Vorige week hebben we in een klein internet cafe, gelegen in een straatje tegenover ht\et kumala hotel ( niet kumala pantai ) in seminyak onze 2 usb sticks met fotos van 1 maand reizen vergeten. Ongelofelijk stom ik weet het, maar het is nu zo.
Wie is er nu of binnekort daar en wil er voor ons gaan kijken/vragen of ze die nog hebben liggen. Ik weet dat ik naar strohalmen reik maar we hebben onze hotels id buurt al gecontacteerd maar krijgen geen hulp.
Iemand die dit voor ons wil doen zal ik eeuwig dankbaar zijn en ook zeker hiervoor vergoeden.
Hoi Kenneth, ik wil wel een poging wagen, maar als je op google maps of google earth even kan doorgeven waar ik precies moet gaan vragen en informeren. Hoe je sticks eruit zagen ed. Wanneer je ze precies achter hebt gelaten en alle andere details, dan kan ik wel even een keertje op pad gaan… ;-).
Alvast superbedankt dat je de moeite wilt nemen. Je bent nu al onze reddende engel.
Het straatje/steegje ligt tgo kumala hotel http://hotelkumala.com/maprate.html Als je de Jalan Werkadura indraait vanaf de hoofdstraat is er een sportbar aan je linkerkant. Maximum 50 meter verder aan de linkerkant ligt dan het steegje.
ER liggen daar 2 kleine winkeltjes, eentje met van die rare helmen en eentje met schoenen. Daarnaast ligt dan het internetcafe.
Onze USB sticks zijn 2 dezelfde grijze sticks, waarvan er eentje een stickertje opheeft waar Silke op stond ( nu niet meer echt leesbaar ).
We hebben de sticks nu 12 dagen geleden ( denk een zaterdag ) daar vergeten, maar er zat nooit iemand anders dus onze hoop is dat ze er nog liggen. Ze staken in de computer die meteen rechts naast je staat als je binnenkomt.
Kenneth, ik zal zo spoedig mogelijk er langs gaan. Nu alleen nog een beschrijving van hoe jullie eruit zien. Ik kan me voorstellen dat ze niet zomaar die dingen afgeven.
De jl Werkudara kan je binnen rijden vanaf de jl Arjuna of tegen het verkeer in vanaf de hoofdstraat jl Legian. Kijk even op google maps en je ziet wat ik bedoel. Als je het straatje bedoelt tegenover het hotel bedoel je dan gang bulan of het vervolg van de jl werkudara. Zou fijn zijn om het exact te weten in verband met het eenrichtingsverkeer.
Je moet niet tegen de richting inrijden maar vanaf jalan arjuna. Ik denk niet dat het gang bulan is, maar dat het een steegje net ervoor is als je komt met het verkeer mee. Dus niet tegen het verkeer ingaan. Dit steegje staat niet op google maps. De bijgevoegde fotos van ons 2 in voorgaand bericht helpen je mss orienteren.
Slecht nieuws. Gisteren en vandaag langs geweest en net laten bellen met de baas. Ze hebben wel USB stick, maar volgens de baas zijn die zwart en of groen en zijn ze stuk… :-). Ik zal wanneer ik zeker weet dat de baas er zelf ook is nog eens langs gaan. Dat wordt dan volgende week.
Ging je deze of volgende week nog terug langsgaan om de baas te spreken? We horen het dan wel.
Als er niets uit de bus komt, kan je me dan mss hun e-mail en of telefoonnummer doorgeven zodat ik ze rechtstreeks kan contacteren. Misschien helpt de belofte van een beloning wel om hun geheugen op te frissen :).
Kenneth, domme vraag misschien maar ik kan me zo voorstellen dat je er ooit wel eens afgerekend hebt en wellicht een bonnetje gekregen met hun naam erop. Als dat het geval is geef het dan even door kan ik zien of ik wat voor je kan doen, die steeg heeft nl meerdere internet cafe’s als ik goed ben geinformeerd. ( evt visitekaartje daar strooien ze ook graag mee )
Nee jammer genoeg geen kaartje met de naam. Het steegje wat ik bedoel heeft ook maar 1 internetcafe. Het is het eerste steegje aan de linkerkant als je vanop de hoofdstraat langs de sportbar indraait. Op de foto die ik gepost heb, zit ik in het betreffende cafe en mijn vriendin staat vooraan in het steegje. Hier liggen maar 2 winkeltjes en 1 internetcafe, dus zeer klein steegje.
Hoi Kenneth83, ik denk dat er niets anders op zit dan die 1 maand reizen over een paar jaar nog eens te doen. Fijn dat er een aantal mensen proberen jou te helpen, maar of dat een resultaat opleverd? Wie niet waagt die niet wint!
Het is zoeken naar een speld in een hooiberg vrees ik.:mad:
Ik ga daar morgen zelf wel even heen, maar heb het liever (nog )niet over een beloning.
Als ze dat horen liggen er gelijk 10 tallen sticks. Als ik de goede sticks in handen mocht krijgen-
maar Marja heeft het ook al geprobeerd, dus waarom zou ik wel en zij niet ?. vindt je rp. 50.000 of 100.000.- een reeel bedrag onder hoeveel mensen moet het worden verdeeld.
Gaat het zonder is mij liever.
Sorry voor mijn late reactie. Ik ben je nog steeds niet vergeten en je kopieën liggen kaar op tafel. Deze week erg druk geweest. De naam van de baas is Iwan, mail me op info@balivilla.nl voor zijn telefoonnummer. Voor alle duidelijkheid. Ik wil geen beloning, anders dan de hoop dat iemand op deze wereld voor mij hetzelfde zal doen.
Voor alle duidelijkheid. Ik wil geen beloning, anders dan de hoop dat iemand op deze wereld voor mij hetzelfde zal doen.
Drukke week dus, en niet goed gelezen, of beter gezegd; Niet goed begrepen. Mijn excuses. Het lijkt mij een goed idee van Paulana om iets te geven voor de goede ‘vinder’. Voordeel is dat je ter plaatse kan controleren of je de goede sticks hebt.
Bedankt voor alle hulp tot hiertoe. Ik ben echt onder de indruk dat er mensen zijn die zonder eigenbelang mij willen helpen en hiertoe ook daadwerkelijk actie ondernemen.
Moesten jullie denken dat het hopeloos is om mijn sticks nog met foto’s op terug te krijgen, dan kunnen we het hier maar beter bij laten. Jullie hebben immers al meer gedaan dan ik had durven hopen! Ik zal de baas zelf nog eens bellen zodra ik het nummer heb, maar dat is de laatste stap die ik nog zal nemen. Ik wil jullie ook niet meer ten last zijn.
Geen dank graag gedaan , maar zoals gezegt de dag dat ik er 2 x geweest ben was het internet cafe gesloten. 7 december ben ik daar weer en ga er nogmaals heen misschien meer geluk dan!
Je leest het hier dan wel., maar voor beloning ben ik niet het is immers jouw eigendom