hallo reizigers,
in juli en augustus gaan we weer 4 weken op reis maar nu is mijn vraag: naar waar?
Ik zit nu al 2 weken te zoeken als gek maar ik kom er nu echt niet uit.
We willen mooi weer en een verre bestemming.
we willen ook zonder reisbureau want ik zoek graag zelf mijjn ideale route uit.
we zijn al naar - west usa geweest
- Thailand
- Japan
- West Canada
- Indonesie : java , bali en lombok en Gili air
Nu zitten we zo te kijken naar:
-
Mexico ( Maya route mexico, guatemale en belize ) maar is Yucatan meer dan Sites?
-
New York met curacao en Bonaire?
-
New york + route Denver - Salt lake City + Miami en de Key’s
-
Cuba?
-
China en Hong Kong?
-
Mijn eerste keus ging naar Maleisie + zuid Thaise eilanden nl: starten in Kuala Lumpur enkele dagen dan een vlucht naar Koh Samui met bezoek aan Koh Phangan en Koh Tao in Thailand, dan terug naar Kuala Lumpur met vlucht naar de Perhentian eilanden en met Pulau lang Tengah eiland of Redang eiland. Je hebt ook nog de Tioman eilanden maar je kan ze niet allemaal doen hé of ik moet de eilanden in Thailand schrappen? Moest er nog tijd zijn voor Singapore?
Nu ben ik wat bang dat het wat eentonig wordt enkel eilanden en zal niet veel zien van Maleisie zelf. Maar ja ik weet het echt niet hoor want de rest van Maleisie zegt me niet zoveel maar hopelijk vergis ik me daar serieus in.
Vorig jaar was Indonesie echt Prachtig !!
Zuid Amerika zouden we dit jaar niet doen maar Colombia staat ook nog wel op het lijstje in de komende jaren.
Hopelijk kunnen julie me echt helpen want ik weet het nu toch echt niet dit jaar.
alvast bedankt.