Ben op zoek naar iemand die hekwerk ter beveiliging van een dubbele deur kan leveren en plaatsen voor een klein prijsje of gratis. Het is voor een kinderdagopvang die voor de kinderen computers hebben gekregen maar nog niet durven te plaatsen en gebruiken. Het is een stichting dat zonder sponsoren niet open kan blijven en dus eigenlijk net of net niet rondkomt van donaties. Het echtpaar dat liefdevol dag en nacht met deze kinderen van nul tot 12 bezig is, stoppen te vaak geld uit eigen zak in de opvang van deze kinderen. Uiteraard zou het fijn zijn als er vrijwilligers zijn die kunnen helpen met het aansluiten van de computers op een netwerk. Wie kan helpen?
Klop eens aan bij de Marine op Parera. Zij doen veel aan liefdadigheid, willen misschien wel een actie opstarten.
Je kunt ook gewoon even bij Staal Antillen aankloppen voor het staal (of anders bij Kooyman), haal de pers erbij en zorg dat de gulle gevers met foto, naam en toenaam in de krant komen.
Een netwerkje opzetten is voor de meeste ICT’ers ook niet zo moeilijk, ook daar zou je gemakkelijk vrijwilligers voor moeten kunnen vinden. Marine, bedrijven etc, overal is genoeg kennis aanwezig, zo moeilijk is het niet.
In het verleden zijn er op die manier zeer veel acties geweest voor allerlei goede doelen en immer kreeg men de zaken voor elkaar.
Succes !
Is een loffelijk streven, hoop dat het snel gaat lukken.
Bedankt voor de tip. Ik ga mijn stoute schoenen aantrekken. Nee heb ik…