Help!! hotel/app zoeken

wie wil mij helpen om naar Hotels te zoeken in Gümbet of Bodrum die redelijk betaalbaar zijn?? ik zelf heb een hotel gevonden voor €881 ai voor 2 personen 1 week. het gaat om de zomer (dus vanaf begin juli) als jij iets onder de €881 voor 1 week vind wil je dit dan aan mij melden?

voor het geval dat werken in Turkije niet lukt wil ik toch naar Turkije gaan en in hotel of appartement zitten.

of denken jullie dat ik beter alleen een vliegticket kan boeken en ter plaatse een hotelletje kan regelen, zodat ik dan niet aan een terugvlucht gebonden ben?

ik zou het wel op voorhand regelen…anders sta je daar mooi met je koffer maar zonder slaap plaats

succes ermee

groetjes

filiz

Als ik jou was zou ik denk ik geen ai hotel nemen… Vooral niet als jij daar een vriend hebt. Of als je daar langere tijd (meer dan twee weken) wilt verblijven…
Het is namelijk zo dat wanneer je daar eenmaal bent en je draai gevonden hebt, je heel gemakkelijk en heel goedkoop zult kunnen leven. Tenminste, dat denk ik. Je moet gewoon veel producten op de markt kopen. Ik heb er verder niet heel veel ervaring mee eerlijk gezegd, maar het lijkt mij dat je dan langer voor (bijvoorbeeld) die 888 euro daar kan verblijven dan wanneer je voor dat geld een ai hotel boekt.

Laat je vriend gewoon uitkijken voor een goedkoop hotelletje waar alleen turken meestal naartoe gaan, gaat meestal om pensionnetjes, niet echt luxe maar je hebt een bed en een kast, en volgens mij zit je toch niet zo heel veel in je kamer dan waarvoor ze dient hé ? (Zo deden wij het meestal toch, klein turks hotelletje voor enkele euro’s per dag en je kan er je bagage in kwijt en je hebt onderdak, eten vind je dan ook wel héél goedkoop), staat het je dan niet aan, kan je nog altijd op zoek naar wat anders, maar versta niet dat hij daar niet voor zou kunnen zorgen… Als h-jij het doet komt het véél duurder uit…

ik had mn vriend een prijs gegeven en hij zei dat Bodrum en Gümbet goedkoop waren, hij vond de prijs dus duur. ik heb op een site voor alleen overnachting gekeken en kom uit op €35 per kamer per nacht. ik zal vragen aan mn vriend of hij het kan uitzoeken, maar soms betalen Turken toch minder dan Nederlanders ofzo? hoe gaat dat dan? ik heb ook wat hotels gemaild, maar (nog) geen reactie terug.

precies, je haalt de woorden uit mijn mond Sev:D

Heee,

Kijk even op deze link… Dit is iig het eerste wat ik heb gevonden voor 500 euro pp voor 2 weken voor 2 personen… Is iig al goedkoper. Maar dit is zelfs nog met ontbijt… Wanneer je gewoon appartement neemt za lhet nog wel goedkoper zijn… Ik raad wel aan om zo snel mogelijk te boeken want dit zal dus vanaf nu erg snel duurder worden. Maarrr, het feit dat ik dit nu in een paar minuten heb gevonden betekent wel dat er dus goedkopere dingen zijn :slight_smile:

Waarom huur je niet gewoon een appartement, kan je daarna rustig op zoek naar een job. (wat daar overigens veel beter lukt dan het proberen te regelen van hieruit.)Voor 300 euro per maand heb je al een gemeubeld appartement. Je moet er dan wel vaak mee akkoord gaan dat je ineens voor drie maand huurt, maar dan nog. Vrij goedkoop en je familie en vrienden kunnen nog op vakantie komen ook.

heee,

Kon toch niet laten om wat te gaan zoeken:
(dit is onder voorbehoud, ik heb niet alles doorgeklikt… maar dit zullen wel ongeveer de prijzen zijn)

500 euro ongeveer voor 15 dagen… per persoon natuurlijk, inc. belastingen. Logies
http://www.vakantiediscounter.nl/vakanties/turkije/bodrum/gumbet/hotel_eskicesme/?sDS=2007-07-01&sDE=2007-07-31

Iig, zoals je ziet is er vast wel wat goedkopers…
Wil je trouwens met zn 2 of in je 1tje? Dat maakt ook nog verschil bij het boeken, hoe meer mensen hoe goedkoper vaak… Al zal het bij 1 of 2 niet zo heel veel schelen denk ik *-)

Iig, success ermee :wink:

misschien vindt je wat op deze site

http://www.reiscompas.nl/site/bestemmingen.asp?menuID=5&LID=55&RID=8&TID=7&STID=27&type=4

bedankt voor de reacties.

@ Cristina die 1e link die je gaf is op het moment het goedkoopst. het ligt alleen in de buurt van Turgutreis. zal eens op zoeken hoe ver dat van Gümbet is, maar dat is vast te doen.

@ Azerty op welke site vind je dan zo’n goedkoop appartement?

ik zal nu die andere sites nu nog ff verder kijken op die sites

Kan je vriend dat dan niet gaan uitzoeken ? Als ‘Turk’ kan hij goedkoop bediend worden en ze hoeven toch nu nog niet te weten dat jij Nederlands bent ? Wij hadden het ook ooit eens zo geregeld, ze wisten niet dat ik geen turkse was, en ik mocht gewoon aan turks tarief… Alleen…je vriend moet er voor gaan zorgen, zoiets kan jij niet doen. Hij is toch bij de bron ?

Sorry voor mij botte reactie maar waarom ben jij op zoek naar een hotel/apartement???

Jou vriend is daar, is Turk, en dit hele verhaal ontgaat me!? Waarom boek jij niet een los ticket en laat je hem lekker de slaap plaats uitzoeken??

Ik heb nog nooit een hotel /app geboekt?

(het is al laat vergeef me mijn botte reactie!)

Mocht het zo zijn dat je vriend niets weet PM me ff dan geef ik je een paar tips!

Ik heb daar zelf ook in een app geslapen voor 18 euro per nacht… Dat had mijn vriend dan geregeld. Ik denk inderdaad dat jou vriend beter iets kan zoeken…

Turgutreis is een half uur tot 45 minuten vanaf Bodrum

bedankt!
ik heb op een ander forum voor vertaling gevraagd. ikl vraag hem dus of hij hotels en prijzen voor me wil zoeken.

@Sevgilim
ik wist dus niet dat ik voor de prijs van een Turkse in hotel kon :wink: nu weet ik dat wel

Zolang ze je niet te zien krijgen, kan je vriend boeken en een turkse of nederlandse maakt toch geen verschil uit ? Ze willen gewoon profiteren omdat ze denken dat wij meer geld hebben…

ja waarom zoekt jou vriend niet voor je? die krijgt het vast goedkoper dan jou, je weet het he het is turkije de turkse mensen zelf krijgen het heus wel goedkoper…

Ja is echt zo!!!

Ik heb vorig jaar mijn vriend geld gegeven om een ring voor mij te halen, want ik moest 11 euro dokken hij 6!!! Is toch lullig!!!

x

Toen mn vriend me mee nam op de berg in Kusadasi, moet je voor je aan de top komt, een kleinigheid betalen. Ik moest het dubbele dan wat mn vriend moest omdat ik geen turk was… nou ja, hij heeft uiteindelijk alles betaald maar van die loketbediende moest ik het dubbele ! Echt stom hoor, hetzelfde hebben we voor gehad toen we in selçuk ruïnes gingen bekijken, ik schaamde me bijna dood omdat ik buitenlander was :redface:

Dat vind je niet op een website. eens je daar bent ga je gewoon naar de turkse makelaarsbureaus met je vriend en binnen de week heb je een eigen appartementje. Gaat heel vlot. Je moet wel een beetje kunnen onderrhandelen. Ze vroegen bv een waarborg van een maand, maar daar heb ik voor bedankt en dat vonden ze uiteindelijk wel oke.,
GeWoon niet te veel nadenken en piekeren over die dingen. Eens je daar bent verloopt alles vrij vlotjes.