Help! Veilig vliegen naar Azië(Thailand)

Hoi,

ivm thailand ik zou heel graag gaan boeken om 12dec te vertrekken, maar begin ineens enorm te twijfelen ivm de terreur/oorlogsgebieden waarover je vliegt richting Azië… Zijn er maatschappijen die niet over deze gebieden vliegen? Of een leuk alternatief voor Thailand dat veilig is?
Grtjs charlotte

Valt reuze mee alle gerenommeerde maatschappijen vliegen niet over dat soort gebieden ik maak die trip vaker en ik heb het nog niet mee gemaakt dus als je boekt kun je je reisvliegplan al in zien dus dan weet je hoe je vliegt KLM vliegt wel weer over Afghanistan maar dat gebied waar ze vliegen is nu al meer dan een jaar relatief rustig

Ok bedankt want maakte mij daar toch wel zorgen in met wat er allemaal aan de hand is nu… Of het wel het risico waard zou zijn indien er risico is… Het zou met emirates of qatar airways zijn…

Ja die vliegen wel tussen die gebieden door omdat zij dubai als tussen landing hebben dat is een keuze die je zelf maakt relatief kan er weinig gebeuren het zijn veilige goede maatschappijen kijk een risico blijft er altijd dat kan je ook gewoon op straat over komen dus waar ligt jouw grens van risico