je ook ‘gewoon’ bestellen. is veel goedkoper dan de (meestal) 90 ct die je in de winkel betaald

art unlimited

woop woop!!
mn Guernsey 2010 Calendar Card is binnen!! echt zooo lief dat jochie dat em gestuurd heeft
ennnnnn een official uit Duitsland!! hiep hiep hoera!! maaaaarrrr dit keer, de Germany 2010 Calendar Card!

mn 1e official Calendar Card! ben echt zooooo blij!

@Bloem: ik had al op de site gekeken van het weekend, maar kon mijn kaart niet vinden. Ik zal nog eens een keertje goed zoeken, misschien heb ik met mijn neus gekeken, want eigenlijk best jammer als die kaart nu net binnenkomt als ik met vakantie ga en dan is ie daarna natuurlijk weer uitverkocht.
Ik zal ook eens naar je Calendar cards kijken, heb er namelijk even geen beeld bij.

Maareh, ik ga snel naar huis en kijken of er nog iets in de brievenbus ligt :dag:

Jawel, na lang zoeken heb ik de kaart gevonden op de site. Dus als er dit weekend nog niks is, dan bestel ik er een paar, en nog een paar van dezelfde fotograaf, erg grappig. Hij heeft ook Delfts blauwe beeldjes in de automatiek enzo. Lekker Hollands, maar toch net weer iets anders. En ze zijn even duur als in de Br*na.

Helaas vandaag niks in de brievenbus…

hoe meer je besteld, hoe goedkoper het wordt.
je hebt ook de kroketten in de automatiek, de auto’s geloof ik, windmolens

ik heb enkele koeien, paarden, vissen etc in ets stijl. vind dat erg leuk van die kaarten met heel veel verschillende van hetzelfde

mn calendar cards: http://www.flickr.com/photos/28365369@N03/sets/72157615665855489/

Mijn eerste ansichtkaarten gaan naar…

Finland
Germany
USA
Israel
Republic of Belarus

:smiley: Gaaff!!

Sowiej… Welkom bij de club :zon02:

Mooi lijstje !! Vooral Israël is bijzonder !

Bloem,’ k heb je Flickr site bekeken, schitterende collectie !!

En dan nog ze veel mooie kaarten for trade, zullen er wel veel op gaan reageren !

Ik heb er al helemaal zin in!
Waar kan ik ergens vinden hoeveel postzegels er op die kaarten moeten? Daar heb ik echt geen idee van…

Nederland tot 20 gr 0.44
Europa tot 20 gr. 0,77 met priority sticker
rest wereld tot 20 gr. 0.95 met priority sticker

Hier heb je de TNT link

Thnx! Nou zal het helemaal goedkomen :wink:

Geen postcrossing post, maar wel een vakantie kaartje van een vriendin uit Frankrijk :zon02:.
@Bloem: vandaag weer geen geluk bij de Br*na, dus ik denk dat ik idd maar een aantal kaarten via die site ga bestellen. Ik vind die met die koeien ook zo leuk!