Azerty bedankt!!
ik heb toen straks toch nog even verder gekeken en heb weer iets goedkopers gevonden.
nu wacht ik nog op de Turkse vertaling op een ander forum, zodat mijn vriend het meteen begrijpt. hoe dan ook, gaan wil ik zeker!!
Azerty bedankt!!
ik heb toen straks toch nog even verder gekeken en heb weer iets goedkopers gevonden.
nu wacht ik nog op de Turkse vertaling op een ander forum, zodat mijn vriend het meteen begrijpt. hoe dan ook, gaan wil ik zeker!!
Turkije-fan: ik heb je verhaal een beetje gevolgd…
Waarom ga je niet bij je vriend in het hotel logeren de eerste dagen dat je daar bent? Dat kan toch niet veel kosten… als je een kamer met hem deelt of zelfs helemaal niets kost? En dan kan je overdag toch nog andere hotels gaan bezoeken voor werk? En dan vind je mss een hotel bij hem in de buurt en dat is de bedoeling toch. Als ik bij m’n vriend in het hotel logeer moet ik niets betalen… hij is wel entertainment manager, ik weet niet wat jou vriend doet. Maar ik denk dat hij toch iets goedkoop moet kunnen regelen, niet?
Verder ben ik er zeker van dat je snel werk zal vinden, momenteel zijn er heel veel hotels opzoek naar animators. Maarja begin juli is natuurlijk iets moeilijker e!
En anders kan je nog altijd www.Fiesta-entertainment.net proberen. Die werken ook met hotels in Bodrum…
Misschien vindt de leiding van het hotel het wel niet goed als zij daar ook slaapt.
Hmhmz in veel hotels willen de bazen niet dat vriendinnetjes inslapen… beetje verstaanbaar ook wel vind ik … Maar hij moet zeker en vast iets goedkoops vinden, snap niet waarom jij er eigenlijk voor moet zorgen terwijl hij daar woont…
Ja ik zou ook mooi tegen mijn vriend zeggen dat hij dat ff mooi zelf kan gaan regelen!!!
Summa heb naar de site gekeken, bedankt
een ander meisje zei ook tegen mij dat ik vast wel bij mn vriend op de kamer kon, maar denk niet dat dat overal even makkelijk gaat. vorige vakantie mocht het wel, maar toen werkte hij nog niet in een toeristische plaats. ik zal het allemaal eens vragen, maar ik ga ervan uit dat het niet mag.
Slaapt je vriend wel in het hotel zelf dan? Mijn vriend slaapt namelijk altijd in een ander hotel…
Ik zelf sliep trouwens in Karaca voor die 18 euro…
Mn vriend wou nooit niet in het hotel blijven slapen wegens hygiëne en kamerdeling en zo… Hij huurde altijd een kamer in een turks hotelletje waar ik dan ook bleef logeren, en ik mocht daar gratis verblijven ![]()
ja mn vriend slaapt in het logement van het hotel
Tuurlijk mag dit ook niet overal… maar als je het niet vraagt weet je het ook niet he! Ik weet natuurlijk ook niet of ie z’n kamer al deelt met iemand. En ookal kan je niet bij hem daar slapen… kan hij mss toch iets voor je regelen in dat hotel of vlakbij?
Hygiene zorg je ook een beetje zelf voor he.
Ik denk ook wel dat hij daar gemakkelijker iets kan regelen dan jij van hier uit…
Summa
@Cynthia
ik heb geprobeerd dat hotelletje te zoeken op internet, maar niet gevonden. ik zal die naam aan mn vriend door geven zodat hij kan informeren.
misschien dat ik nu een baan heb, dus dan slaap ik in het hotel. maar dat kijk ik de komende 2 maanden nog even aan.
Misschien kan je hier een kijken http://www.d-reizen.nl/ ,onder hotels en dan geef je de plaatsnaam in en de periode en je ziet alle hotels in die plaats.Kan je gelijk de prijzen vergelijken en je weet wat je kwijt ben.
Turkijelover
die site heb ik al bekeken
van iemand anders hoorde ik dat ze €300 voor een appartement per maand kwijt was dus denk dat ik dan toch maar beter alleen een ticket kan regelen. en zal mn vriend naar prijzen voor hotels laten vragen.
€300 voor een maand in een appartement is toch niet zo heel veel ? In een hotel ben je meer kwijt en je hebt dan nog je privacy…
nee €300 is zeker niet veel
vanmiddag was askim online en heb hem gevraagd of hij bij hotels wilde vragen naar prijzen. hij doet het voor me.