Ben jij op zoek naar een leuke baan misschien is deze vacature dan iets voor je !!!
Hertz Car Rental Sint Maarten is op zoek naar nieuwe medewerkers.
Het betreft de vacature Rental Agent!
Je zal auto’s verhuren aan klanten die vakantie komen vieren op Sint Maarten!
Lijkt dit je wat neem dan direct contact met me op.
Het hoogseizoen staat voor de deur dus alle reacties zijn welkom.
Mochten er vragen zijn…no worries…vraag gerust.
De functie zou bedoeld zijn voor een vriendin van mijn dochter (19 jaar). Mijn dochter gaat vanaf Feb.2012 stage lopen bij het ministerie op St.Maarten. Aangezien zij het leuker vindt om met iemand samen te gaan en haar vriendin pas volgend jaar na de zomer weer gaat studeren, was dit natuurlijk een heel goed plan!
Ik wilde nog wel even checken wat haar inkomsten zouden zijn en om hoeveel uur het zou gaan. Woonruimte is er al, maar de kosten zouden dan uiteraard gedeeld moeten worden. Zou je mij hier nog even verder over kunnen informeren? Dan speel ik dit door naar haar en laat ik haar contact met jou opnemen. Heb je eventueel een mailadres voor me, dat gaat wat makkelijker!
Zou je mij een adres kunnen geven waar we wat meer info kunnen krijgen over de baan en de inkomsten. Het zou dan gaan over de periode februari t/m eind april of midden mei. Ze is zeker geïnteresseerd!
Volgens mij heb ik me per ongeluk afgemeld! Was dus niet de bedoeling! Maartje wil graag reageren op de vacature. Hoe kunnen we dit het beste doen? Ik zag op de website van Herz dat er meerdere rental bedrijven zijn op St. maarten. Om welke gaat het?
Beste Djoeke,
Ik ben geïnteresseerd in de vacature en zou er graag meer over te weten te komen, ik ben van plan aan het begin van februari naar Sint Maarten te komen. Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Marleen
Ik wilde laten weten dat ik intresse heb in de vacature van rental agent. Graag zou ik wat meer informatie willen over de vacature en eventueel andere vacatures, want het lijkt me gewoon heerlijk om op sint maarten aan de slag te gaan. Mijn e-mail is [mod-edit: mail-adres verwijderd, contact kan via privé-bericht]
Vraag me af of deze vacature nog actief is. Er zijn de afgelopen weken al meerdere reacties’s geweest, waaronder door mij (als een van de eersten). Heb tot op heden nog geen enkele tegenreacte gehad, behalve de mails van de andere geïnteresseerden.
Groetjes Karin, hele fijne feestdagen! En veel geluk bij het vinden van een leuke baan op Sint Maarten. maar of deze bij Herz zal zijn…???
Er zijn net afgelopen week wat mensen aangenomen bij hertz dus op dit moment hebben we niemand meer nodig.
Dankjewel voor alle reacties en mochten we toch weer vacatures open hebben staan dan laat ik het hier weten op deze site.
Hele fijne feestdagen en een spetterend 2012 toegewenst.
ik zou heel heel heeeel graag willen werken in st maarten en de baan spreekt mij ook erg aan.
zijn er alweer vacatures? zo niet, zou U mij dan kunnen/willen mailen als er wel weer 1 vrij is?
ik ben dringend opzoek naar werk en ik wil graag naar het buitenland. Bvd Richard F