Help!!!

Ik bedacht me vanmiddag in de trein naar Ubon Ratchathani dat ik dollars vergeten ben te halen in bankok. Weet iemand hier in Ubon Ratchathani een adres, want ik heb wel 5 banken geprobeert maar die doen niks en een wissellaar op straat heb ik niet gezien??

Weet iemand of t een probleem gaat worden aan de grens??

Graag snel reactie als t kan, hoe blond…

ik ga er vanuit dat je dollars nodig hebt voor een visum … aan de meeste grens overgangen kan je ook met euro’s betalen alleen ben je dan wel wat duurder uit

Ik heb dus wel veel Thaise Bath gepint omdat ik las dat pinnen moeilijk kon zijn maar nooit aan dollars gedacht. En ik heb 15 euro dus daar ga ik het ook niet mee redden…het is idd voor een visum.

ik denk dat je zelfs met thaise bath kan betalen maar dat weet ik niet zeker
mischien kunnen ze je het daar wel vertellen of je met thai bath kan betalen vraag het aan mensen in een hotel of guesthouse? of mischien zijn er wel toeristen waar je geld bij kan wisselen

Je zou ook gewoon met Thai Baht moeten kunnen betalen…

Ha in het Guest house praten ze helaas amper engels en weten t ook niet voor zover ik het duidelijk kan maken dan…tja misschien moet ik de gok maar wagen…

Mijn man en ik hadden in Bangkok ook heel veel problemen om US dollars te kunnen krijgen. Uiteindelijk is het wel gelukt bij de Siam Bank als ik het goed heb is dat de paarse bank.
Dit ging alleen wel via een creditcard we konden niet wisselen met cash.

het zou wel enorm verhelderend zijn geweest als debbie gewoon had verteld hoeveel US$ ze nodig had gehad-en of dat soms voor visum Laos was geweest? Dan blijft het voor een ander ook niet zo van: raden maar!
VISUM Laos voor ons NL/BE kost officieel 37 US$ (plus 1-2 US$ overtime-als in overtime) OF een bedrag in THB wat de grensbeambten zelf vaststellen-de meesten melden dat dat 1500 THB is. Dus dat is (wat?/ietsje) meer als de waarde van die 37US$. En dat is dus je verlies. (gister stond de US$ op maar net 32,xx THB). Euros helpen geen zier-althans op andere grensposten )ook dat kan evt. nog varieren).