Gezocht: De nieuwe uitdaging voor een echte horeca tijger op St. Maarten

Gezocht: De nieuwe uitdaging voor een echte horeca tijger op Aruba, St. Maarten, of Curaçao voor langere tijd (direct beschikbaar): ondernemend, people manager, organisatorisch sterk, creatief, vasthoudend, breed inzetbaar, stressbestendig en klantgericht. Ik houd van werken in een dynamische omgeving en vind het boeiend om te (helpen) bouwen aan nieuwe initiatieven.
Gezochte functies: Horeca (team)manager, bedrijfsleider, bediening

Zoek bij sint maarten eens onder:
Holland House Beach Hotel
Karakter (tegenwoordig ook bijna op curacao)
Sunset Beach Bar
Divi hotel
Sonesta Great Bay of Maho
Dit zijn hotels of beach barren waar Nederlandse stagiaires lopen en dus al goede ervaringen hebben met Nederlanders.

Beste Lonneke,

Dank je wel voor de tip,maar alle hotels beachclubs heb ik een email gestuurd of proberen te bellen,het punt is ze e-mailen niet terug of bellen niet terug.Beetje raar,mocht je nog meer tips hebben of mensen kennen op het eiland,die weer horeca mensen kennen die mensen zoeken,hou ik me aanbevolen.

In ieder geval dank je wel voor je hulp en tip

gr
tim

Hoi Tim,

je zal waarschijnlijk merken dat hier in Sint Maarten het op moment moeilijk is om werk te vinden in de horeca je moet net gelukt hebben.
Het laagseizoen (orkaanseizoen) en veel bedrijven nemen daarom niet zoveel mensen aan, veel komen zonder werk doordat het erg rustig is. Mocht je graag naar Sint Maarten willen en in de horeca willen werken raad ik aan om in t hoogseizoen te gaan dan zoeken omdat er dan meer bedrijven zijn die werknemers zoeken.

Hopelijk heb je er wat aan!

Beste Chantal,

Top dank je wel voor de tips,ik hoor verschillende verhalen,de horeca is altijd opzoek naar goed en hardwerkende medewerkers,daarnaast is het laag seizoen,ik wil niet de gok nemen om op de bonnefooi heen te gaan en er achter te komen dat er totaal geen werk is,is al eens eerder gebeurd,ergens heen vliegen en dan na een maand er achter komen dat er totaal geen werk is,vandaar dat ik een oproep heb geplaatst,ook ben ik er achter gekomen dat het zeer zeker helpt als je contacten hebt op het eiland die je helpen je CV ergens neerleggen,helaas heb ik die contacten niet,maar goed even doorzetten,wie weet.

In ieder geval nogmaals mijn dank,en mocht je iets weten of horen hou ik je me aanbevolen.

Gr
Tim