Hoi,
Kan er a/d grens van Noord Thailand en Laos ( Huay Xai) euro,s voor Lao kip worden gewisseld
Gr
Hoi,
Kan er a/d grens van Noord Thailand en Laos ( Huay Xai) euro,s voor Lao kip worden gewisseld
Gr
ja natuurlijk-maar je hebt zowiezo US$ voor je visum nodig-en of de rate in laos voor EUR erg goed is-weet ik niet. Veel beter is het om wat THB me te nemen-en in Thaild die THB via de ATM te pinnen. ff nadenken: de hoofdgroep reizigers daar is a la francaise-en die gebruiken? juist!
Ik kon in Luang prabang ook als ik op restaurant bezoek was met mijn baths betalen.g.s
Een tijdje terug aan de grensovergang bij de douane iig niet. Mocht van de douaniers wel ‘illegaal’ naar het dorp lopen om kip uit de ATM te trekken voor m’n visum. Qua andere munteenheid dan kip hebben ze in Laos liever dollars of bath.
Cheers!
Graafsma, je kunt eventueel hier al wat euro’s wisselen voor kip. Ik heb nog 400.000 LAK over nadat ik er vorig jaar rond deze tijd was. Het bleek toen in Bangkok onmogelijk om m’n kipjes in te wisselen voor baht. De huidige koers ligt net boven de 32 euro, voor 25 mag je ze hebben. Geldt ook voor iemand anders overigens, wie het eerst komt enzovoort.
Dat is een feit dat juist is,dat ze liever dollars aanpakken dan baths!! op restaurant heb ik gezegd dat ik alleen maar thais geld bijhad,ze maakte daar geen problemen over!! mijn glimlach zal er wel iets voortussen hebben gezeten zeker??gegroet:georgessiam.
Vertrek wo. a.s al naar Bangkok. Als je in de beurt van Eindhoven - Turnhout woont dan kunnen we iets afspreken.
Laat maar weten
Gr
Vertrek wo. a.s al naar Bangkok. Als je in de beurt van Eindhoven - Turnhout woont dan kunnen we iets afspreken.
Laat maar weten
Gr