Of Inge Löök, wordt ik altijd vrolijk van, zal de herkenning wel zijn :lol:
Of deze voor m’n postcollectie (zelf gekocht in Portugal)
Goeie vraag Sowiej! Ben gelijk weer ff tussen mijn kaarten gaan spitten. Denk dat dit toch echt mijn favo is qua móóie kaarten:

@Bloem: WOW!!! 7000 kaarten?!?!?! Dan heb je er ook zoveel verstuurd?! In één jaar?!?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!?!?!
Dat zijn zeker mooie kaarten! Die van Snoopy is :wub::wub::wub:
7000! kaarten :retard: Heb je niet perongeluk 2 nulletjes te veel ![]()
nop… ik ben nog steeds bezig met uploaden, heb nog maar een minideel van mn collectie en zit nu al op 1500 uploads… zal jullie berichten hoeveel het er uiteindelijk zijn…
mijn mooiste kaart? te moeilijk…
ik ben erg trots op mijn nouvelles images collectie, heb ze bijna allemaal op 5 na geloof ik
en dan mn eigen collectie van Calendar cards is echt zooo gaaf!! vandaag weer 2 hele mooie nieuwe in de brievenbus, lisboa 2010 ennnnnnnn Marifran bedankt voor je geweldige Gironde 2009 Calendar!!! word ik zoooo blij van.
denk dat mn favo toch deze is:
als groot schaatsfan met een voorliefde voor de canadese schaatsers is deze kaart toch wel speciaal voor me. ook de manier waarop ik hem gekregen heb… hij staat op mn werk, om me te herinneren waarvoor ik zo hard werk
okey sorry sorry… heb heeel even serieus ruwweg geteld en dan zou ik nu op dik 2500 kaarten komen in mn collectie. moet er nog een flink aantal inscannen …
Zooooo Bloem, het zijn er maar gewoon 2500 !!!, dan ben je al over de helft.
Is nog steeds giga, maar dacht echt even dat je het meende met 7000 :lol::lol:
Hihihi same here! Maar 2500 zijn er nog steeds mega veel! Zeker daar je iets meer dan een jaar lid bent. Ongelooflijk!
Ik had vandaag 2 kaartjes in de bus: één “code-kaartje” uit… NEDERLAND!
En de 2e ook uit Nederland: blijkbaar hadden een paar van de meiden een mini-meeting gehouden en hebben ze me een kaartje vanuit de Efteling gestuurd hihi! Cute!
Oh ja, en mijn kaartje naar Brazilië is gewoon ook al aangekomen! Gaat lekker! ![]()
Liefs,
Carolina
Zojuist 5 adressen aangevraagd: USA, Finland, Engeland, Portugal en Nederland!
Heb gelijk mijn adresstickers kunnen testen, volgens mij is dat wel duidelijk zo! Volgende keer kan ik wel alleen een iets groter lettertype gebruiken.
![]()
Ik gister een kaartje uit Algerije… :wub: Echt super gaaf!! Hij had ook mijn naam in het arabisch erop gezet… ![]()
Nu weer 2 kaarten versturen… UK en Tsjechie…
Bloem: hahahaha als ik alleen al zag hoeveel jij in Turkije kocht… :biggrin:
Oh… Algerije… heel apart … voor mij nog niets naar of van Afrika !!
Was hier weer een Duitsland- ( 4x) Finland- (4x)-week, laat al die anderen volgende week dan maar komen :wereld:
Haha ik krijg de laatste tijd ook weer veel uit Finland…
Kaartje uit de US en Taiwan. Vandaag 5 nieuwe aangevraagd: US, China, Portugal, UK en (how surprisingly) Finland.
Vandaag 4 kaarten in de bus! Uit Italie, Finland, Ukraïne en Duitsland.
Wow 4 in een keer, ik ga nu naar huis en hoop ook iets leuks in mijn brievenbus te treffen! Verder moet ik die van mij van afgelopen weekend nog op de post doen…:redface:
Hihihi, ja, 4 tegelijk is inderdaad erg leuk! Waren vrijwel tegelijk ook verstuurd: 1 op 14, 2 op 15 en 1 op 16 juli. ![]()
Za en Ma niets ontvangen, maar wel 3 verstuurd o.a. 1 naar India !
Carolina dat is heel snel! Vooral uit China, binnen een week… ze kunnen het wel >>>
Euh, China?! Dat was ik niet marifran, dat was Babseba. De mijne kwamen van dichterbij. Is nog steeds best snel, zeker voor Spaanse begrippen. ![]()
India is cool zeg! Was dat de eerste keer dat je daar naartoe mocht sturen???
Carolina - Ohh… geen China… maar het blijft snel in deze vakantie tijd :chin:!!
Is al de 2de kaart naar India, misschien komt er vandaag of morgen wel een kaart daar vandaan, zou mooi zijn!
Lachen… zat net even in m’n stats te kijken, is er iemand van UK verhuisd naar Papua Nieuw Guinea…
Volgens de stats heb ik nu een kaart verstuurd naar Papua in 2 dagen… over snelheid gesproken :lol:
Nog even een frusty… mag een kaart naar Noorwegen sturen, maar ze zegt in haar profiel dat ze heel de zomer in Finland is zonder Fins adres achter te laten, heeft al sinds 10 juni niets geregistreerd en reageert niet op een berichtje, niet echt aardig dus…:unibrow:
Er gaat vandaag een kaart naar Roemenië, is weer een nieuw vlaggetje ![]()