Hello!!! :D

Hallo allemaal! Hier weer een nieuw gezicht op de site! Ik zal mezelf even voorstellen:

Ik ben Sanne, 26 jaar, woon in Baarn en werk fulltime als leerkracht van groep 7 op een basisschool.

Ik heb al veel gereisd, ben als kind veel met mn ouders op reis geweest naar Azie. Onder schooltijd 3 maanden weg, de zomers de hort op, geweldig! Landen waar ik daardoor veel geweest ben zijn, Sri Lanka, Thailand, indonesie, Singapore, Maleisie, Vietnam, Australie etc… Later is daar ook nog de USA bijgekomen. Wát een land is dat, gaaf!

Ik zou nog heel veel meer van de wereld willen zien. Zuid-Amerika is een stuk waar ik nog nooit geweest ben.
Een land waar ik nooit meer heen zou gaan? Eeehm: Tunesië.

Ik ben een ondernemend type, die graag heel veel plekken wil zien en alles uit een reis wil halen wat erin zit. Een enorm staptype ben ik niet, af en toe een feestje vindt ik wel heerlijk! Maar 4 keer per week een feest waardoor je te brak bent om overdag alles te bekijken en te ondernemen… nee das niet helemaal mijn ding…;))

Ik hoop hier leuke reismaatjes te treffen om dan over een week of zes in het vliegtuig te zitten!

Groetjes, Sanne

Hi Sanne,

allereerst welkom op het forum!
Je verhaal spreekt me heel erg aan :smiley:

Ik ben Floor, 25 jaar, en ook nog op zoek naar een reismaatje! Mijn voorkeur gaat uit naar Midden-/Zuid-Amerika, maar in Azië heb ik ook nog wel aantal plekken die ik wil bezoeken. Daarnaast lijkt Australië/Nieuw-Zeeland mij ook erg gaaf. :wink:

Groetjes,
Floor

Hoi Sanne,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Hoe waren je ervaringen met Thailand en waarom zou jij nooit meer terug willen gaan naar Tunesië?
Indien je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum
plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog Sanne !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Haj Floor!!

Allereerst driedubbel sorry voor mijn late reactie! Het was ontzettend druk op werk dus ik ben even twee dagen computerloos door het leven eggaan :wink:

Superleuk dat je reageert! En ja, ik ben ook nog steeds op zoek naar een reismaatje! Midden-Amerika lijkt me erg leuk, al moet ik wel zgegen dat daar ALLES nieuw voor me is, en ik ook niet zog oed weet wat ik kan verwachten. Ondernemend ben ik zeker, (en ik hoop dus stiekem dat jij al een klein beetje ervaring hebt in Midden-Amerika…:wink:

Het lijkt me erg leuk om je te leren kennen! Waar woon je en wat doe je voor werk? En als je naar Azie zou willen, welke plekken spreken je dan aan??
Zullen we anders even contacten via facebook (mijne is Sanne Bos, Baarn) of mijn persoonlijke (haha ik hoor je denken, wat is dat voor debiele naam? Lang verhaal…:wink:

Ik hoor het heel graag van je (en beloof vanaf nu veel sneller te reageren!)

Bye meid!

Groetjes, Sanne