2 personen, 400,- stedentrip?

Help! Indien mogelijk.

In de voorjaarsvakantie wil ik ontzettend graag weg. Liefst naar warm land.
Alleen mijn kennis qua steden is niet heel erg groot. Waar het duur is en waar niet. voor mn gevoel zijn de warme steden ook duurder in uitgaves daar.

Hoedanook, we hebben 400,- voor de vliegreis en het hotel.
Weet iemand een plek waar we heen kunnen? goedkope hostels in fijne wijken? Of met een bus of trein erheen gaan ook kan?
Want vliegen is duur en hotels ook, maar ik vind gewoon niks goedkoper…

Snappen jullie het nog? Dit is blijkbaar mn brabbel modus.

dus, samenvattend: 2 mensen, 400 euro, 3 dagen, warm land, mooie city met veel te zien en leuk uitgaan, goedkoop als het kan, en aanraders =)

Zou super zijn als jullie kunnen helpen!

Groetjes Zira

in de voorjaarsvakantie schieten de prijzen van de tickets omhoog, omdat iedereen dan op vakantie wil. en je hebt maar 200 euro per persoon te besteden, wat niet echt veel is…

treinen is binnen europa vaak duurder dan vliegen, dus daar zou ik niet op gokken. je kan echter wel vaak goedkoop met de bus, neem maar eens een kijkje op de site van eurolines. echter: wannneer je met de bus naar een warme stad wilt, ben je al snel 20 uur onderweg. van je reisje van 3 dagen blijft op die manier weinig over, je zult gebroken terug komen. probeer dus OF langer weg te gaan, OF zet het idee van een warme stad uit je hoofd.

ik heb gisteren toevallig nog gekeken naar tickets naar engeland. je kan in de vakantie naar bv leeds vliegen voor rond de 100 euro per persoon, incl alles. dan heb je nog ongeveer 100 euro over voor je accomodatie, en dat moet zelfs in engeland lukken.

uiteraard is het verblijf in engeland niet supergoedkoop, zeker uitgaan zal veel geld kosten. daar staat echter tegenover dat je uit eten kan voor minder dan een 10tje per persoon. even afwegen dus, hoeveel een biertje je waard is!

andere landen waar je wellicht goedkoop heen kan vliegen, zijn tsjechie, slowakije en finland. daar is het echter KOUD, en het verblijf is ook niet perse goedkoop (zeker in finland niet).