Help! Wij willen weg tussen 2 en 23 okt. Waar vinden?

Hallo,

wie weet waar we kunnen zoeken?

Mijn man en ik willen nog zo graag eens een voet buiten europa zetten vooralleer we kindjes gaan maken. We hebben beiden verlof van 1 tem 25 oktober.

Iets plannen op voorhand was moeilijk doordat dat een werkje was voor mij en ik ondertussen fulltime werkte plus een bacheloropleiding afwerkte.

Nu zijn de tweede zit en de thesisverdediging met succes afgerond en staan we aan het begin van ons verlof. We hadden gedacht dat we wel lastminute-tickets zouden vinden, of last-call-tickets… Maar deze gaan enkel naar landen als Spanje, Turkije enz… voor all-in-vakanties. Niet ect waar wij aan gedacht hadden.
Hadden gehoopt om te vinden:
minder dan 700 euro vr vluchten HT plus een week hotel (en de terugvlucht een week later kiezen om zelf nog eventjes te kunnen rondreizen) ofwel
minder dan 4OO euro voor enkel vluchten

Wie weet waar we kunnen zoeken?

KLM is op het moment flink aan het stunten met hun “instapprijzen”. Retourtje New York is bijv. al 480 euro. Zo houden jullie nog lekker wat budget over voor een hotel.

(Ik hoop dat de bedragen per persoon waren? Anders wordt het moeilijker om Europa uit te komen.)

Wat voor soort vakantie zoeken jullie? Stedentrips, strandliggen, survival, fly-and-drive, kamperen?

idd ik bedoel de bedragen per persoon.

mijn man wil graag nog eens naar new york, maar dat hoeft niet per se nu te zijn. We hebben alletwee de nodige basisvaccinaties voor de tropen en verblijven liever niet (of enkel vr de eerste nacht) in een resort. We hebben graag de kleinere, volkse lowcost hotels of jeugdherbergen of kampeerterreinen, openbaar vervoer etc.

heb ondertussen gekeken op ebookers… voor 655 pp kunnen we nr costa rica vliegen, met tussenstop in newark, wat ons wel de mogelijkheid geeft een paar dagen new york te combineren met een 10 à 14 dagen costa rica.
Costa rica was een van de fevorieten, nu ff verder zoeken op de moegleijkheden en de prizen van openbaar vervoer en kleine hotels of kamperen

indien iemand alternatieven heeft, zeeeeeker welkom!

Waarom niet op vakantie gaan naar Thailand?heen/terug met Egypt-air 539euro!! het is maar een voorstel!gegroet:georgessiam.

thx goed voorstel, maar mijn man ziet dat zo niet zitten.

't is ondertussen geregeld, we gaan 2werken naar costa rica :slight_smile:

Jammer;misschien volgende keer?Ik wens je nog een goede vakantie!relax and take it easy*georgessiam.:chin:

thx :slight_smile: komt in orde hoor :slight_smile: