Help!! advies???

Hallo, wij gaan volgende week vrijdag voor 22 dagen naar maleisie,
hebben hier erg veel zijn in maar twijfelen een beetje of we de goede route hebben gekozen, wie weet kan iemand ons advies geven.
De bedoeling is dat we met een huurauto en openbaar vervoer gaan reizen. Aankomst Kuala Lumpur, daarna malacca, dan kuantan, taman negara, cameron highlands en daarna naar de perhentian islands.
Ik hoop op een reactie. Alvast bedankt!!
groetjes marjoleine

Hoi,

je zou vanaf Kuantan eerst naar het noorden kunnen rijden en naar de Perhentians gaan en daarna pas naar Taman Negara en daarna de Cameron Highlands om weer terug te keren naar KL.

Waarom heb je Kuantan gekozen als ik vragen mag?

Frank

Hoi Frank, bedankt voor je reactie!
Ik heb voor kuantan gekozen omdat dat precies midden malacca en taman negara inligt en ik dacht even lekker twee dagen aan het strand, hoezo vraag je dat? is dat niet een leuke plaats?
En perhentian island willen we aan het eind van de vakantie doen. Dat is het enige wat ook al vast staat dus dit kunnen we niet meer veranderen.
Weet jij of je overal kunt komen met een huurauto? Kun je eigenlijk in veel plaatsen een auto huren/terugbrengen?
Alvast bedankt voor je reactie.
groetjes marjoleine

hoi,

2 dagen aan het strand is natuurlijk goed, lekker relaxed alleen ik dacht dat je ook echt van plan was om in Kuantan te zitten? deze stad is strenger islamitisch dan andere steden en/of gebieden in Maleisië en van een kennis gehoord die in Maleisië woont is het geen interessante stad.

Met de auto kun je op veel plaatsen komen maar hoe dicht je in de buurt kunt komen van Taman Negara dat weet ik niet, zou je moeten proberen op te zoeken op het internet, vast wel iets te vinden hierover.

Een auto huren kan goed op het vliegveld van KL en meestal is het ook beter om die auto hier terug te brengen. wanneer je een auto terug brengt in een andere plaats dan kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Navragen bij het verhuurbedrijf en eventueel van te voren de auto huren dan weet je het ook meteen.

Frank