Help een tegoedbon van Air Arabia!!!

Hoooi iedereen,

mijn vriend en ik gaan een reis maken van Kenia naar India. En alles ging goed totdat we de vliegtickets van Kenia naar India boekte. Daar liep de site van Air Arabia vast en toen we uiteindelijk alles weer invulde waren we zo blij dat het allemaal lukte dat we niet meer goed keken naar onze vluchten. Dat betekend dat we nu twee keer de zelfde vlucht hebben. We gaan die dus annuleren. Het probleem is nu alleen dat we geen geld terug krijgen maar alleen een tegoedbon. Die is zn 500 euro waard. Ik vroeg me af of iemand toevallig van plan is om te gaan vliegen met Air Arabia en onze bon wil overnemen. Het zou ons een hoop geld schelen.

Wie helpt ons??
:paranoid:

Is het niet zo dat ze jullie gewoon je geld terug moeten geven? Dat de site vastliep is hun schuld ervan uitgaande dat het niet door jullie computer kwam). Heb je aangedrongen dat je geen genoegen neemt met een bon?

Ik zie nu trouwens dat je 2x precies hetzelfde bericht hebt geplaatst op Wereldwijzer. Dat is niet toegestaan, dus ik heb er eentje verwijderd. De Reisgenoten Rubriek was sowieso niet de juiste plek hiervoor :wink:

sorry… :frown:

ik dacht dat ik het gewoon op het algemene forum had gezet, maar zag toen dat het bij reisgenoten was…

ja, ze zeggen dat het wel onze schuld is… en ik vind het best wel lastig om dan gewoon door te blijven duwen. Maar kan nog wel een keertje proberen. Misschien helpt het :slight_smile:

Lijkt me in ieder geval geen goede reclame voor Air Arabia als ze zo star doen. Heb je contact met een Nederlandse/Europese afdeling of buiten Europa?